AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Går det an å få positiv test så fort? Anonymkode: 0d263...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ser syner ikke sant? Synes jeg skimter så vidt en ekstra strek Anonymkode: 0d263...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser syner ikke sant? Synes jeg skimter så vidt en ekstra strek Anonymkode: 0d263...a0f Ser ikke noe. Beklager. Anonymkode: dc55a...eda 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden ser ikke noe strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Går det an å få positiv test så fort? Anonymkode: 0d263...a0f Nei, 6 dager er alt for kort fra sex, til egget befruktes, til det fester seg, og så begynner å produsere nok hcg til at det slår ut på tester. Anonymkode: 3c9db...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #6 Del Skrevet 58 minutter siden Panikken slo meg! men takk da slepper jeg angsten litt til 😊 Anonymkode: 0d263...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #7 Del Skrevet 39 minutter siden Jeg synes jeg ser noe jeg🤔 Noe veldig svakt, men det er i tilfelle ikke så rart bare 7 dager etter befruktning. For svaret er ja, det går an å teste positivt så tidlig. Men det er ikke mange som gjør det. Anonymkode: a9ac9...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå