AnonymBruker Skrevet 9. januar #21 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.25): Kommentarene hans om din kropp er alene grunn nok til å dumpe ham! Spesielt siden disse kommentarene kom over tid, og han tydeligvis har en fetisj rundt en bestemt vekt når det gjelder kvinner. Når han da i tillegg følger kvinner som er i den vektklassen han har fetisj for, så viser han tydelig fremdeles hva han foretrekker. Måten han ellers kommuniserer med damer på når han er i et forhold er vitner heller ikke om mye respekt for deg, etter mitt syn. En person som er i et forhold kan være tydelig glad og positiv mot andre, kan også flørte lett - men skal det flørtes lett så MÅ det gjøres på en slik måte at alle involverte og andre rundt forstår at personen ikke mener noe med flørten. Det er ikke så veldig mange som mestrer den kunsten. Og din mann mestrer det tydeligvis ikke siden andre tror han faktisk flørter med andre kvinner. Han flørter med andre, i så stor grad at andre også kommenterer det - men han kaller deg overdrevent sjalu. Han rakker ned på din kropp over tid og følger kvinner med sin foretrukne kroppen han har fetisj for - og sier at han ikke mente det når han rakket ned på deg og at det ikke betyr noe at du ikke er slik hans fetisj gjerne vil at du skal være. Helt ærlig, dette høres ut som et veldig usunt forhold, hvor du synes å bli manipulert og psyket ned, hvor det skal gjelde ett sett regler for ham iflg. ham, mens det skal gjelde helt andre regler for deg, også iflg. ham. Denne mannen hadde jeg slått opp med da han begynte å kommentere kroppen min negativt! (La meg gjette, den såkalte venninnen hans, som han har hatt sex med tidligere og som han har så mye kontakt med - hun er nærmere å ha hans fetisj-foretrukne kvinnekropp? Ikke at det spiller noen rolle uansett, for det andre jeg har kommentert er langt viktigere grunner til at denne mannen ikke vil være en god kjæreste for deg!) Anonymkode: a6712...e68 Ekspander Må nyansere her litt ser jeg. Han har fått kommentarer fra flere kollegaer om at han fremstår flørtende. Men de har også sagt at de ikke opplever det som at han prøver seg. - ts Anonymkode: adcfb...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #22 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.23): Har aldri vært sjalu tidligere. Men elden var utro og drev med mye rart bak ryggen min. Så tror det har preget meg mer enn jeg egentlig tror. Er nok veldig redd det samme skal skje igjen Anonymkode: adcfb...102 Ekspander Skjønner. Jeg tror du vil ha det bedre med en "annen type" mann. Mindre flørtende og mer fintfølende Anonymkode: 94609...14d 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #23 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.27): Er du sikker på det og at det ikke har med å gjøre med hans eget kontrollbehov? Kombinert med det han har sagt om kroppen din, er ikke dette veldig tillitsvekkende. Anonymkode: cb1e2...ea2 Ekspander Ja, det føler jeg meg ganske sikker på. Når jeg syk kom han alltid med mat til meg. Og det var fordi han var oppriktig bekymret. Han så veldig klart og tydelig hva som skjedde med meg og hvordan det påvirker meg både kroppslig og mentalt. Anonymkode: adcfb...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #24 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.21): Kommentarer som at jeg har «fucket» opp kroppen min, kalt meg mager gjentatte ganger og sammenlignet meg med barn i Afrika og menneskene i konsentrasjonsleire. Og så «Hvis du tror anoreksi er sexy, så tar du feil» har kommet med en del flere utsagn også av ulik grad. Mye er sagt «in the heat of the moment», men det preger meg likevel. Og med det sagt, jeg veier 60kg. Er ikke superslank, men har mistet fett ujevnt, så noen steder er tynnere enn andre. Anonymkode: adcfb...102 Ekspander Det han har sagt til deg her kan aldri trekkes tilbake. Du vil aldri få tillit til ham igjen. Og bør heller ikke ha tillit til en mann som kan si slikt, selv ikke "in the heat of the moment". Et forhold med ham vil alltid preges av at du vil lure på om han mener du er bra nok, fin nok osv. Samtidig er han så flørtete med andre som han er. Risikoen for at du vil få et virkelig stort problem med egen kropp er enorm om du fortsetter sammen med ham - spesielt siden han også har fetisj på kvinner som har usunn vekt. Du fortjener en mann som er fornøyd med den du er, fornøyd med din kropp, en som ikke driver med en form for manipulering og psykisk vold mot deg, en som ikke flørter med andre og har kontakt med tidligere elskerinner. Men skal du få en slik god mann, da må du tro selv at du fortjener en slik, og du må kvitte deg med han som manipulerer og ødelegger deg. ❤️ Anonymkode: a6712...e68 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #25 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.31): Ja, det føler jeg meg ganske sikker på. Når jeg syk kom han alltid med mat til meg. Og det var fordi han var oppriktig bekymret. Han så veldig klart og tydelig hva som skjedde med meg og hvordan det påvirker meg både kroppslig og mentalt. Anonymkode: adcfb...102 Ekspander Det er bra. Men han kan ikke fortsette å snakke dritt om kroppen din. Det hjelper ham ikke en dritt å si han ikke mener det på den måten. Det holder ikke. Anonymkode: cb1e2...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #26 Del Skrevet 9. januar Tror ikke du er sjalu, bare sammen med en som liker holde selvtilliten din nede. Han følte seg sikkert mer selvsikker da du var overvektig, og vil ha deg dit igjen. Sitte å sende bilde HVER DAG (for det er det en streak er!) til ei han lå med, er jo ikke noe de fleste kjærester hadde satt pris på! Anonymkode: 19c7a...5a7 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #27 Del Skrevet 10. januar Han snakker negativt om kroppen din, har aktivt kontakt på snap med en eks, og tinderprofil. De fleste ville blitt usikre av en slik oppførsel hos samboeren. Han hadde sikkert ikke likt om du gjorde det samme. Anonymkode: b65a1...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 26. januar #28 Del Skrevet 26. januar Tråden er ryddet for brukerdebatt, tull og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #29 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.21): Kommentarer som at jeg har «fucket» opp kroppen min, kalt meg mager gjentatte ganger og sammenlignet meg med barn i Afrika og menneskene i konsentrasjonsleire. Og så «Hvis du tror anoreksi er sexy, så tar du feil» har kommet med en del flere utsagn også av ulik grad. Mye er sagt «in the heat of the moment», men det preger meg likevel. Og med det sagt, jeg veier 60kg. Er ikke superslank, men har mistet fett ujevnt, så noen steder er tynnere enn andre. Anonymkode: adcfb...102 Ekspander Dette er sånn som skaper spiseforstyrrelser, sånne idiotiske kommentarer. Og 60 kg er en helt grei vekt. Hva som feiler typen din. Er han ikke snill? Høres ikke snill ut. Anonymkode: a6a43...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #30 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.12): Vi var ikke par, men eksklusive Anonymkode: adcfb...102 Ekspander Hva i all verden er forskjellen? Anonymkode: 2cf7e...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #31 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.10): Du har kanskje rett. Gjentatte ganske grove negative kommentarer på kroppen er nok det som har satt sitt preg på min reaksjon på alt. Føler meg ikke god nok og er redd han skal finne bedre. Og det ødelegger mye for oss merker jeg. Klarer liksom ikke å roe meg med at han «ikke mente det sånn» Anonymkode: adcfb...102 Ekspander "Redd han skal finne bedre"? Jeg er helt overbevist om at DU kan finne bedre. Anonymkode: 2cf7e...79b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #32 Del Skrevet 30. januar De kommentarene om vekten din var overhodet ikke bra. Men virker som han på ekte bryr seg om deg og helsen din, så kanskje han prøver å skremme deg til å ikke bli tynnere? Og så bare bommer han totalt på hva som er ok å si? Anonymkode: 1e820...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #33 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.12): Vi var ikke par, men eksklusive Anonymkode: adcfb...102 Ekspander Hvos dere var eksklusive og han var på tinder, så er jo det er illrødt flagg. Dog er jeg ogsp enig i at det å lage en stor sak av ting også er et rødt flagg og det dessverre har fullstendig motsatt effekt. Den beste lærdommen jeg har tatt med meg i dating og forhold, det er at det er LANGT MER effektivt å trekke unna sin energi når noen oppfører seg respektløst. Å si rolig og fsttet at dette aksepterer jeg ikke, fordi det er respektløst mot meg, og så trekke seg unna. Livet endrer seg drastisk når man klarer å implementere dette i forhold kontra slikt du beskriver TS (og tro mef, jeg har kastet bort mange år på den samme metoden, jeg var av utrygg tilknytning og måtte jobbe mye med meg selv for å bli trygg!) Anonymkode: b29b5...8ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #34 Del Skrevet 30. januar Synes ikke noe av dette handler om sjalusi🤔 Handler mer om at han prater til deg på en forferdelig måte. Hva gir forholdet deg? Gjør han seg lykkelig? Føler du deg elsket, sett, hørt og verdsatt? Anonymkode: a2b4d...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #35 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.12): Vi var ikke par, men eksklusive Anonymkode: adcfb...102 Ekspander Hadde aldri orket å være sammen med noen som gjør meg usikker på meg selv eller forholdet. Enten man er gift eller eksklusive. Anonymkode: e9e0e...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå