AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Hvor gjøres det? Og hvilken side bruker dere? Anonymkode: e7230...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Norstat, men får ikke cash. Får poeng som man kan veksle inn i ulike gavekort. Anonymkode: f7eae...9ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Ja, fått universalgavekort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar Hvordan gjør man dette? Anonymkode: 332e2...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #5 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvordan gjør man dette? Anonymkode: 332e2...22c Søk på Norstatpanel og registrer deg der. Du får mail med lenke til undersøkelsene. Jeg bruker å svare på dem når jeg sitter på bussen på vei hjem fra jobben. Noen minutter her og der. Før jul kjøpe jeg julegaver for 800 kroner for gavekort jeg hadde spart opp. Anonymkode: f9971...8e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar Norstat, yougov, Meningstorget og cashpoints (Norwegian). Bruker ikke veldig lang tid på et 200 kroners gavekort hos Norstat. Bruker dem helst på kinogavekort, siden de koster noen kroner mindre enn kinobilletten. Yougov har den fordelen at man kan spare opp til 400 kroner og få gavekort for 500. Løser man ut tidligere får man bare kronebeløpet man har spart. Meningstorget og cashpoints er litt irriterende på den måten at de sender mailer hver eneste dag og det er veldig sjelden noen undersøkelser der. Men klarer 30 kr i mnd på hver, kanskje. Anonymkode: e7d76...460 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar Jeg bruker norstat. Får gavekort på rundt 400,- i året for undersøkelser på nett, og 400-700,- pr år for digitale samtaler eller noe med oppmøte. Anonymkode: 913ed...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #8 Del Skrevet 9. januar Nordstad dekker ganske mye kjøpekaffe for meg. Bruker alt jeg tjener der på kaffe hos Narvesen. Anonymkode: c4558...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #9 Del Skrevet 9. januar Norstat her også. Samler opp og tar ut i gavekort på ting jeg skal ha. Har faktisk også vunnet reisegavekort der på 5000kr. Anonymkode: c17a5...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #10 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Norstat her også. Samler opp og tar ut i gavekort på ting jeg skal ha. Har faktisk også vunnet reisegavekort der på 5000kr. Anonymkode: c17a5...3c7 Hvordan registrerer man seg i norstat? Anonymkode: e7230...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #11 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan registrerer man seg i norstat? Anonymkode: e7230...835 Tror det foregår bare via vervekampanjer. Sjekket mailen og ser at jeg sist fikk kampanje i august i fjor. Anonymkode: e7d76...460 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #12 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan registrerer man seg i norstat? Anonymkode: e7230...835 Det er vervekampanje 1-2 ganger i året. Anonymkode: 913ed...668 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #13 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan registrerer man seg i norstat? Anonymkode: e7230...835 Fra nettisden deres (https://www.norstatpanel.com/nb/hjelp-og-stotte): Sitat Dersom du gjerne vil bli medlem av Norstatpanelet anbefaler vi deg å besvare våre telefonintervjuer når du blir oppringt og har mulighet til det. Hovedandelen av våre medlemmer rekrutteres på telefon, etter gjennomført intervju. Anonymkode: ab614...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #14 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan registrerer man seg i norstat? Anonymkode: e7230...835 Dem ringer også til folk med en undersøkelse. Siste spørsmål du får er om du har lyst til å bli med på flere undersøkelser. Anonymkode: b9824...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #15 Del Skrevet 10. januar Jeg har tjent 100 kr siden forrige 28.12, prøver å ta de undersøkelsene som gir mest penger og utbetaler de til Paypal konto. Ikke så mye akkurat. Men det kan bli 1000 kr i løpet av et år. Bruker AttaPoll. Anonymkode: b2915...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unn9 Skrevet 10. januar #16 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 18.26): Hvor gjøres det? Og hvilken side bruker dere? Anonymkode: e7230...835 Jeg har svart på masse undersøkelser, har aldri fått noe som helst for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå