AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Mailen var godt skrevet, derfor føler jeg at jeg burde advare andre. Jeg sjekket så epost-adressen og denne var jo 100% ikke fra santander. Så bare vær obs! Sjekk epost-adressen og IKKKKKKKE trykk på link. Gå heller direkte inn på bank-kontoen din slik du vanligvis gjør, kanskje via bokmerke? Anonymkode: ecb7f...488 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Jeg har også fått dette her, helt likt. Jeg er ikke kunde hos Santander en gang.... ellers er mulig jeg hadde gått på den Anonymkode: 4549b...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Er det faktisk noen som klikker på linker i mailer lenger? Anonymkode: 67edf...39e 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det faktisk noen som klikker på linker i mailer lenger? Anonymkode: 67edf...39e Kan være eldre som ikke har like god erfaring med hva som skjer på nett. Jeg tror de fleste unngår å trykke på linker, men jeg følte allikevel at jeg måtte si ifra fordi denne var såpass godt skrevet at man lett kan gå fem på dersom man ikke er kjent med det som skjer for tiden (AI). Anonymkode: ecb7f...488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det faktisk noen som klikker på linker i mailer lenger? Anonymkode: 67edf...39e Jeg klikker ikke, men har i mitt hode gått på noen ganger og trodd det var ekte. Moren min badde trykka på alt.. Anonymkode: 4549b...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det faktisk noen som klikker på linker i mailer lenger? Anonymkode: 67edf...39e Ja, hvis ikke hadde det ikke fantes svindellinker. Mailsvindel og telefonsvindel er selvsagt fortsatt big business. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det faktisk noen som klikker på linker i mailer lenger? Anonymkode: 67edf...39e 🤦♀️ Lever du under en stein? Anonymkode: 34cd8...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Mailen var godt skrevet, derfor føler jeg at jeg burde advare andre. Jeg sjekket så epost-adressen og denne var jo 100% ikke fra santander. Så bare vær obs! Sjekk epost-adressen og IKKKKKKKE trykk på link. Gå heller direkte inn på bank-kontoen din slik du vanligvis gjør, kanskje via bokmerke? Anonymkode: ecb7f...488 Men du skriver i overskriften av du fikk mail fra Santander, også skriver du at det ikke var fra Santander. Hva slags spill er det du spiller egentlig? Anonymkode: cba12...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du skriver i overskriften av du fikk mail fra Santander, også skriver du at det ikke var fra Santander. Hva slags spill er det du spiller egentlig? Anonymkode: cba12...a03 Hva mener du? Du skjønner vel hva jeg skriver? Anonymkode: ecb7f...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. januar #10 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva mener du? Du skjønner vel hva jeg skriver? Anonymkode: ecb7f...488 De fleste skjønner hva du mener, men du fikk ikke mail fra Santander, du fikk mail fra noen som utglr seg for å være Santander, derav svindel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kan være eldre som ikke har like god erfaring med hva som skjer på nett. Jeg tror de fleste unngår å trykke på linker, men jeg følte allikevel at jeg måtte si ifra fordi denne var såpass godt skrevet at man lett kan gå fem på dersom man ikke er kjent med det som skjer for tiden (AI). Anonymkode: ecb7f...488 Og du tror de eldre du sikter til, sitter her inne og leser? 😅 Anonymkode: 736a0...26a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Del Skrevet 10. januar Brunhilde skrev (Akkurat nå): De fleste skjønner hva du mener, men du fikk ikke mail fra Santander, du fikk mail fra noen som utglr seg for å være Santander, derav svindel. Ja, men trodde det var helt åpenbart at mailen ikke egentlig kom fra Santander utifra det jeg har skrevet i HI. Jeg får ikke endret tittelen nå, men hvis det er et problem får moderator bare slette hele tråden. Anonymkode: ecb7f...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #13 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og du tror de eldre du sikter til, sitter her inne og leser? 😅 Anonymkode: 736a0...26a Hva vet vel jeg? Anonymkode: ecb7f...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #14 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og du tror de eldre du sikter til, sitter her inne og leser? 😅 Anonymkode: 736a0...26a Tenkte jeg og 😂😂 Anonymkode: fbe34...75d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #15 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kan være eldre som ikke har like god erfaring med hva som skjer på nett. Jeg tror de fleste unngår å trykke på linker, men jeg følte allikevel at jeg måtte si ifra fordi denne var såpass godt skrevet at man lett kan gå fem på dersom man ikke er kjent med det som skjer for tiden (AI). Anonymkode: ecb7f...488 Moren min er 93 og vet bedre. Anonymkode: 3a601...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #16 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Moren min er 93 og vet bedre. Anonymkode: 3a601...d09 Gratulerer til din mor. Anonymkode: ecb7f...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #17 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): 🤦♀️ Lever du under en stein? Anonymkode: 34cd8...ab7 Nei, men det gjør tydeligvis de som fortsatt trykker på linker i random mailer de får. Anonymkode: 67edf...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #18 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mailen var godt skrevet, derfor føler jeg at jeg burde advare andre. Jeg sjekket så epost-adressen og denne var jo 100% ikke fra santander. Så bare vær obs! Sjekk epost-adressen og IKKKKKKKE trykk på link. Gå heller direkte inn på bank-kontoen din slik du vanligvis gjør, kanskje via bokmerke? Anonymkode: ecb7f...488 Alle som følger bittelitt med har fått info opp og i mente om å aldri klikke på linker i sms eller e-post. Santander sender heller ikke ut mail lengre, med hensyn til kredittløsninger, Avida har overtatt alle Santander sine kredittløsninger. Det eneste produktet Santander fortsatt har, er spareprodukter. Anonymkode: c65d1...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #19 Del Skrevet 10. januar Jeg hører til "de eldre" og jeg leser her.😉 Har fått mail fra Santander flere ganger, trykker ikke på lenker jeg ikke er 100% sikker på! Santander har jeg aldri hatt noe forhold til. Så ikke undervurder oss eldre.. Anonymkode: fd78b...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå