Gå til innhold

Hvordan type jakke nå!?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er det varmeste og beste for barna? Har en på 7 år som trenger ny vinterjakke. Tidligere har vi hatt dunjakke og jeg har alltid tenkt skijakke er kaldere? Han er jo fysisk aktiv ute men han tenker han trenger en god og varm jakke. Hva har deres barn? Må de ha begge deler? Er disse vinterjakke/skijakkene varme nok? 

På sfo og skole kan jeg ikke stole på at han tar på seg noe mellomlag med ull og fleex etc. så varmen må være i jakken. 

Anonymkode: d7259...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi er fornøyd med vinterjakkene til Polarn O. Pyret.

Anonymkode: c29be...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det varmeste og beste for barna? Har en på 7 år som trenger ny vinterjakke. Tidligere har vi hatt dunjakke og jeg har alltid tenkt skijakke er kaldere? Han er jo fysisk aktiv ute men han tenker han trenger en god og varm jakke. Hva har deres barn? Må de ha begge deler? Er disse vinterjakke/skijakkene varme nok? 

På sfo og skole kan jeg ikke stole på at han tar på seg noe mellomlag med ull og fleex etc. så varmen må være i jakken. 

Anonymkode: d7259...3c8

Skijakke? Hvis du mener sånn man bruker når man går på langrennski så nei, det er absolutt ikke noe å leke ute i om vinteren 😅

Her bruker vi Bergans Lilletind… 

Anonymkode: eb398...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...