AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har en kollega på jobb som hele tiden sjekker min status på teams, til og med før møter skriver han hvilket møte jeg skal på, hender jeg setter meg i frakoblet status iblant, da skriver han hvorfor jeg er på frakoblet. Han driver også og ser på pc hva jeg jobber med, og plutselig titter han op og skal kommentere ting på arbeidet. Nei han er ikke min leder heller. Hender han skriver i helgene også til meg. Har til og med sett han driver og hermer etter meg på jobb. Tar med samme mat som meg, når han spør hva jeg skal ha til middag så tar han med det samme neste dag på jobb. Lurer på om det er en besettelse? Anonymkode: 1b260...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Det er ikke du som er paranoid da? Anonymkode: 3bfaa...94b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Henvendelser utenom arbeidstid hadde jeg bare ignorert, om du ikke har noe ønske om å bli venner privat med denne kollegaen. Jeg ville nok også bare ignorert kommentarer om hvilke møter du skal på, og spørsmål om hvorfor du er frakoblet. Men på et eller annet tidspunkt kan det jo hende du er tjent med å ta det opp med vedkommende, og eventuelt leder. Dersom du føler at han "kontrollerer" arbeidet ditt eller på andre måter blander seg inn i ting uten å ha noen "grunn" til det. Det med mat hadde jeg bare latt passere, det blir litt for vagt å ta opp. Men hvis kommentarer på status, det du jobber med etc er forstyrrende (du må jo bruke tid på å svare), er det relevant å ta opp tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå