Gå til innhold

Moonboon flat vugge

Kll

Anbefalte innlegg

Hei!

etter en særdeles kjip natt er jeg litt desp. Baby 9 uker har blitt veldig vanskelig å amme i søvn. Bare kaving og styr- holder på i timesvis. Om hun ikke ammes i søvn er vi nødt til å bysse henne. Klassisk klistremerke - nekter vogn, bilsete, nest osv. 

Vi har moonboon slygnge som hun heldigvis aksepterer 1 gang om dagen (på morgen )

er det noen som har erfaringer med flat vugge som man kan bruke om natt? Er selvfølgelig også bekymret for at baby skal bli avhengig av vugging - noen erfaringer ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ikke erfaring med moonboon selv, men vil bare si at jeg skjønner hva du står i! Min baby var også vanskelig å amme i søvn i den perioden. Så løsnet det litt igjen da baby nærmet seg 3 måneder. Ble mye byssing i mellomtiden. Også bysse til hun ble trøtt nok til å roe seg ved puppen, deretter amme i søvn.

Hatet vogn til vi byttet til sportsdel på 4 måneder. Nå kan hun sovne i stillestående vogn og sove i 2 timer der. Til og med bilsetet har hun sovnet i for første dupp nå. Så vil bare si at det blir bedre 😁

Anonymkode: 5103a...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har flat vugge og den funker bra den. Har dog aldri hatt behov for den på natt.

Anonymkode: 0573d...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...