Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei❤️ Hvor lenge gikk du med sterke, hyppige og regelmessige kynnere før skikkelige rier kom? Tenker ikke på kynnere som kommer og går, det har jeg hatt i flere uker nå😅 Har siden klokken 12:00 i dag hatt sterke kynnere som kommer hvert 4 min, ganske regelmessige. De er ikke direkte vonde men kjenner de røsker godt, aldri kjent det før, kanskje bittelitt mensensmerter under noen av kynnerene❤️

Anonymkode: b31bd...08d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Moren min hadde det med andremann og kontaktet etter hvert jordmor, selv om hun ikke hadde vondt. Viste seg at hun hadde fått sju cm åpning av det hun trodde bare var kynnere. Men det trenger ikke å bety noe spesielt heller, dessverre.

Anonymkode: 692ef...2b4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hei❤️ Hvor lenge gikk du med sterke, hyppige og regelmessige kynnere før skikkelige rier kom? Tenker ikke på kynnere som kommer og går, det har jeg hatt i flere uker nå😅 Har siden klokken 12:00 i dag hatt sterke kynnere som kommer hvert 4 min, ganske regelmessige. De er ikke direkte vonde men kjenner de røsker godt, aldri kjent det før, kanskje bittelitt mensensmerter under noen av kynnerene❤️

Hvor langt er du på vei? :) 

Anonymkode: d8c24...470

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor langt er du på vei? :) 

Anonymkode: d8c24...470

37+2 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...