AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar For ca 5 år siden fikk jeg kreft og ble behandlet med cellegift. Alt gikk bra, men jeg har det siste året (kanskje mer?) opplevd å få økende stivhet i kroppen. Det er så ille at jeg nesten ikke greier å snu meg i sengen hvis jeg våkner om natten. spesielt ille hvis jeg har vært i aktivitet og så setter meg ned. Da går jeg som en 90 åring i ca 10 min før det løsner. Ifølge Google stemmer symptomene med leddgikt. Men kan dette komme av cellegiften tro? er 45 år. Anonymkode: fdb15...d2d
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar Kan jo være noe av alt. Noen stivner jo til tidligere enn andre og, jeg begynte å kjenne det tidlig i 30 årene , til tross for en myk yoga kropp. Man kan jo google seg til det man vil, ta en tur til legen å få tatt noen blodprøver. Anonymkode: 4668f...6c9
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar Går du på noen etterbehandling etter kreftsykdommen? En del, meg selv inkludert, får muskelsmerter av etterbehandlingen etter brystkreft, i alle fall. Anonymkode: 0143b...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå