AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Jeg har akkurat hatt min første opplevelse med å være naken sammen med mange andre. Dette skjedde på et SPA anlegg i utlandet, med egen saunaavdeling, med 10-12 forskjellige badstuer, samt ymse boblebad og kuldebasseng. En meget positiv opplevelse, og som forventet ingen seksuell ladning, til tross for mange flott kropper, av begge kjønn, i skjønn forening. Helt til jeg satt alene i en badstue, og inn kommer et ungt par og setter seg ned på benken motsatt for meg. Nakne som vi er, sitter vi der på våre håndduker og svetter. Så løfter hun ene benet opp på benken, og blottlegger en glattbarbert fitte, så glinsende fittelepper spriker 2 meter fra knærne mine. Jeg kjenner det "livnar i lundar". Jeg nikker og reiser meg og går ut med en halvfeit en. Hun visste hva hun gjorde. Anonymkode: 8f192...0a2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Og poenget var? Anonymkode: f05de...d39 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har akkurat hatt min første opplevelse med å være naken sammen med mange andre. Dette skjedde på et SPA anlegg i utlandet, med egen saunaavdeling, med 10-12 forskjellige badstuer, samt ymse boblebad og kuldebasseng. En meget positiv opplevelse, og som forventet ingen seksuell ladning, til tross for mange flott kropper, av begge kjønn, i skjønn forening. Helt til jeg satt alene i en badstue, og inn kommer et ungt par og setter seg ned på benken motsatt for meg. Nakne som vi er, sitter vi der på våre håndduker og svetter. Så løfter hun ene benet opp på benken, og blottlegger en glattbarbert fitte, så glinsende fittelepper spriker 2 meter fra knærne mine. Jeg kjenner det "livnar i lundar". Jeg nikker og reiser meg og går ut med en halvfeit en. Hun visste hva hun gjorde. Anonymkode: 8f192...0a2 jeg har også vert i badstue nakne med flere. For meg er det naturlig men kan også bli stiv. Men jeg har vert på badestrender i utlandet med flere hundre nakne som der er helt naturlig. ikke noe sex der men det er utrolig deilig å svømme og bade naken. Og slippe vått tøy. Det er befriende. Trenger ikke dra lenger en til Danmark for å finne mange steder. Her jeg bor så må jeg dra langt 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Naken sammen med andre kan man jo også være på The Well. Mange steder i utlandet er det helt vanlig og naturlig med nakne fellesområder på spa/badeland, så hun tenkte nok absolutt ikke over at du kunne få noen seksuelle tanker fordi hun flyttet på foten. Anonymkode: 536b9...6be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): ingen seksuell ladning ...bortsett fra hos deg da 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar feliek54 skrev (2 timer siden): jeg har også vert i badstue nakne med flere. For meg er det naturlig men kan også bli stiv. Men jeg har vert på badestrender i utlandet med flere hundre nakne som der er helt naturlig. ikke noe sex der men det er utrolig deilig å svømme og bade naken. Og slippe vått tøy. Det er befriende. Trenger ikke dra lenger en til Danmark for å finne mange steder. Her jeg bor så må jeg dra langt Samme erfaring har jeg. Utrolig befriende følelse å være sammen med mange andre nakne mennesker og slippe vått og klamt badetøy. Som hos deg er det også her veldig langt til nærmeste "fristrand" dessverre, men bruker hver anledning til nakensoling og bading når vi er i "syden". Playa del Ingles er et fantastisk sted i så måte med en av verdens største nakenstrender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 10. januar #7 Del Skrevet 10. januar Er det mange av dere her inne som går rundt naken når sjansen byr seg, alene, og / eller sammen med andre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 10. januar #8 Del Skrevet 10. januar (endret) Trøndermann skrev (På 10.1.2025 den 13.07): Er det mange av dere her inne som går rundt naken når sjansen byr seg, alene, og / eller sammen med andre ? Kona og jeg koser oss med det. Ikke så ofte som vi ønsker, men et par ganger i året leier vi gjerne ei hytte på et skjermet sted og lever noen døgn helt uten klær. Vi har også vært flere ganger på naturistresorts i Spania og Hellas, og det skal vi gjøre mer av. Neste blir trolig et av de store naturistresortene i Frankrike eller i Kroatia. I Frankrike har de flere store anlegg med fasiliteter og overnatting for opp til 10 000 naturister. Det finnes mange anledninger også i Norge, men dessverre er nesten alt i regi av naturistforeninger som forventer at du blir medlem, og det har ikke vi lyst til, for da blir det fort et mas om å sitte i styrer og bidra i dugnader og sånt. Vi vil heller bare betale, nyte, og reise hjem igjen. Mange steder i landet arrangerer den lokale naturistforeningen nakenbad i svømmehall om vinteren. Vi var på det en gang, og det er kjempefint. Hadde sikkert gjort det flere ganger, om det ikke var for det medlemskravet. Ellers følger jeg NakedWanderings på Facebook, Youtube og nettsiden nakedwanderings.com. I 8 år har de levd av å blogge om naturisme og lage digitalt innhold om naturisme mens de reiser verden rundt og besøker steder hvor man kan være naken. De har bygget opp en omfattende database over naturistmuligheter i hele verden på sin hjemmeside, men de har ikke vært i Norden, ennå.... Den delen av naturismen som er organisert gjennom klubber og foreninger er ikke så stor, men det er veldig mange, sikkert også noen vi selv kjenner uten av vi vet om det, som nyter en dag på naturiststranda, hopper naken i jacuzzien eller nyter en fellesbadstu naken. Det er vanligere enn man skulle tro, og det er utrolig komfortabelt, fint og befriende på en måte som man vanskelig kan forestille seg uten å ha prøvd. Endret 11. januar av aksase 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar Erfarenmann skrev (9 timer siden): ...bortsett fra hos deg da Absolutt ikke i utgangspunktet. Men når hun (bevisst tror jeg da) eksponerte seg på denne måten, så ble det kastet på meg. Det er menneskelig. Anonymkode: 8f192...0a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Del Skrevet 10. januar Jeg (mann) kunne tenke meg å gjøre det. Da vi var yngre var vi noen ganger på nudiststrand. Jeg synes kona mi har flott kropp. Oppdaget at enkelte menn fikk en halvfeit en av å betrakte henne. Da kjente jeg at jeg også fikk en halvfeit. Så har det skjedd noe med henne. Nå er det uaktuelt å være naken sammen med andre. Hun vil ikke lenger vise seg naken for meg. Skikkelig trist. Anonymkode: 0c8b4...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 10. januar #11 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har akkurat hatt min første opplevelse med å være naken sammen med mange andre. Dette skjedde på et SPA anlegg i utlandet, med egen saunaavdeling, med 10-12 forskjellige badstuer, samt ymse boblebad og kuldebasseng. En meget positiv opplevelse, og som forventet ingen seksuell ladning, til tross for mange flott kropper, av begge kjønn, i skjønn forening. Helt til jeg satt alene i en badstue, og inn kommer et ungt par og setter seg ned på benken motsatt for meg. Nakne som vi er, sitter vi der på våre håndduker og svetter. Så løfter hun ene benet opp på benken, og blottlegger en glattbarbert fitte, så glinsende fittelepper spriker 2 meter fra knærne mine. Jeg kjenner det "livnar i lundar". Jeg nikker og reiser meg og går ut med en halvfeit en. Hun visste hva hun gjorde. Anonymkode: 8f192...0a2 Bra for henne, han og deg. Hva annet skal man si til slikt…? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg (mann) kunne tenke meg å gjøre det. Da vi var yngre var vi noen ganger på nudiststrand. Jeg synes kona mi har flott kropp. Oppdaget at enkelte menn fikk en halvfeit en av å betrakte henne. Da kjente jeg at jeg også fikk en halvfeit. Så har det skjedd noe med henne. Nå er det uaktuelt å være naken sammen med andre. Hun vil ikke lenger vise seg naken for meg. Skikkelig trist. Anonymkode: 0c8b4...60c Kanskje hun blir avtent av at du bruker uttrykk som "en halvfeit en"? Anonymkode: 63ad2...507 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #13 Del Skrevet 10. januar Min kone og jeg var i sommer på en nakenstrand ved Middelhavet hvor det også skjedde sexuelle ting. Min kone, som er i begynnelsen av 30-årene, fikk flere mer eller mindre åpenbare tilbud fra menn som passerte vår parasoll som hun avslo med å snu seg vekk eller å riste på hodet. Inntil en ung og høflig mann, som viste seg å være 22 år, satte seg på huk ved siden av henne og tilbød seg å gi henne en gratis massasje. Hun sa først nei, men ble så sjarmert av hans behagelige vesen og intelligente konversasjon at hun etter noen minutter snudde seg mot meg og spurte om det var ok for meg at hun allikevel sa ja. Jeg hadde vært positiv fra første stund så jeg svarte at hun selvfølgelig kunne det og at hun ikke trengte å spørre meg en gang til. "Du kan gjøre akkurat det du vil" sa jeg før hun med et smil klemte rundt min nesten helt stive penis før hun snudde oppmerksomheten tilbake på den unge mannen. Han satte opp sin parasoll ved siden av vår slik at vi fikk mere skygge og litt avstand fra de som kanskje ville dukke opp for å se på. Så satte han seg overskrevs over lårene til min kone som lå på magen med lukkede øyne. Hans penis lå halvstiv oppå og mellom hennes lår slik at hodet nesten nådde frem til der lårene avsluttes. Med klisne hender av krem begynte han å føre hendene oppover og nedover baksiden av lårene for etterhvert å inkludere rumpeballene på oppturen. Han hadde det ikke travelt og han forsatte den intelligente konversasjonen hele tiden. Hvor han også dro meg inn i samtalen. Selv når han med tomlene masserte min kones kjønnslepper og flyttet seg litt oppover slik at hans penishode gled inn mellom kjønnsleppene endret han ikke den behagelige oppførselen. Det var som om det som skjedde mellom min kones kjønnslepper var uavhengig av hans øvrige oppførsel. Han presset penisen sakte innover mens han fortsatte masseringen av kjønnsleppene før han dro penisen like sakte ut igjen, plasserte seg på knærne ved siden av min kone og ba henne snu seg rundt. Etter at min kone hadde snudd seg rundt satte han seg under min kones lår med hans penishode mellom hennes kjønnslepper, før han tok tak i hennes ben og dro henne mot seg slik at hans penis gled nesten helt inn. Med hendene masserte han min kones kjønnslepper og klitoris inntil hun gikk opp i bro i en voldsom orgasme. Fortsatt like rolig konverserende lot han min kone roe seg ned før han dyttet henne litt oppover slik at hans fortsatt stive penis gled ut for å bli pekende mot min kones rumpehull. Han dro min kones ben enda mere fra hverandre og tok tak i sin penis som han begynte å massere kanten på min kones rumpehull med sirklende bevegelser. Samtidig som han med den andre håndens tommel masserte kjønnslepper og klitoris for innimellom å føre helt inn mellom leppene som en penis. Min kone har aldri vært interessert i analsex slik at jeg var litt usikker på hvordan hun ville reagere på det jeg forventet at den unge mannen ville fortsette med. Men, hun ble bare liggende med lukkede øyne å nyte det som skjedde uten å være avvisende til noe av det han gjorde. Det var egentlig min kone som fortsatte utviklingen i form av å bevege seg som en slange nedover slik at presset penisen hadde mot rumpehullet økte inntil hodet gled inn. Min kone stønnet i en blanding av smerte og nytelse før hun beveget seg enda lenger nedover slik at den unge mannens penis gled helt inn. Med små bevegelser i hoften beveget han penisen noen cm ut og inn av min kones anal samtidig som han masserte min kones kjønn med begge hender. Inntil også den unge mannen mistet litt konsentrasjonen da rykningene i hans penis viste at han pumpet varm sæd i voldsomme støt inn i min kone. Før hans støt var ferdige kom min kone i en ny orgasme som virket enda voldsommere enn den foregående hun hadde hatt. Anonymkode: dde7b...d0e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #14 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min kone og jeg var i sommer på en nakenstrand ved Middelhavet hvor det også skjedde sexuelle ting. Min kone, som er i begynnelsen av 30-årene, fikk flere mer eller mindre åpenbare tilbud fra menn som passerte vår parasoll som hun avslo med å snu seg vekk eller å riste på hodet. Inntil en ung og høflig mann, som viste seg å være 22 år, satte seg på huk ved siden av henne og tilbød seg å gi henne en gratis massasje. Hun sa først nei, men ble så sjarmert av hans behagelige vesen og intelligente konversasjon at hun etter noen minutter snudde seg mot meg og spurte om det var ok for meg at hun allikevel sa ja. Jeg hadde vært positiv fra første stund så jeg svarte at hun selvfølgelig kunne det og at hun ikke trengte å spørre meg en gang til. "Du kan gjøre akkurat det du vil" sa jeg før hun med et smil klemte rundt min nesten helt stive penis før hun snudde oppmerksomheten tilbake på den unge mannen. Han satte opp sin parasoll ved siden av vår slik at vi fikk mere skygge og litt avstand fra de som kanskje ville dukke opp for å se på. Så satte han seg overskrevs over lårene til min kone som lå på magen med lukkede øyne. Hans penis lå halvstiv oppå og mellom hennes lår slik at hodet nesten nådde frem til der lårene avsluttes. Med klisne hender av krem begynte han å føre hendene oppover og nedover baksiden av lårene for etterhvert å inkludere rumpeballene på oppturen. Han hadde det ikke travelt og han forsatte den intelligente konversasjonen hele tiden. Hvor han også dro meg inn i samtalen. Selv når han med tomlene masserte min kones kjønnslepper og flyttet seg litt oppover slik at hans penishode gled inn mellom kjønnsleppene endret han ikke den behagelige oppførselen. Det var som om det som skjedde mellom min kones kjønnslepper var uavhengig av hans øvrige oppførsel. Han presset penisen sakte innover mens han fortsatte masseringen av kjønnsleppene før han dro penisen like sakte ut igjen, plasserte seg på knærne ved siden av min kone og ba henne snu seg rundt. Etter at min kone hadde snudd seg rundt satte han seg under min kones lår med hans penishode mellom hennes kjønnslepper, før han tok tak i hennes ben og dro henne mot seg slik at hans penis gled nesten helt inn. Med hendene masserte han min kones kjønnslepper og klitoris inntil hun gikk opp i bro i en voldsom orgasme. Fortsatt like rolig konverserende lot han min kone roe seg ned før han dyttet henne litt oppover slik at hans fortsatt stive penis gled ut for å bli pekende mot min kones rumpehull. Han dro min kones ben enda mere fra hverandre og tok tak i sin penis som han begynte å massere kanten på min kones rumpehull med sirklende bevegelser. Samtidig som han med den andre håndens tommel masserte kjønnslepper og klitoris for innimellom å føre helt inn mellom leppene som en penis. Min kone har aldri vært interessert i analsex slik at jeg var litt usikker på hvordan hun ville reagere på det jeg forventet at den unge mannen ville fortsette med. Men, hun ble bare liggende med lukkede øyne å nyte det som skjedde uten å være avvisende til noe av det han gjorde. Det var egentlig min kone som fortsatte utviklingen i form av å bevege seg som en slange nedover slik at presset penisen hadde mot rumpehullet økte inntil hodet gled inn. Min kone stønnet i en blanding av smerte og nytelse før hun beveget seg enda lenger nedover slik at den unge mannens penis gled helt inn. Med små bevegelser i hoften beveget han penisen noen cm ut og inn av min kones anal samtidig som han masserte min kones kjønn med begge hender. Inntil også den unge mannen mistet litt konsentrasjonen da rykningene i hans penis viste at han pumpet varm sæd i voldsomme støt inn i min kone. Før hans støt var ferdige kom min kone i en ny orgasme som virket enda voldsommere enn den foregående hun hadde hatt. Anonymkode: dde7b...d0e Ble kåt. Dette burde du ta betalt for Anonymkode: 64604...e9f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #15 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): blottlegger en glattbarbert fitte, Du har fullstendig feil fokus, og er akkurat en sånn slibrig fyr som ødelegger nakenspa. Kvinner kvier seg for å dra dit av frykt for sånne som deg. Anonymkode: 1a14b...e05 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. januar #16 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har akkurat hatt min første opplevelse med å være naken sammen med mange andre. Dette skjedde på et SPA anlegg i utlandet, med egen saunaavdeling, med 10-12 forskjellige badstuer, samt ymse boblebad og kuldebasseng. En meget positiv opplevelse, og som forventet ingen seksuell ladning, til tross for mange flott kropper, av begge kjønn, i skjønn forening. Helt til jeg satt alene i en badstue, og inn kommer et ungt par og setter seg ned på benken motsatt for meg. Nakne som vi er, sitter vi der på våre håndduker og svetter. Så løfter hun ene benet opp på benken, og blottlegger en glattbarbert fitte, så glinsende fittelepper spriker 2 meter fra knærne mine. Jeg kjenner det "livnar i lundar". Jeg nikker og reiser meg og går ut med en halvfeit en. Hun visste hva hun gjorde. Anonymkode: 8f192...0a2 Heldiggris😉 Det høres ut som du hadde truffet ho Leonie Pur, for hun elsker å terge på seg hardkarer😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kroppogmann Skrevet 11. januar #17 Del Skrevet 11. januar Var på fristreder/strender for første gang i sommer (her i landet) og må si det var skikkelig deilig og befriende. Det var pirrende og ga mersmak så gleder meg til sommeren igjen 😎 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kroppogmann Skrevet 11. januar #18 Del Skrevet 11. januar Noen som har noen bra steder som ikke står på det offentlige «kartet»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #19 Del Skrevet 11. januar Kroppogmann skrev (8 timer siden): Noen som har noen bra steder som ikke står på det offentlige «kartet»? Svartkulp, vend ræva til så får du napp. Anonymkode: 1a14b...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kroppogmann Skrevet 11. januar #20 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Svartkulp, vend ræva til så får du napp. Anonymkode: 1a14b...e05 Ikke det jeg var ute etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå