Gå til innhold

Noen som har fått penger av å svare på undersøkelser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Yougov og Triaba. Utbetaling via Paypal.

Klarer 500-1000 på en måned om man er litt aktiv.

Anonymkode: a2a11...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 18.43):

Norstat, men får ikke cash. Får poeng som man kan veksle inn i ulike gavekort.

Anonymkode: f7eae...9ec

Jeg er også der. 

AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 20.04):

Norstat, yougov, Meningstorget og cashpoints (Norwegian). Bruker ikke veldig lang tid på et 200 kroners gavekort hos Norstat. Bruker dem helst på kinogavekort, siden de koster noen kroner mindre enn kinobilletten. Yougov har den fordelen at man kan spare opp til 400 kroner og få gavekort for 500. Løser man ut tidligere får man bare kronebeløpet man har spart. 

Meningstorget og cashpoints er litt irriterende på den måten at de sender mailer hver eneste dag og det er veldig sjelden noen undersøkelser der. Men klarer 30 kr i mnd på hver, kanskje. 

Anonymkode: e7d76...460

Meningstorget er irriterende, fordi man kan risikere å bruke flere minutter på en undersøkelse, og så får man vite at man ikke er i målgruppen likevel, og så får man ingen belønning. Jeg er medlem av Ipsos I-say og Norstatpanelet.

Ryddet for tilbud om verving. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har brukt Norstat 2 mnd. Fått en kinobillett og gavekort på 300 kr (valgfri plass) 

Greit å svare når en slapper av etter middag ect 

I tilegg har jeg spart opp penger(PayPal)  til en Foodora leveranse av middag  til hele familien i påsken via Attapoll.

Kjekt at små ting kan bli noe større. 

Anonymkode: c0e2d...8fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Yougov og Triaba. Utbetaling via Paypal.

Klarer 500-1000 på en måned om man er litt aktiv.

Anonymkode: a2a11...efe

Får du cash på paypal fra yougov? Bare fått ut gavekort der.

Gaia skrev (5 minutter siden):

Meningstorget er irriterende, fordi man kan risikere å bruke flere minutter på en undersøkelse, og så får man vite at man ikke er i målgruppen likevel, og så får man ingen belønning. Jeg er medlem av Ipsos I-say og Norstatpanelet.

Enig, de var mye bedre før. De får de svarene de vil ha, og så lukker du undersøkelsen. Burde ikke vært lov å stille så mange spørsmål og så si du ikke var i målgruppen. 

Betalingen blir jevnt over lavere for alle sånne undersøkelser. Jeg har vært med i Norstat i mange mange år, og mener det har ligget på omtrent en krone pr minutt hele den tiden. Og meningstorget kan jo finne på å betale deg 3 kroner for 20 minutter, eller kaste deg ut underveis. Når de i tillegg begynte å sende ut mail daglig om nye undersøkelser, og det kanskje i realiteten maks er en i uken, så ga jeg opp der.

Anonymkode: e7d76...460

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er med i Coop medlemspanel, Norstat, M3 og ipsos. Men orker ofte ikke svare på undersøkelser som er over 5 minutter 😅

Anonymkode: e2a32...ea8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for verving av intervjuobjekter. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ipsos og Yougov her. Kunne godt ha tenkt meg flere, så jeg leter etter tips på denne tråden.

Har nettopp handlet på Zalando for 1000,- i gavekort, og kunne dermed unne meg bedre bukser enn det økonomien min gir rom for uten spørreundersøkelser. 😁

Anonymkode: 82189...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Yougov er fæl, utrolig lang opptjeningstid. Skal kun tjene opp til neste gavekort på 500kr, så kutter jeg de ut. Ellers har jeg norstat og galluppanelet. Har også vært på andre, men synes ikke de er noe særlige. Blir hos disse to, de er seriøse og ikke noe tull der. 

Vant tidlig ett reisegavekort på kr 5000 fra norstat. Er også relativt ofte med på intervjuer som gir 500 eller 750 kr i gavekort i tillegg til de vanlige som man får på mail. Tar ut i gavekort som bruker på enten ikea eller netonnet. 

Anonymkode: c17a5...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker også poengene på kaffe på narvesen, lager meg spesialkaffe med ekstra espresso, sjokolade, sirup etc og føler jeg har fått det meste ut av den elendige timesbetalingen fra Norstat.

Jeg har vært på div smakstester, da får man 200 poeng; ølsmaking, knekkebrød, sjokolade😃 jeg har mye fritid å slå ihjel, så hvorfor ikke.

Anonymkode: 9859c...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...