AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Har termin i mai og skal ha 100 % lønnet permisjon frem til midten av januar (5 uker ferie for 2025 inkludert) før jeg skal ha noen mnd ulønnet. Jeg får lønn fra arbeidsgiver under permisjon og lønningsdag er 12. hver mnd. når blir da siste mnd med lønn? Anonymkode: 3dc4d...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Det kommer jo an på dato. Tar du perm fra 1. eller siste dag i måneden? Anonymkode: 7455a...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Det kommer an på hvilken periode du får lønn for. Noen får etterbetalt, andre forskuddsbetalt og noen en blanding. Jeg får lønn for 1.1 - 31.1 den 20.1, så for inneværende måned. Hadde permisjonen min vært over den 15.1 hadde jeg fått halv lønn den 20.1. Se på lønnslippen hvilke datoer det regnes fra og til, og se hvor mange dager i siste lønnsperiode du har perm. Da får du korrekt sum for siste lønning. Anonymkode: 5b516...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Når har du siste dag med permisjon. Hvis det f.eks. er 15. januar så vil du enten få siste lønning (halv lønn) 12. januar eller 12. februar avhengig av om du får betalt på forskudd eller etterskudd. Anonymkode: 24f71...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå