Gjest sexysadie Skrevet 15. mars 2002 #1 Del Skrevet 15. mars 2002 Ja, jeg er kvinne, men det var ikke sånn mus jeg mente... PC-musa mi derimot, og markøren og hele skiten stopper opp omtrent hvert 15.minutt. Hva kan dette skyldes, og hvordan får jeg bukt med problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 15. mars 2002 #2 Del Skrevet 15. mars 2002 Kanskje den trenger litt rengjøring? Ta ut kula under og se om det er mye dritt der 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #3 Del Skrevet 15. mars 2002 Er det bare musa som henger, eller henger programmene du kjører også? Har du en batteridrevet mus? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. mars 2002 #4 Del Skrevet 15. mars 2002 nix bare musen! Må vel få gjort noe m d iløpet av helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #5 Del Skrevet 25. mars 2002 Kjøp deg en billig optisk mus, så slipper du det tullet... Jeg kjøpte Microsoft Explorer(optisk) for 1-1.5 år siden, og har enda ikke hatt noe som helst tull med den... Den har enda en utrolig fordel, og det er at den har 2 ekstra knapper på siden.. disse er satt som standard til Frem/Tilbake når jeg surfer... Det blir etter en stund på samme måte som med oppvask-maskin (kan ikke leve uten!!!) Cabron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 25. mars 2002 #6 Del Skrevet 25. mars 2002 HAr også en microsoft optisk mus... helt totalt avhengig av den, og har aldri hatt noe tull med den:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 27. mars 2002 #7 Del Skrevet 27. mars 2002 Et forslag kan være og ta ut kulen under musen, og vaske den under varmt vann med zalo, bare husk og tørk den før du setter den inn 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå