Gjest Snåla Skrevet 5. mars 2006 #1 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg og kjæresten ble sammen for ca 3 uker siden og vi har i denne tiden vært sammen så og si hele tiden (vi er opptatt med både skole og jobb så har vært hver for oss på dagtid), noe som forøvrig er normalt i starten Men nå de siste dagene så har han blitt litt mer opptatt, vet det er rart av meg, men jeg trodde slike "nybegynner intense perioder" pleide å vare litt lenger? :klø: Merker at jeg har et større behov for å se han enn han har for å se meg, med tanke på at det er i starten osv Er liksom vant til at de første 3 månedene er såkalte "klengeperioder", men nå blir det liksom ikke mer enn annenhver dag. Er jeg kravstor? Endret 5. mars 2006 av Snåla
Gjest Jalileh Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 Kan jo hende han faktisk er opptatt. Og er man opptatt, så er man opptatt.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #4 Skrevet 6. mars 2006 Du sier jo selv at dere begge er opptatte av skole og jobb, så å se hverandre annenhver dag må da være bra nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå