AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Får man vite om andre har skrevet vurdering av deg på finn før man selv har skrevet vurdering av de? Har lyst til å skrive en vurdering som er dårlig men vil ikke for er redd han vil gjøre det samme tilbake.... Anonymkode: dc00d...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonaymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Får man vite om andre har skrevet vurdering av deg på finn før man selv har skrevet vurdering av de? Har lyst til å skrive en vurdering som er dårlig men vil ikke for er redd han vil gjøre det samme tilbake.... Anonymkode: dc00d...6a2 Ja, man får vite det, men det er en liten stund siden sist jeg solgte noe på Finn. Normalt jeg får e-post (og sikkert varsel på selve nettsiden om jeg hadde sjekket) når kjøper hadde gitt en vurdering etter at jeg søkte i mailboxen min akkurat. Lite forbehold altså, det er rundt seks mnd. siden sist, men antar at praksisen er den samme nå. Her er et skjermbilde fra eposten fra Finn da jeg fikk en vurdering tidligere: Endret 9. januar av AnonaymBruker La til skjermbilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Mulig man fikk vite det før, men man får ikke vite det nå lenger. Vurderingene blir publisert når begge har vurdert hverandre og kun da. Så hvis en vurderer og ikke den andre blir de ikke publisert. Anonymkode: df78d...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mulig man fikk vite det før, men man får ikke vite det nå lenger. Vurderingene blir publisert når begge har vurdert hverandre og kun da. Så hvis en vurderer og ikke den andre blir de ikke publisert. Anonymkode: df78d...ce4 Etter at fristen på å gi tilbakemelding på tre uker er passert, blir den ene vurderingen publisert uansett. Utdrag fra Finn.no: Som kjøper kan du vurdere selgeren etter at de har valgt deg som kjøper. Fra det øyeblikket har dere begge tre uker på å vurdere hverandre. Vurderingene blir publisert når begge parter har gitt sine vurderinger, eller når fristen har passert. Anonymkode: f3508...cdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar Nei, man får ikke vite det før begge har vurdert eller fristen har passert. Finn prøver med andre ord å unngå at dårlige vurderinger gis som hevn. Anonymkode: d8087...448 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar Usikker på hvordan det funker, men jeg kjøpte noe gjennom finn.no nylig, og fikk noen dager etterpå e-post "Har du glemt å gi en vurdering av *selgers profilnavn*"? Så jeg gikk inn via lenken og ga vurdering, og DA ble det også synlig for meg at selger allerede hadde gitt meg vurdering. Jeg fikk ellers ikke noe beskjed om at jeg har blitt vurdert. Jeg vet ikke om jeg hadde fått den påminnelsen på e-post hvis det ikke var for at selger allerede har vurdert meg?🤔 Ellers er det kanskje logisk som den over skriver: Systemet er lagt opp slik at man ikke kan skrive dårlige anmeldelser som hevn. Anonymkode: 4072f...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå