Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du dette? Hvor lenge før? Har hatt diaré i 2 dager nå og har vært ekstremt forstoppet så og si hele svangerskapet normalt. 

Anonymkode: 2a34b...c20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Starta med det i uke 36 sist, ble satt i gang i uke 38 av helt andre grunner. Men det sies å være ett tegn da, var bare ikke det for meg🥴

Anonymkode: 096b1...33e

AnonymBruker
Skrevet

Mange opplever at tarmene tømmer seg godt rett før fødsel ja, men ble fortalt av jordmor sist at det og kunne være baby som sparker i tarmene og dermed kroppens reaksjon på det så det er ingen garanti. 

Anonymkode: 1146f...818

Skrevet

Så lenge du ikke er i aktiv fødsel enda, så er det ikke relevant. Kan godt være 3-5-10-14 dager igjen til fødsel og da heter det plutselig ikke "rett før fødsel".

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.44):

Hadde du dette? Hvor lenge før? Har hatt diaré i 2 dager nå og har vært ekstremt forstoppet så og si hele svangerskapet normalt. 

Jeg hadde det få timer før fødsel begge mine ganger, men det var ikke LITT diaré - hos meg skulle man nesten trodd jeg hadde tatt avføringsmiddel, hele tarmen tømte seg liksom til det bare var væske igjen 

Anonymkode: fbf23...eb5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fortsatt veldig gravid så det hadde ikke noe å si om flere lurer, men det er lettere å gå på do nå og jeg er ikke forstoppet så kanskje kroppen forbereder seg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...