Kll Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Hei! etter en særdeles kjip natt er jeg litt desp. Baby 9 uker har blitt veldig vanskelig å amme i søvn. Bare kaving og styr- holder på i timesvis. Om hun ikke ammes i søvn er vi nødt til å bysse henne. Klassisk klistremerke - nekter vogn, bilsete, nest osv. Vi har moonboon slygnge som hun heldigvis aksepterer 1 gang om dagen (på morgen ) er det noen som har erfaringer med flat vugge som man kan bruke om natt? Er selvfølgelig også bekymret for at baby skal bli avhengig av vugging - noen erfaringer ?:)
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar Har ikke erfaring med moonboon selv, men vil bare si at jeg skjønner hva du står i! Min baby var også vanskelig å amme i søvn i den perioden. Så løsnet det litt igjen da baby nærmet seg 3 måneder. Ble mye byssing i mellomtiden. Også bysse til hun ble trøtt nok til å roe seg ved puppen, deretter amme i søvn. Hatet vogn til vi byttet til sportsdel på 4 måneder. Nå kan hun sovne i stillestående vogn og sove i 2 timer der. Til og med bilsetet har hun sovnet i for første dupp nå. Så vil bare si at det blir bedre 😁 Anonymkode: 5103a...ea6
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Skrevet 10. januar Har flat vugge og den funker bra den. Har dog aldri hatt behov for den på natt. Anonymkode: 0573d...639
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Skrevet 10. januar Vi har brukt flat vugge mye på natt da baby våknet konstant en periode og vi ble drsperate. Gjorde at vi klarte å overleve hverdagen. Jeg skammet meg nesten for at vi brukte den på natt og var livredd for at baby skulle bli avhengig av vugging. Den bekymringen var helt forgjeves, nå sover han kjempefint i bedside, vogn, vugge og sprinkelseng 😊 Alt går i perioder med baby og du kan lære de noe nytt hele tiden, så om det kan hjelpe dere å bruke den på natt så kjør på. Vi brukte najell sleepcarrier i som er godkjent til soving, det er ikke nødvendig men syns baby lå litt mer stødig da. Anonymkode: 08bd9...e5a
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar Vi hadde også moonboon med flat bunn, men brukte den ikke på natta. Det vi gjorde i stedet var å montere hjul på sprinkelsenga. Bruker det fortsatt litt til byssing, han er nå 9 mnd 😅 Så har ikke avsluttet byssing helt, men regner med det går seg til. Faren og onkelen var lik ifølge svigermor, de monterte også hjul på senga da de var små. Anonymkode: 4da89...67a
Kll Skrevet 13. januar Forfatter #6 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 20.00): Vi har brukt flat vugge mye på natt da baby våknet konstant en periode og vi ble drsperate. Gjorde at vi klarte å overleve hverdagen. Jeg skammet meg nesten for at vi brukte den på natt og var livredd for at baby skulle bli avhengig av vugging. Den bekymringen var helt forgjeves, nå sover han kjempefint i bedside, vogn, vugge og sprinkelseng 😊 Alt går i perioder med baby og du kan lære de noe nytt hele tiden, så om det kan hjelpe dere å bruke den på natt så kjør på. Vi brukte najell sleepcarrier i som er godkjent til soving, det er ikke nødvendig men syns baby lå litt mer stødig da. Anonymkode: 08bd9...e5a Takk for svar ! Hvor lenge brukte dere den? Og gikk det greit i overgangen fra moonboon til bedside osv? Hvor gammelt var baby?:)
AnonymBruker Skrevet 14. januar #7 Skrevet 14. januar Kll skrev (På 13.1.2025 den 13.02): Takk for svar ! Hvor lenge brukte dere den? Og gikk det greit i overgangen fra moonboon til bedside osv? Hvor gammelt var baby?:) Vi brukte den fra han var 3 uker til 2,5 mnd på natt ca. På slutten når vi brukte den på natt så hadde vi på laveste vugging, så skrudde vi til slutt av for å prøve å se om baby våknet, men han sov helt fint uten bevegelse. Så da bare flytta vi over til bedside og der sover han nå, er litt over 4 mnd 😊 Nå bruker vi moonboon på dag for da er han umulig å legge, men sovner fint på kvelden 😊 Anonymkode: 08bd9...e5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå