AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Hvordan viser du jenta at du er forelsket? Kroppsspråk? Ting du sier/gjør? Oppsøker du henne på f.eks jobb? (Om hun jobber et sted du kan stikke innom uten at det er creepy? Ser du etter henne når hun har gått?(om dere har møttes) Hva er det som tar deg fra å like til å bli forelsket?🥰 Anonymkode: ba535...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er det som tar deg fra å like til å bli forelsket?🥰 Anonymkode: ba535...19b Et lurt smil. At hun overrasker meg med spontanitet. At hun setter meg ut, og gjør meg usikker på meg selv. At hun sier noe kryptisk som gjør at jeg må tenke og gruble. At når vi ser på hverandre så stopper tiden, mens verden rundt oss passerer i høy hastighet. Tja, jeg vet ikke. At hun prater med øynene? Det er vanskelig å beskrive akkurat hva det er som gjør at jeg går fra likegyldighet, til smertefull lengsel. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar 000VF000 skrev (1 minutt siden): Et lurt smil. At hun overrasker meg med spontanitet. At hun setter meg ut, og gjør meg usikker på meg selv. At hun sier noe kryptisk som gjør at jeg må tenke og gruble. At når vi ser på hverandre så stopper tiden, mens verden rundt oss passerer i høy hastighet. Tja, jeg vet ikke. At hun prater med øynene? Det er vanskelig å beskrive akkurat hva det er som gjør at jeg går fra likegyldighet, til smertefull lengsel. Åh for en fin beskrivelse ☺️ føler du det er stor forskjell å «bare» like noen vs å være forelsket? Anonymkode: ba535...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Sosiale ferdigheter: -95% Anonymkode: d1fc8...ab8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar 000VF000 skrev (10 minutter siden): Et lurt smil. At hun overrasker meg med spontanitet. At hun setter meg ut, og gjør meg usikker på meg selv. At hun sier noe kryptisk som gjør at jeg må tenke og gruble. At når vi ser på hverandre så stopper tiden, mens verden rundt oss passerer i høy hastighet. Tja, jeg vet ikke. At hun prater med øynene? Det er vanskelig å beskrive akkurat hva det er som gjør at jeg går fra likegyldighet, til smertefull lengsel. Spørsmålet til TS handler vel om hva DU gjør når du er forelsket, og hvordan en kvinne kan forstå på deg at du er interessert. Anonymkode: 7adde...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Åh for en fin beskrivelse ☺️ føler du det er stor forskjell å «bare» like noen vs å være forelsket? Anonymkode: ba535...19b Ja, absolutt! Er jeg forelsket så synger fuglene til meg om natten. Jeg nynner fordi jeg er glad. Jeg smiler for meg selv når jeg tenker på henne. Hvis jeg bare liker noen, så er ikke det på en romantisk måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Spørsmålet til TS handler vel om hva DU gjør når du er forelsket, og hvordan en kvinne kan forstå på deg at du er interessert. Anonymkode: 7adde...581 Helt riktig ☺️ ts Anonymkode: ba535...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 10. januar #8 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spørsmålet til TS handler vel om hva DU gjør når du er forelsket, og hvordan en kvinne kan forstå på deg at du er interessert. Anonymkode: 7adde...581 Jeg leste kun siste spørsmålstegn. Det etterfulgt av smilefjeset 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar 000VF000 skrev (14 minutter siden): Jeg leste kun siste spørsmålstegn. Det etterfulgt av smilefjeset 🤭 Ja, skjønte det Det var nå morsomt å lese det du skrev, uansett. Anonymkode: 7adde...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 10. januar #10 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, skjønte det Det var nå morsomt å lese det du skrev, uansett. Anonymkode: 7adde...581 Hyggelig 🙂 Svaret på hovedspørsmålet er litt avhengig av hva slags arena det er. Er det i en profesjonell setting er jeg veldig forsiktig, for jeg mener at man skal kunne gå på jobb uten å bli lagt an på. Så da er jeg kanskje bare litt mer oppmerksom en vanlig, og jeg adresserer vedkommende med navn når jeg hilser. Hei Lise, isteden for det vanlige hei. Er det utenfor jobb blir det mer av det samme, men med komplimenter. Og selvfølgelig en invitasjon hvis jeg føler at hun er på gli. Og ja, jeg ser etter henne når hun har gått, for å se om hun ser tilbake ☺️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Del Skrevet 10. januar 000VF000 skrev (11 timer siden): Hyggelig 🙂 Svaret på hovedspørsmålet er litt avhengig av hva slags arena det er. Er det i en profesjonell setting er jeg veldig forsiktig, for jeg mener at man skal kunne gå på jobb uten å bli lagt an på. Så da er jeg kanskje bare litt mer oppmerksom en vanlig, og jeg adresserer vedkommende med navn når jeg hilser. Hei Lise, isteden for det vanlige hei. Er det utenfor jobb blir det mer av det samme, men med komplimenter. Og selvfølgelig en invitasjon hvis jeg føler at hun er på gli. Og ja, jeg ser etter henne når hun har gått, for å se om hun ser tilbake ☺️ Åååh!! Så gøy å lese!😃 Anonymkode: ba535...19b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Del Skrevet 10. januar Flere?🥰 Anonymkode: ba535...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 10. januar #13 Del Skrevet 10. januar Vet ikke. Har ikke vært forelsket på mange år😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 10. januar #14 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva er det som tar deg fra å like til å bli forelsket? At hun ikke er feminist eller venstrevridd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #15 Del Skrevet 11. januar Blir unnvikende, sjenert og litt deppa. Anonymkode: 38c32...a28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. januar #16 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir unnvikende, sjenert og litt deppa. Anonymkode: 38c32...a28 Hva er grunnen til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå