AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hvilken skatteprosent betaler dere? Anonymkode: 00d3f...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden 26 Anonymkode: fcbdd...4e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Tabell Anonymkode: f61b6...773 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden 36 % pluss forskuddstrekk på ca. 70 tusen. Uten forskuddstrekk ville jeg hatt skattetrekk på 45 % på inntekten og det syns jeg er for mye hver måned. Anonymkode: d6f5a...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 36 % pluss forskuddstrekk på ca. 70 tusen. Uten forskuddstrekk ville jeg hatt skattetrekk på 45 % på inntekten og det syns jeg er for mye hver måned. Anonymkode: d6f5a...b05 Hvor mye tjener du når du har så høy skatteprosent? Anonymkode: 00d3f...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Det fins ingen mann i gata, mange har formue og kapitalinntekter som påvirker skatten. Selv har jeg lav lønn og trekkes over 50% av lønna. Men heller det enn å styre med forskuddsskatt på egenhånd. Anonymkode: 5477a...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det fins ingen mann i gata, mange har formue og kapitalinntekter som påvirker skatten. Selv har jeg lav lønn og trekkes over 50% av lønna. Men heller det enn å styre med forskuddsskatt på egenhånd. Anonymkode: 5477a...88e Derfor er det mange menn i gata. Anonymkode: 3a35e...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden 400k. 24% Ingen fradrag etc Anonymkode: c3965...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Tjener 850.000 i året og skatter 18%, dette grunnet mange fradrag, som rentekostnader, barnepass o.l Anonymkode: e875e...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden 48% Anonymkode: 6dff3...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden 30 % Anonymkode: 95cc9...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Hva slags interessant informasjon gir dette deg? Uten å vite formue/ inntekt, vil svarene sprike i alle retninger. Det hadde vært enklere å kunne gi deg en nytting tilbakemelding om vi visste hva du var ute etter. Eksempelvis: jeg trekkes ca 30% skatt. Om jeg ikke hadde hatt godt over 5mill i lån, hadde jeg trolig betalt nærmere 50. Hva slags verdi har denne informasjonen for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå