AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Tannlegen min sier at han foretrekker å ikke gå høyere, siden det kan skade tennene og tannkjøttet. Anonymkode: 85c49...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar . Anonymkode: 85c49...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Del Skrevet 11. januar Ja dette vil ha effekt, og det er ganske høy konsentrasjon, fikk du dette av tannlegen eller noe annet sted? HØR PÅ TANNLEGEN DIN!!! Hvorfor tror du noen andre enn faktiske tannleger vil gi bedre råd? I 2011 vedtok nemlig EU å nevne tannbleking spesifikt i kosmetikkdirektivet, som trådde i kraft i Norge 31. oktober det samme året. Konsekvensen ble at tannbleking som inneholder fra 0,1 prosent til 6 prosent Hydrogenperoksid bare er tillatt solgt til tannleger. For å sammenligne, denne konsentrasjonen brukes på renserier til å fjerne blodflekker, og den bleker hår. Den er sterk nok ja! Anonymkode: 2797a...1a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar Tusen takk for svar 😊 Jeg hadde ikke tenkt å bruke en høyere prosent, jeg bare lurte på om det var verdt å investere penger i, siden det jo koster endel 😊 Anonymkode: 85c49...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå