AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Det finnes veldig mange ulike typer bæresjal og andre bæretøy. Hvilken type vil du anbefale til nyfødt? Tøyelig/elastisk eller mer "faste" typer? Og hvilke merker? Jeg har ingen spesielle krav, utover at det selvfølgelig må være trygt for babyen. Anonymkode: 3e022...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Hør på «norsk bæregruppe» på Facebook. Mye bra tips Anonymkode: cdcef...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes veldig mange ulike typer bæresjal og andre bæretøy. Hvilken type vil du anbefale til nyfødt? Tøyelig/elastisk eller mer "faste" typer? Og hvilke merker? Jeg har ingen spesielle krav, utover at det selvfølgelig må være trygt for babyen. Anonymkode: 3e022...bf1 Tøyelig/elastisk er best for barnet der barnet kan ligge i "froskestilling" på din mage i sjalet. Det er den minst belastende stillingen med tanke på hofter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Tøyelig/elastisk er best i starten. Som nybegynner har jeg elsket ergobaby embrace bæresele. Anonymkode: 294df...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar Det er smak og behag. Noen liker bæresjal, som du må knyte selv - andre hater det. Noen liker seler, andre liker slynger, osv. Jeg var veldig fornøyd med Angelpack. Den kan brukes fra nyfødt, med en stropp du bruker for å samle den mellom beina til babyen er litt større. Jeg hatet Caboo Close, til tross for en baby på under 3 kg bare seg og seg den, og det var alt for mye stoff, det ble sinnsykt varmt og klumpete. Sjal gadd jeg ikke, for mye knyting og styr. Jeg ville ha klikk klikk ferdig. Anonymkode: ddead...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar Til nyfødt er det vanligste et elastisk sjal, de er myke og enkle å knytte. Jeg liker veldig godt merket Coracor, det har stretch begge veier og veldig nybegynnervennlig, hatt med på sykehuset til begge barna. Etterhvert som baby blir for tung for et sånt sjal har vi gått over til bæresele, men fins også vevde sjal som er stødigere. Anonymkode: 60e6a...77c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Del Skrevet 10. januar Elastisk sjal hvis du er nybegynner, men enda lettere er Ergobaby Embrace. Tula free to grow er også fin. Anonymkode: 9b765...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #8 Del Skrevet 12. januar Takk for tips, ser ut til at elastisk sjal kanskje er det mest aktuelle. Noen spesielle merker dere anbefaler - eller anbefaler å styre unna? Anonymkode: 3e022...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maribre Skrevet 13. januar #9 Del Skrevet 13. januar Hei! Dette er litt urelatert, men jeg trenger deres hjelp. Jeg skriver en masteroppgave om hvordan gravide påvirkes av sosiale medier, og trenger gravide til å svare på en anonym undersøkelse. Dersom du er gravid, hadde jeg satt veldig pris på om du ville hjelpe meg ved å svare på undersøkelsen, eller videreformidle den til andre. Her en lenken til spørreundersøkelsen: https://svar.uib.no/LinkCollector?key=6G283VQ4U23N Takk for hjelpen! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå