AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Skrevet 9. januar Hadde du dette? Hvor lenge før? Har hatt diaré i 2 dager nå og har vært ekstremt forstoppet så og si hele svangerskapet normalt. Anonymkode: 2a34b...c20
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Skrevet 9. januar Starta med det i uke 36 sist, ble satt i gang i uke 38 av helt andre grunner. Men det sies å være ett tegn da, var bare ikke det for meg🥴 Anonymkode: 096b1...33e
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Skrevet 9. januar Mange opplever at tarmene tømmer seg godt rett før fødsel ja, men ble fortalt av jordmor sist at det og kunne være baby som sparker i tarmene og dermed kroppens reaksjon på det så det er ingen garanti. Anonymkode: 1146f...818
Ny Bruker Skrevet 14. januar #4 Skrevet 14. januar Så lenge du ikke er i aktiv fødsel enda, så er det ikke relevant. Kan godt være 3-5-10-14 dager igjen til fødsel og da heter det plutselig ikke "rett før fødsel".
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.44): Hadde du dette? Hvor lenge før? Har hatt diaré i 2 dager nå og har vært ekstremt forstoppet så og si hele svangerskapet normalt. Anonymkode: 2a34b...c20 Jeg hadde det få timer før fødsel begge mine ganger, men det var ikke LITT diaré - hos meg skulle man nesten trodd jeg hadde tatt avføringsmiddel, hele tarmen tømte seg liksom til det bare var væske igjen Anonymkode: fbf23...eb5
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Skrevet 14. januar Jeg er fortsatt veldig gravid så det hadde ikke noe å si om flere lurer, men det er lettere å gå på do nå og jeg er ikke forstoppet så kanskje kroppen forbereder seg Anonymkode: 2a34b...c20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå