Gå til innhold

Hvor mange seriøse kjærlighetsforhold har du hatt som har vart lenger enn ett år?  

48 stemmer

1. 1. Hvor mange seriøse kjærlighetsforhold har du hatt som har vart lenger enn ett år?

• Ingen
      3
    • 1
      18
    • 2
      14
    • 3
      10
    • 4
      3
    • 5 eller flere
      0

Anbefalte innlegg

Gjest badlih
Skrevet (endret)

:kose:

Hvor mange seriøse kjærlighetsforhold har du hatt som har vart lenger enn ett år?

(inkludert det du evt er i nå)

:kose:

.

Endret av badlih
Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

1, og det er med mannen min som jeg fortsatt er gift med. :hjerter_rundt:

Skrevet

2. Inkludert forholdet jeg er i nå.

Skrevet

I løpet av de siste 18 årene har jeg hatt fire lange og gode forhold. Lever sammen med min fjerde samboer/ektemann nå.

Sikkert vanskelig å tro meg, men det er først nå jeg har funnet en mann jeg har lyst til å bli gammel sammen med.

Skrevet
2. Inkludert forholdet  jeg er i nå.

Samme her

:Nikke:

Gjest Gjesta
Skrevet
I løpet av de siste 18 årene har jeg hatt fire lange og gode forhold. Lever sammen med min fjerde samboer/ektemann nå.

Sikkert vanskelig å tro meg, men det er først nå jeg har funnet en mann jeg har lyst til å bli gammel sammen med.

Det er ikke vanskelig å tro at du har funnet en mann du har lyst til å bli gammel med, men det er litt vanskelig å tro at du ikke tenkte det med de andre du var gift med/samboer med. Der og da. :)

Skrevet

Ett, og det er min nåværende samboer. Vi har vært sammen 6½ år.

Gjest Aloha
Skrevet

Tre, inkludert nåværende. Men forholdet til han er det aller, aller mest seriøse. :)

Gjest King James
Skrevet

Har bare hat 1 forhold men det varte i nesten 10 år. Så jeg har ikke hat så mange forhold.

Skrevet
Det er ikke vanskelig å tro at du har funnet en mann du har lyst til å bli gammel med, men det er litt vanskelig å tro at du ikke tenkte det med de andre du var gift med/samboer med. Der og da.  :)

Godt spørsmål! Svaret er nok at det tenkte vi ikke så grundig i gjennom....

Antar det har noe med alder å gjøre! Vi snakket ikke mye om det, men nå, når jeg begynner å merke at alder faktisk er en viktig faktor i form av at jeg orker ikke like mye som jeg gjorde da jeg var 22 etc. etc.

Gjest Gjest_Nigo-san_*
Skrevet

Forhold som varte lenger enn ett år: ett useriøst :ler: og to seriøse- inkludert nåværende!

Skrevet

2 stk, det første varte i 4 år, det andre i 3,5 og ble avsluttet nå nettopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...