Gå til innhold

Skatteprosent for mannen i gata

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken skatteprosent betaler dere?

Anonymkode: 00d3f...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

36 % pluss forskuddstrekk på ca. 70 tusen. Uten forskuddstrekk ville jeg hatt skattetrekk på 45 % på inntekten og det syns jeg er for mye hver måned. 

Anonymkode: d6f5a...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

36 % pluss forskuddstrekk på ca. 70 tusen. Uten forskuddstrekk ville jeg hatt skattetrekk på 45 % på inntekten og det syns jeg er for mye hver måned. 

Anonymkode: d6f5a...b05

Hvor mye tjener du når du har så høy skatteprosent?

Anonymkode: 00d3f...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det fins ingen mann i gata, mange har formue og kapitalinntekter som påvirker skatten. Selv har jeg lav lønn og trekkes over 50% av lønna. Men heller det enn å styre med forskuddsskatt på egenhånd. 

Anonymkode: 5477a...88e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det fins ingen mann i gata, mange har formue og kapitalinntekter som påvirker skatten. Selv har jeg lav lønn og trekkes over 50% av lønna. Men heller det enn å styre med forskuddsskatt på egenhånd. 

Anonymkode: 5477a...88e

Derfor er det mange menn i gata.

Anonymkode: 3a35e...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tjener 850.000 i året og skatter 18%, dette grunnet mange fradrag, som rentekostnader, barnepass o.l

Anonymkode: e875e...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags interessant informasjon gir dette deg? Uten å vite formue/ inntekt, vil svarene sprike i alle retninger. Det hadde vært enklere å kunne gi deg en nytting tilbakemelding om vi visste hva du var ute etter. 

Eksempelvis: jeg trekkes ca 30% skatt. Om jeg ikke hadde hatt godt over 5mill i lån, hadde jeg trolig betalt nærmere 50. Hva slags verdi har denne informasjonen for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...