Sportydame Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Økonomibok rives vekk: – Utsolgt på en time! – E24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Vi bruker velstanden vår til å betale trygder til folk istedenfor å utvikle samfunnet vårt. Vil absolutt lese den. Anonymkode: b5933...e08 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Sportydame skrev (5 timer siden): Økonomibok rives vekk: – Utsolgt på en time! – E24 Den boken er kommet i så lite opplag og har flydd så fort ut av bokhandlerne at de er umulig å få tak i. Biblioteket er boka ikke kommet inn på. Anonymkode: d8482...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar Det er vel mer en historiebok enn økonomibok. Men skal absolutt lese den. Ikke at den forteller noe jeg ikke allerede visste, men håper andre folk lærer litt og slutter å stemme på politikere som tror alle problemer kan løses med å gi bort penger til alle mulige særinteresser. Penger som til syvende og sist tas fra din og min lomme. Anonymkode: ae6d0...358 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi bruker velstanden vår til å betale trygder til folk istedenfor å utvikle samfunnet vårt. Vil absolutt lese den. Anonymkode: b5933...e08 Trygder går i det minste til det Norske folk (og i de aller fleste tilfeller til folk som virkelig behøver det) Det sløses noe helt vanvittig utover dette her i Norge. For ikke å snakke om horribel næringslivspolitikk. Tåpelig å singelplukke trygder som det største problemet i Norge. Sier mer om dine fordommer,en forståelse om hva boken faktisk dreier seg om. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar Fant80 skrev (1 time siden): Trygder går i det minste til det Norske folk (og i de aller fleste tilfeller til folk som virkelig behøver det) Det sløses noe helt vanvittig utover dette her i Norge. For ikke å snakke om horribel næringslivspolitikk. Tåpelig å singelplukke trygder som det største problemet i Norge. Sier mer om dine fordommer,en forståelse om hva boken faktisk dreier seg om. Vel, Norge bruker 200 milliarder mer på dette enn nærmeste sammenlignbare land, sååååååeh.... Anonymkode: 294c4...ea0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.buksa Skrevet 11. januar #7 Del Skrevet 11. januar (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi bruker velstanden vår til å betale trygder til folk istedenfor å utvikle samfunnet vårt. Vil absolutt lese den. Anonymkode: b5933...e08 Det er det DUMMESTE jeg har hørt 😂 Hver tiende person i Norge jobber for stat og kommune. Gjett hvor lønnen kommer ifra? Det kommer fra nøyaktig det samme stedet som trygder kommer i fra! For å ikke glemme at vi gir ENORME summer i bistand til andre land. Tviler på at forfatteren er så sneversynt at han bruker masse tid og energi på å skrive kun om trygd 😅 da bør han i såfall også ta med: Bidragsforskudd til enslige, foreldrepenger,sykepenger og penger til arbeidsledige. For å ikke glemme: hjelpestønader, gjenlevende pensjon, ordinær pensjon, krigspensjon og tiltakspenger. Og helt til slutt : sosialhjelp, kontantstøtte svangerskapspenger og omsorgspenger. Bare som noen eksempler på at vi har andre grupper i Norge enn kun trygdede. Som tidligere statlig tjenestemann kan jeg med hånden på hjertet si at jeg ikke produserte noe. Og man utvikler ikke samfunnet hvis ingenting blir produsert. Og det blir også dårlig stilt med utviklingen av samfunnet hvis man ikke ser at penger går til langt mer. Ja,jeg skal definitivt lese boken. Må bare få tak i den først 🙂 Endret 11. januar av Mr.buksa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå