AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hva er det varmeste og beste for barna? Har en på 7 år som trenger ny vinterjakke. Tidligere har vi hatt dunjakke og jeg har alltid tenkt skijakke er kaldere? Han er jo fysisk aktiv ute men han tenker han trenger en god og varm jakke. Hva har deres barn? Må de ha begge deler? Er disse vinterjakke/skijakkene varme nok? På sfo og skole kan jeg ikke stole på at han tar på seg noe mellomlag med ull og fleex etc. så varmen må være i jakken. Anonymkode: d7259...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Hvilken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Vi er fornøyd med vinterjakkene til Polarn O. Pyret. Anonymkode: c29be...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det varmeste og beste for barna? Har en på 7 år som trenger ny vinterjakke. Tidligere har vi hatt dunjakke og jeg har alltid tenkt skijakke er kaldere? Han er jo fysisk aktiv ute men han tenker han trenger en god og varm jakke. Hva har deres barn? Må de ha begge deler? Er disse vinterjakke/skijakkene varme nok? På sfo og skole kan jeg ikke stole på at han tar på seg noe mellomlag med ull og fleex etc. så varmen må være i jakken. Anonymkode: d7259...3c8 Skijakke? Hvis du mener sånn man bruker når man går på langrennski så nei, det er absolutt ikke noe å leke ute i om vinteren 😅 Her bruker vi Bergans Lilletind… Anonymkode: eb398...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå