Gå til innhold

Turistforeningen-noe for de på 40?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Her jeg bor ser jeg mange aktiviteter for barn, for de opp til 35, og så er det «voksen og senior.» Og på bilder av de er de nok 60+ i alder. Virker ikke som det er noe spesielt for meg som er 40. Hvordan er det der du bor? Er de fleste i den alderen heller hjemme med familien, eller går med familien på tur? Jeg har ingen å gå med.😐

Anonymkode: d0561...8f8

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

På DNT hytter er det iallefall folk rundt 40, så på tur går de. Mange med familien eller venninner, da. 

Du kan gå alene? Man kommer alltids i prat med noen på hyttetur, spesielt dersom man unngår de store, populære hyttene (med mange Oslo-folk).

Anonymkode: a2e6c...89f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

På DNT hytter er det iallefall folk rundt 40, så på tur går de. Mange med familien eller venninner, da. 

Du kan gå alene? Man kommer alltids i prat med noen på hyttetur, spesielt dersom man unngår de store, populære hyttene (med mange Oslo-folk).

Anonymkode: a2e6c...89f

Jeg er ikke så kjent her, og tør ikke å gå på tur til de turisthyttene alene. Det er jo ganske langt. Er ikke vant med å gå så lange turer heller, så skulle gjerne gått med noen i gruppe el.l. Ikke for å være frekk, men frister ikke så mye med bare pensjonister. 

Anonymkode: d0561...8f8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

DNT Ung er ofte 18-40 år, iallfall her. 
Bare å henge på. 

Anonymkode: 0645a...3ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

DNT i Trøndelag har ofte felles turer for voksne. I tillegg har de dugnader på hyttene det går an å slenge seg med på. 

Anonymkode: bd3d0...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...