AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei jeg skal søke jobb i butikk (Plantasjen) og merker jeg er veldig fersk og synes det hele er litt skummelt.. Jeg er 29 år, jobbet i butikk i et år da jeg var 18, husker da så leverte jeg papir søknad og cv i mange flere butikker, men hørt at det gjør man kun digitalt i dag? Og da jeg var på intervju den gangen satt jeg med tre foran meg som stilte spørsmål som hvorfor tror du denne jobben vil passe deg, si noen positive og negative ting, vet du noe om denne butikken osv. Sett på Plantasjen at man kan sende inn en åpen søknad. Tenkte å gjøre dette, men har også tidligere hørt om at man kan få en personlighetstest? Hvordan fungerer disse? Om jeg er så heldig og får innkaling til intervju, hvordan bør jeg forbredre meg? Noen tips til hva jeg bør kunne/gjøre? Er det fortsatt 3 positive og 3 negative ting man pleier å bli spurt om? Har jobbet i firmaet til bestefaren min siden jeg var 19 år så derfor jeg føler alt har blitt så annderledes nå, og skummelt som sagt da jeg ikke vil bli veldig overasket av noe kanskje er helt åpenbart for andre i dag.. Tusen takk for svar kom gjerne med andre tips enn jeg har spurt om her om dere har. Anonymkode: 93d2c...b40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå