AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har datet en flott mann i noen måneder, men vi har enda ikke sett hverandre nakne. Neste uke reiser vi på en uke ferie sammen, og jeg gleder meg selvsagt skikkelig! På shopping i går spontankjøpte jeg denne, https://www.hunkemoller.no/kimono-lace-isabelle-svart-191636.html fordi jeg følte meg så utrolig sexy da jeg prøvde den, den lå veldig fint på kroppen min, og ble supertent av tanken på å la han oppdage kroppen min i denne første gang vi skal ha sex sammen. Men i dag tidlig ble jeg usikker, er det egentlig litt rart å ha på noe slikt første gang? Både han og jeg er egentlig ganske naturlige i smak og stil, og vanlig undertøy og klær er nok egentlig mer en nok, de skal jo ikke være på lenge uansett. Men så var det den utrolige sexy følelsen jeg fikk da jeg hadde den på da.... Hvis det er kleint med noe slikt første gangen, hadde det vært en annen gang det kunne være mer naturlig å ha den på? Anonymkode: 2d2f7...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Absolutt kleint første gang ja. Man trenger ikke noe som helst krydder helt i starten, det vil egentlig forstyrre mer enn det tenner. Du kan bruke den som en overraskelse etter dere har hatt et forhold noen måneder? Altså etter dere har hatt sex i noen måneder. Tenk for en fin overraskelse om han er lei etter jobb eller dårlig humør eller noe sånt ☺️ Anonymkode: b5070...3ee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #3 Del Skrevet 29 minutter siden Synes den var veldig sexy jeg. Peis på og la han se deg i både den og helt naken. Er jo ikke noe galt i å gjøre seg sexy for den andre. Anonymkode: 3f545...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå