Gå til innhold

Mest sårende kommentar du har fått her på kg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I en bildetråd dristet jeg meg til å legge ut bilde, men hadde en badhair day, så tok på hodeplagg og skrev nettopp det. En tidligere, og veldig direkte bruker gikk i strupen på meg. Mente jeg la ut for oppmerksomheten, og at jeg var dum. Ble faktisk lei meg og slettet fort. En bruker tok meg i forsvar, men hun som gikk til angrep skrev at jeg la ut bilder av meg selv ofte og fisket etter komplimenter. Løgn. Var første og siste gang jeg la ut. 

Var aktiv på bryllupsforumet, og der var samme bruker etter meg ofte, kalte meg opp og vridde på situasjoner, skulle ta meg. 

Anonymkode: 5ca36...286

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ts her. Fikk et stygt svar i et innlegg om mine gjeldsproblemer og spørsmål om hva jeg kunne gjøre. Personen håpet at kreditorene rævkjørte meg til helvete og tilbake igjen helt til jeg betalte. På måten h..n skrev på virket h..n veldig bitterJ. eg ble veldig lei meg da, faktisk i flere dager etterpå. Men kan nå si til den personen  at jeg har det ganske bra, og  har kommet fram til en løsning da jeg har vært hos gjeldsrådgiver. Jeg kunne ikke hatt det bedre en jeg har det nå. Så det ble ikke slik h..n personen håpet på da 😃

Anonymkode: f1094...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 10.31):

Ble ikke direkte såret, fordi det kom fra en jeg ikke vet hvem er og som ikke vet hvem jeg heller er. Var uansett drøyt, og jeg blir skremt hvis folk har sånne holdninger på ekte. Jeg er indisk (adoptert) og har et barn med en etnisk nordmann. Fikk en kommentar på at barnet mitt aldri kom til å bli ekte nordmann og kom alltid til å være en bastard, for ikke å snakke om meg. Jeg hadde ikke noe her å gjøre og burde ikke avle opp "uekte" barn. Vedkommende ble selvsagt utestengt.

Anonymkode: 8e1cc...faf

Åh, det samme skjedde med meg. Jeg og søsteren min er født i Norge men har foreldre fra Asia. Vi er begge gift med etnisk norske menn og har norske barn. Så var det en som kalte oss muldvarper (eller var det esler?) og mente vi besudlet den norske rasen og aldri burde fått de barna vi har 😞 ja, jeg ble faktisk lei meg. Heldigvis husker jeg også at flere brukere øyeblikkelig tok meg i forsvar, så jeg har ikke mistet helt troen på menneskeheten ❤️

Anonymkode: 75d8a...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 7.54):

Jeg har aldri blitt såret eller lei meg, men sinna! Slik er jeg også irl, blir sinna, ikke lei meg.

Anonymkode: 8585f...434

Jeg er motsatt. Blir sjeldent sint. Når jeg først blir sint, så kan jeg bli rasende. Det skal heldigvis veldig mye til 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...