Gå til innhold

Naken sammen med andre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Kroppogmann skrev (23 timer siden):

Noen som har noen bra steder som ikke står på det offentlige «kartet»?

Ja, men det sier jeg ikke her. Vil gjerne beholde det slik det er, med oss som kjenner til stedet og bruker det. 😉

Anonymkode: d758c...b65

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 0.31):

Min kone og jeg var i sommer på en nakenstrand ved Middelhavet hvor det også skjedde sexuelle ting. Min kone, som er i begynnelsen av 30-årene, fikk flere mer eller mindre åpenbare tilbud fra menn som passerte vår parasoll som hun avslo med å snu seg vekk eller å riste på hodet.  Inntil en ung og høflig mann, som viste seg å være 22 år, satte seg på huk ved siden av henne og tilbød seg å gi henne en gratis massasje. Hun sa først nei, men ble så sjarmert av hans behagelige vesen og intelligente konversasjon at hun etter noen minutter snudde seg mot meg og spurte om det var ok for meg at hun allikevel sa ja.

Jeg hadde vært positiv fra første stund så jeg svarte at hun selvfølgelig kunne det og at hun ikke trengte å spørre meg en gang til. "Du kan gjøre akkurat det du vil" sa jeg før hun med et smil klemte rundt min nesten helt stive penis før hun snudde oppmerksomheten tilbake på den unge mannen.

Han satte opp sin parasoll ved siden av vår slik at vi fikk mere skygge og litt avstand fra de som kanskje ville dukke opp for å se på.  Så satte han seg overskrevs over lårene til min kone som lå på magen med lukkede øyne. Hans penis lå halvstiv oppå og mellom hennes lår slik at hodet nesten nådde frem til der lårene avsluttes. Med klisne hender av krem begynte han å føre hendene oppover og nedover baksiden av lårene for etterhvert å inkludere rumpeballene på oppturen.

Han hadde det ikke travelt og han forsatte den intelligente konversasjonen hele tiden. Hvor han også dro meg inn i samtalen. Selv når han med tomlene masserte min kones kjønnslepper og flyttet seg litt oppover slik at hans penishode gled inn mellom kjønnsleppene endret han ikke den behagelige oppførselen. Det var som om det som skjedde mellom min kones kjønnslepper var uavhengig av hans øvrige oppførsel. Han presset penisen sakte innover mens han fortsatte masseringen av kjønnsleppene før han dro penisen like sakte ut igjen, plasserte seg på knærne ved siden av min kone og ba henne snu seg rundt.

Etter at min kone hadde snudd seg rundt satte han seg under min kones lår med hans penishode mellom hennes kjønnslepper, før han tok tak i hennes ben og dro henne mot seg slik at hans penis gled nesten helt inn. Med hendene masserte han min kones kjønnslepper og klitoris inntil hun gikk opp i bro i en voldsom orgasme.

Fortsatt like rolig konverserende lot han min kone roe seg ned før han dyttet henne litt oppover slik at hans fortsatt stive penis gled ut for å bli pekende mot min kones rumpehull. Han dro min kones ben enda mere fra hverandre og tok tak i sin penis som han begynte å massere kanten på min kones rumpehull med sirklende bevegelser. Samtidig som han med den andre håndens tommel masserte kjønnslepper og klitoris for innimellom å føre helt inn mellom leppene som en penis.

Min kone har aldri vært interessert i analsex slik at jeg var litt usikker på hvordan hun ville reagere på det jeg forventet at den unge mannen ville fortsette med. Men, hun ble bare liggende med lukkede øyne å nyte det som skjedde uten å være avvisende til noe av det han gjorde. 

Det var egentlig min kone som fortsatte utviklingen i form av å bevege seg som en slange nedover slik at presset penisen hadde mot rumpehullet økte inntil hodet gled inn. Min kone stønnet i en blanding av smerte og nytelse før hun beveget seg enda lenger nedover slik at den unge mannens penis gled helt inn.

Med små bevegelser i hoften beveget han penisen noen cm ut og inn av min kones anal samtidig som han masserte min kones kjønn med begge hender. Inntil også den unge mannen mistet litt konsentrasjonen da rykningene i hans penis viste at han pumpet varm sæd i voldsomme støt inn i min kone. Før hans støt var ferdige kom min kone i en ny orgasme som virket enda voldsommere enn den foregående hun hadde hatt.

Anonymkode: dde7b...d0e

Helt utrolig tennende historie selv om jeg ikke helt tror den er sann. Post gjerne flere slike 🤩 Måtte lese den flere ganger.

Dette er imidlertid noe jeg skulle ønske skjedde med min kone og at jeg var tilstede ❤️ Jeg har bedt henne flørte litt med unge menn vi møter i "syden", men med dårlig resultat... foreløpig 😄 Det mangler dog ikke på "tilbud".

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale noen gode spa/sauna rundt om i Europa, som praktiserer nakenhet?

Anonymkode: 8f192...0a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 9.29):

Og poenget var?

Anonymkode: f05de...d39

Runketråd.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tusen takk for en super oversikt!

Noen av stedene å anbefale?

https://www.histoiresdo.fr/fr/

AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (34 minutter siden):

Runketråd.

Blir så sinnsykt lei av at det ALLTID skal dukke opp en eller annen som skriver nettopp det som du nå skriver!!!! 

Anonymkode: 87af8...aee

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Tusen takk for en super oversikt!

Noen av stedene å anbefale?

Jeg har kun vært på The Well. Synes The Well er tipp topp, men har ikke noe liknende å sammenlikne med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som kan anbefale noen gode spa/sauna rundt om i Europa, som praktiserer nakenhet?

Det er flusst av de: Vabali, Sauna Deco, Friedrichsbad, Zuiver, Thermen Soesterberg, …

Le naturisme har en fin oversikt.

AnonymBruker
Skrevet
hohumpf skrev (8 timer siden):

Det er flusst av de: Vabali, Sauna Deco, Friedrichsbad, Zuiver, Thermen Soesterberg, …

Takker så mye for enda en oversikt. Men kunne vært ok med konkrete tips, basert på egen erfaring. 

Et sted som er bra, men ikke svært dyrt. 

AnonymBruker
Skrevet
hohumpf skrev (8 timer siden):

Vabali ser kjempefint ut - noen av byene som er ekstra å anbefale?

AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (På 12.1.2025 den 19.50):

Helt utrolig tennende historie selv om jeg ikke helt tror den er sann. Post gjerne flere slike 🤩 Måtte lese den flere ganger.

Dette er imidlertid noe jeg skulle ønske skjedde med min kone og at jeg var tilstede ❤️ Jeg har bedt henne flørte litt med unge menn vi møter i "syden", men med dårlig resultat... foreløpig 😄 Det mangler dog ikke på "tilbud".

Det skjedde ikke noe mere i sommer. Min kone snakket ikke om det som skjedde, og da gjorde ikke jeg det heller selv om jeg egentlig ville. Lenge før vi skulle reise til Kanariøyene i julen var jeg sikker på at det som skjedde i sommer aldri ville skje igjen.

Ved hotellbassenget dagen etter ankomst Kanariøyene satt to unge menn på hver sin solseng og spilte sjakk. Ved siden av lå en litt eldre ung kvinne og solte seg. Alle tre var franske sjakkspillere på ferie med hver sin familie, som vi ble kjent med, da jeg gikk inn som fjerde spiller og de forstod at man kunne følge med på VM i sjakk på min bærbare.

Den franske kvinnen og min kone ble fortrolige etter at de sammen fant ut at den franske kvinnen som barn og tenåring mange ganger hadde vært på den ikke-seksualiserte delen av nakenstranden der vi var på den seksualiserte delen i sommer. Over Magnus Carlsen inne i vår leilighet hørte jeg at min kone fortalte historien fra i sommer. Med alle detaljer og med de to franske mennene som lyttende til det hun fortalte.

Min kone svarte nei da den ene mannen spurte om hun hadde fått flere slike massasjer. "Vil du ha flere da?" spurte den andre mannen uten at han fikk noe annet enn latter til svar. På noen sekunder hadde stemningen endret seg totalt. Nå var min kone langt mer interessant enn Magnus Carlsen. 

"Kom" sa den franske kvinnen og dro min kone med seg i retning soverommet. "Vent" fortsatte hun da vi andre kom etter før hun lukket døren nesten inntil etter at hun hadde fått med seg min kone inn på soverommet. De to franske mennene vekslet på å kikke inn av dørsprekken mens jeg ble stående bak dem hvor jeg innimellom klarte å se hva som skjedde på soverommet på siden eller over de to foran meg.

Min kone ble avkledd og lagt naken på ryggen i sengen uten at hun gjorde noe som helst. Før den franske kvinnen kledde av seg, la seg over min kone med det ene låret i min kones skritt, den ene hånden på min kones ene bryst og med munnen mot min kones munn.

De to franske mennene kledde av seg og gikk inn på soverommet ca 10 minutter etterpå. Den franske kvinnen hadde da flyttet seg nedover i sengen og hadde med munn og hender gitt min kone den første orgasmen. Hun flyttet seg til siden da de franske mennene kom inn på soverommet. Med en hånd på hver side av kjønnsleppene dro hun min kones ben fra hverandre og åpnet samtidig kjønnet til min kone. Den ene franske mannen krøp opp i sengen og ble stående på knærne mellom min kones lår med en stiv penis pekende skrått oppover.

Den franske kvinnen tok den franske mannens penis i en hånd og bøyde seg frem slik at hun kunne føre penishodet inn i munnen. Trolig mest for fukting så lenge hun hadde den i munnen i bare noen sekunder før hun med hånden plasserte hans penis mellom de godt adskilte og fuktige kjønnsleppene til min kone. Hans mer enn normalt tykke penisen skled helt inn uten motstand før den franske mannen beveget penisen ut og inn via å bevege hoftene.

Jeg hadde flere minutter etter de franske mennene fått av meg klærne og kommet meg inn på soverommet. Der jeg ble møtt av den franske kvinnens hånd rundt min stive penis og med spørsmål om vi hadde glidemiddel. Jeg gikk derfor inn på badet og kom tilbake med en gul boks vaselin som min kone bruker på leppene. Den franske kvinnen tok fra meg boksen samtidig som hun ga beskjed til franskmannen mellom min kones lår at han skulle legge seg på ryggen med min kone sittende oppå seg. Før hun brukte en solid mengde vaselin på å gjøre den andre franskmannens stive penis glinsende.

Franskmannens vasilinglinsende penishode ble av den franske kvinnen plassert mot min kones rumpehull etter at min kone hadde tredd seg ned på penisen til den franske mannen under seg. Mens han presset penisen innover i min kones anal kjente jeg igjen den franske kvinnens hånd rundt min stive penis som hun førte på plass slik at den kunne bevege seg innover i hennes klissvåte og varme kjønn.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var en tråd om spa og naturlig nakenhet, og så ble det til publisering av erotiske noveller. 

Finn din egen tråd!

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Dette var en tråd om spa og naturlig nakenhet, og så ble det til publisering av erotiske noveller. 

Finn din egen tråd!

Dette var fortsettelse av historien fra i sommer etter oppfordring. Oppfatter du dette som en novelle så kan du vel bare hoppe over mitt innlegg og lese noe annet.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 4.58):

Jeg har akkurat hatt min første opplevelse med å være naken sammen med mange andre. Dette skjedde på et SPA anlegg i utlandet, med egen saunaavdeling, med 10-12 forskjellige badstuer, samt ymse boblebad og kuldebasseng.

En meget positiv opplevelse, og som forventet ingen seksuell ladning, til tross for mange flott kropper, av begge kjønn, i skjønn forening. 

Helt til jeg satt alene i en badstue, og inn kommer et ungt par og setter seg ned på benken motsatt for meg. Nakne som vi er, sitter vi der på våre håndduker og svetter. Så løfter hun ene benet opp på benken, og blottlegger en glattbarbert fitte, så glinsende fittelepper spriker 2 meter fra knærne mine. 

Jeg kjenner det "livnar i lundar". Jeg nikker og reiser meg og går ut med en halvfeit en. 

Hun visste hva hun gjorde. 

Hvis mitt innlegg er en novelle så er vel ditt innlegg en novelle også. Eller er det for andres historier som er noveller og ikke dine historier?

AnonymBruker
Skrevet

Hva karakteriserer en novelle?

novelle – Store norske leksikon

Novellen har tre hovedkjennetegn: fiksjon, prosa og lengde.
  • At novellen er fiksjon, vil si at den er oppdiktet og hører til skjønnlitteraturen.
  • Novellen er skrevet på prosa (til forskjell fra poesi). ... 
  • Novellen er kortere enn lange prosafortellinger som roman og kortroman, men lengre enn kortprosa.

https://snl.no/novelle

Min historie tilfredsstiller ikke kjennetegnet at den er oppdiktet, og heller ikke kjennetegnet at den er lengre enn kortprosa. Min historie er med andre ord verken lang nok eller oppdiktet slik at den dermed ikke blir en novelle.

Trådstarterens historie tilfredsstiller heller ikke lengdekravet så da er den heller ikke en novelle. Om historien er sann eller ei er det umulig å svare på for andre enn forfatteren av det som ikke er en novelle.

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finnes det noen i Gøteborg-området?

Ingen som kan sammenliknes med The Well eller de store anleggene i Europa, men du kan nok finne noen mindre spa, saunaer og liknende hvor badetøy ikke brukes. 

Kan ikke hjelpe deg så mye mer med dette, men legger på et par lenker du kan nøste litt på, kanskje.

https://www.reddit.com/r/Gothenburg/comments/v26pjq/valhallabadet_sauna_jacuzzi_norms/

https://saunaexplorers.com/2019/04/07/saltholmen-kallbadhus-winter-sauna-outdoor-swimming-spot-in-gothenburg/

https://www.routesnorth.com/language-and-culture/sauna-etiquette-in-sweden/

Endret av aksase

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...