Kll Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei! etter en særdeles kjip natt er jeg litt desp. Baby 9 uker har blitt veldig vanskelig å amme i søvn. Bare kaving og styr- holder på i timesvis. Om hun ikke ammes i søvn er vi nødt til å bysse henne. Klassisk klistremerke - nekter vogn, bilsete, nest osv. Vi har moonboon slygnge som hun heldigvis aksepterer 1 gang om dagen (på morgen ) er det noen som har erfaringer med flat vugge som man kan bruke om natt? Er selvfølgelig også bekymret for at baby skal bli avhengig av vugging - noen erfaringer ?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Har ikke erfaring med moonboon selv, men vil bare si at jeg skjønner hva du står i! Min baby var også vanskelig å amme i søvn i den perioden. Så løsnet det litt igjen da baby nærmet seg 3 måneder. Ble mye byssing i mellomtiden. Også bysse til hun ble trøtt nok til å roe seg ved puppen, deretter amme i søvn. Hatet vogn til vi byttet til sportsdel på 4 måneder. Nå kan hun sovne i stillestående vogn og sove i 2 timer der. Til og med bilsetet har hun sovnet i for første dupp nå. Så vil bare si at det blir bedre 😁 Anonymkode: 5103a...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Har flat vugge og den funker bra den. Har dog aldri hatt behov for den på natt. Anonymkode: 0573d...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå