Gå til innhold

Hvordan få russegruppe når man ikke har venner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Mitt årskull ser ut til å være russ noen i år og noen til neste år. Jeg tenker å satse på å bli russ til neste år da det gir meg tid til å kanskje finne en gruppe. Jeg har ett friår men skal gå vgs til neste år på en stor skole og tenker å prøve å by litt på meg selv å ikke være så sjenert i håp om at noen vil bli venn med meg. Men jeg føler at å spør om å få være med i noens russegruppe blir litt kleint og er redd folk føler seg presset til å si ja… hvordan kan jeg gli inn i en gruppe hvis jeg ikke har spesielt mange venner? Finnes det ingen opplegg for sånne som meg som ikke har en gruppe. Hvor man kan bli kjent med andre som også leter etter russegruppe. For min del går det helt fint å hoppe inn kort tid før russe tiden hvis det skulle dukke opp en plass da jeg har mye penger på konto så det er ikke så farlig om jeg går glipp av kakesalg osv. Har dere noen tips til meg?

Anonymkode: 509a2...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mitt tips er å være åpen og se andre steder enn mot de populære. 

Datteren min sin russegruppe plukket opp alle på trinnet som ikke hadde noen, sånn at alle ble inkludert. Stor russegruppe som gjør mye sosialt sammen ♥️

håper det blir standard framover å inkludere folk, ikke ekskludere. Lykke til!

Anonymkode: d22f5...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...