Gå til innhold

Jentene jeg aldri kan få

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er mange kvinner jeg har blitt forelsket i. Noen har vært svært snille og fått meg til å føle meg veldig verdsatt. Men de har alltid hatt kjæreste.

Det er de som er virkelig nydelige. Som ser smarte, siviliserte og friske ut. Også de har hatt kjæreste.

De jeg liker, kan jeg aldri få. De som virkelig får hode mitt til å spinne. 

Er ikke det idiotisk at en kan ha det slik?

Anonymkode: e55c8...16b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor omgås du sa mye rundt kvinner du ikke kan få? Kanskje det kan være en idé å bli kjent med single kvinner? 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mona123 skrev (17 minutter siden):

Hvorfor omgås du sa mye rundt kvinner du ikke kan få? Kanskje det kan være en idé å bli kjent med single kvinner? 

Med kvinner han ikke kan få mener han vel kvinner han ikke har sjans på.

De fleste menn har det slik som TS.

Til slutt velger de fleste noen av litt lavere kvalitet.

Anonymkode: 6a8d0...e85

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mange kvinner jeg har blitt forelsket i. Noen har vært svært snille og fått meg til å føle meg veldig verdsatt. Men de har alltid hatt kjæreste.

Det er de som er virkelig nydelige. Som ser smarte, siviliserte og friske ut. Også de har hatt kjæreste.

Føler med deg. Jeg har en tendens til å forelske meg i gifte menn 🙈 jeg har sukket litt oppgitt med at de gode mennene har blitt plukket opp allerede og har godtatt livet som singel 😝 

Anonymkode: 54185...507

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anonymkode: fa4ad...55f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Med kvinner han ikke kan få mener han vel kvinner han ikke har sjans på.

De fleste menn har det slik som TS.

Til slutt velger de fleste noen av litt lavere kvalitet.

Anonymkode: 6a8d0...e85

Det er ikke mye smart å tro at man kan uttale seg på vegne av "de fleste menn".

Å omtale andre mennesker som å ha lavere kvalitet, viser at man kanskje ikke er av den "beste kvalitet" selv...

Anonymkode: f8dc5...5aa

• Liker 27
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke mye smart å tro at man kan uttale seg på vegne av "de fleste menn".

Å omtale andre mennesker som å ha lavere kvalitet, viser at man kanskje ikke er av den "beste kvalitet" selv...

Anonymkode: f8dc5...5aa

Lavere kvalitet i et dating/kjæreste-perspektiv. Om man kaller det lavere kvalitet eller mindre attraktiv er ikke så nøye. Ikke mitt innlegg ovenfor btw. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
norw skrev (3 timer siden):

Lavere kvalitet i et dating/kjæreste-perspektiv. Om man kaller det lavere kvalitet eller mindre attraktiv er ikke så nøye. Ikke mitt innlegg ovenfor btw. 

Jo, det et nøye. Bare fordi man ikke er en 20 år gammel, syltynn modell, betyr ikke at man har lavere KVALITET. Kvinner er ikke produkter eller varer. Derfor er dere single, gutter.

Anonymkode: f2d25...1ed

• Liker 32
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fullstendig normalt ut, selv for kvinner. De fleste man treffer på er ikke tilgjengelige for oss, eller passer ikke sammen med oss. Derfor må hver og en av oss lete, lete og lete til vi finner den rette, hvor det plutselig klaffer med at det er gjensidig interesse og et grunnlag for forhold, fordi man også passer tilstrekkelig sammen. 

Jeg klør meg egentlig i hodet hver gang folk presenterer dette som vanskeligere enn det liksom burde være. Selvfølgelig er det vanskelig! Å synes det er frustrerende vanskelig å finne den rette er normalen. Kun noen få er så heldige at de lett og tidlig finner sitt menneske. Godt over 90% tenker nok "Herregud dette er helt umulig!" temmelig mange ganger før det klaffer, og den frustrasjonen single føler på er ikke noe ukjent for oss som omsider fant den rette. 

Det er så enormt mange faktorer som skal klaffe godt nok, og så skal det helst være gjensidig følelser også. Så dette er fryktelig vanskelig og frustrerende. Slik er det bare! Så sitter det plutselig for de fleste av oss. Iallefall om man ikke gir opp og blir bitter over at kjærlighet får man ingen fast- pass til. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jo, det et nøye. Bare fordi man ikke er en 20 år gammel, syltynn modell, betyr ikke at man har lavere KVALITET. Kvinner er ikke produkter eller varer. Derfor er dere single, gutter.

Posteren skrev ikke noe om 20 år gammel syltynn modell.

Jeg er forresten ikke singel, og jeg er mann ikke gutt.

Anonymkode: f0250...f11

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Posteren skrev ikke noe om 20 år gammel syltynn modell.

Jeg er forresten ikke singel, og jeg er mann ikke gutt.

Anonymkode: f0250...f11

Folk som mener at mennesker har forskjellig KVALITET, er ikke voksne menn. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor omgås du opptatte kvinner så tett at du forelsker deg i de? Hvis de er opptatt er jo den naturlige reaksjonen å distansere seg. Eller «forelsker» du deg svært lett? 

Anonymkode: 8ec5f...7a2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I den moderne vestlige kulturen nå så skal media ha det til at alle ligger med alle og at det er så lett. I mange kulturer, og i Norge for 100+ år siden måtte man via familien til dama, altså be faren hennes om lov til å be henne ut. Og dama kan fortsatt i en del kulturer ikke velge selv. 

Sånn som det er nå så ser både menn og damer hverandre på jobb, og treffes mer organisk, men det betyr at mange av de du treffer er opptatt (gift, samboer, har type). Og for å finne single går folk på nett, apper dom Tinder, hvor det da plutselig ser ut som det er litt utvalg. Men dere er folk helt fremmede og mangler referanser (felles venner) så det blir vanskelig å vite hvem som kan være en bra match.

Ja, det er fortsatt vanskelig å treffe en mulig partner. For begge kjønn.

Anonymkode: 90c08...f90

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det der er normalt for alle. Du kan ikke gå rundt og tro du er drømmeprinsen for alle du møter. Det tar tid å finne den rette. 

Det finnes en liten andel kvinner og menn som har en egen karisma og som er gode på å sjekke og som knuller rundt uten forpliktelser, samt en del veldig naive mennesker som faller for disse og blir lurt. 

Men for alle andre er det som du beskriver. 

PS. Igonerer alt det der "lavere kvalitet" pisset som de incel-fjottene driver og gnåler om. Verden funker ikke sånn. 

Anonymkode: 33490...59b

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det høres ut som du er problemet her. Siden du finner kun kvinner med kjæreste som gode nok for deg.

Anonymkode: f75d3...ffb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Mona123 skrev (10 timer siden):

Det samme kunne du spurt hver eneste kvinne som «ikke finner en mann». Kanskje det kan være en idé og ikke avslå menn på eget nivå?

Anonymkode: 400ef...6fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme kunne du spurt hver eneste kvinne som «ikke finner en mann». Kanskje det kan være en idé og ikke avslå menn på eget nivå?

Anonymkode: 400ef...6fe

Er jo en vesentlig forskjell på å være på søk og omgås kun kvinner i forhold vs å avslå tilbud fra menn. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kvinne og har det sånn jeg og, de mennene jeg virkelig liker best, liker ikke meg. Alltid vært sånn, så jeg har valgt menn av "lavere kvalitet" som noen litt uheldig beskrev det som over her. Det har ikke vært så heldig det heller, så nå er jeg heller singel enn å finne noen jeg ikke passer med 😊 Såklart et savn i hverdagen, men det er ikke noe særlig å være i dårlige forhold heller. 

Anonymkode: e6147...c30

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er kvinne og har det sånn jeg og, de mennene jeg virkelig liker best, liker ikke meg. Alltid vært sånn, så jeg har valgt menn av "lavere kvalitet" som noen litt uheldig beskrev det som over her. Det har ikke vært så heldig det heller, så nå er jeg heller singel enn å finne noen jeg ikke passer med 😊 Såklart et savn i hverdagen, men det er ikke noe særlig å være i dårlige forhold heller. 

Anonymkode: e6147...c30

En liten kommentar til det med lavere kvalitet, noen ganger tror jeg folk leter etter noen som har kvaliteter som på en måte er litt selvmotsigende hvis du skjønner, altså er trøblete å finne i samme person.

F.eks. Man liker sjarmerende og morsomme typer som er veldig utadvendte. Men så vil man ha en fyr med orden i økonomien og som er arbeidsom. Så møter man en litt firkanta «nerdete» person som jobber r*va av seg og har alt på stell, og så var han ikke like karismatisk som han «fyren som jobba i baren på utestedet» eller han morsomme fra festen i forrige uke.

osv.

Anonymkode: 90c08...f90

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...