AnonymBruker Skrevet 23. januar #61 Del Skrevet 23. januar Veldig mye. Det verste er når jeg blir kalt pedo fordi jeg er sammen men en asiat. Anonymkode: 2a99a...240 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #62 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er autist. Det gjør at jeg kan slite med ting som andre gjerne ikke sliter med, og ting som er dritenkle og intuitive for ikke-autister, kan være helt umulige for meg. Jeg har flere ganger opplevd å bli kalt et troll når jeg spør om noe, eller tar opp en problemstilling, og at folk latterliggjør det jeg spør om, eller nekter å tro på at noen kan være SÅ dum/ikke skjønne dette, osv. Det et utrolig sårende. Anonymkode: ecf24...aab Kvinneguiden er det verst tenkelige stedet for folk med autisme. Forakten og kulden er til å lese i nesten alle trådene som omhandler autisme. Jeg lurer av og til på om folk er så dumme at de tror at fordi de har møtt fetteren til en kompis som har autisme og han oppførte seg elendig og har oppfølgingsbehov, ja da er alle sånn. Det er typisk for artister å......putt inn et eller annet negativt Anonymkode: aea58...97a 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #63 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kvinneguiden er det verst tenkelige stedet for folk med autisme. Forakten og kulden er til å lese i nesten alle trådene som omhandler autisme. Jeg lurer av og til på om folk er så dumme at de tror at fordi de har møtt fetteren til en kompis som har autisme og han oppførte seg elendig og har oppfølgingsbehov, ja da er alle sånn. Det er typisk for artister å......putt inn et eller annet negativt Anonymkode: aea58...97a Der er jeg ikke helt enig. Jeg har lest mange tråder som omhandler autisme, og jeg synes det har kommet mange gode svar. Ofte blir det spurt om andre brukere har lignende opplevelser (for eksempel i kjæresteforhold eller vennskap) og da blir det jo slik at folk svarer ut fra de menneskene de kjenner som er autister. Velg heller å fokusere på de som er positive, og de som er saklige. Du kan ikke forvente at du alltid blir båret frem og at du alltid får de svarene du selv liker, men sånn er det når man diskuterer. Vi har forskjellige meninger, og noen ganger har jeg lest innlegg fra folk med autisme der jeg har tenkt at de har urealistiske forventninger til det de skriver om. Det er ikke alltid autister ser sin egen situasjon og sine egne forutsetninger og utfordringer helt klart (sånn kan også vi som er NT ha det). Da kan det hende at en med autisme blir ekstra såret over enkelte svar, og at det henger sammen med at personen har opplevd mye avvisning og hatt det generelt tøft. Da skal det ikke så mye til før man kan bli skikkelig lei seg over svar. Du svarte på innlegget til ei som har opplevd å bli kalt troll, og fått frekke og nedlatende svar fordi hun har spurt om ting som kanskje er helt opplagte for en NT. Da tror jeg det kan være lurt å fortelle at man er autist hvis man ser at noen blir forbauset over spørsmålet eller problemstillingen. De fleste vil da ta hensyn. Rapporter de som oppfører seg stygt. Anonymkode: efed1...d1e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #64 Del Skrevet 24. januar Det gleder meg å se at så mange er negativ til negative holdninger her inne, men hvorfor ser vi da så lite av de som forsvarer vedkommende som er utsatt for dette? Rapportering er en ting, men å ta en synlig standpunkt hjelper faktisk den som som er utsatt. Anonymkode: e6761...87d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #65 Del Skrevet 24. januar Jeg har aldri blitt såret eller lei meg, men sinna! Slik er jeg også irl, blir sinna, ikke lei meg. Anonymkode: 8585f...434 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #66 Del Skrevet 24. januar Det som såret meg mest var én gang jeg spurte om noe ganske privat rett etter fødsel, og ingen orket å svare. Da var jeg i en sårbar fase. Følte meg veldig alene rundt plagene mine. Anonymkode: 83180...40c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #67 Del Skrevet 24. januar Stygge kommentarer går ikke innpå meg. Altså, man ser gjerne på språket og ordbruken til de aggressive at de ikke er helt oppegående mennesker. Ingen normale mennesker uttrykker seg så stygt i en debatt. Normen om å ikke skrive noe som man ikke kan si ansikt til ansikt er fin 🙂. Men jeg har faktisk ofte forsvart folk som blir angrepet her inne. Folk fortjener å bli svart på en ordentlig måte. Anonymkode: 61330...e99 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #68 Del Skrevet 24. januar k4ren skrev (På 10.1.2025 den 20.34): Da keg uttrykte min skepsis og frykt til coromavkasinen som høygravid, var det mange som kalte meg en egoistisk idiot fra livets harde skole, og noen av de ønsket barnet mitt og meg en langsom død på fødestuen så jeg kanskje endelig da skjønte alvoret av å være vaksinemotstander. 💁♀️ Under pandemien var det mange galninger her inne som skrev helt syke ting til andre. Jeg husker en tråd hvor folk i fullt alvor mente at f.eks uvaksinerte skulle nektes helsehjelp generelt og at de fortjente å dø. Det var faktisk skremmende å se. Anonymkode: 92e87...7af 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eric_B Skrevet 24. januar #69 Del Skrevet 24. januar Folk som blir ufine i diskusjoner og slenger dritt om person er uten unntak ressurssvake mennesker som ikke klarer å resonere argumenter. Blir ikke provosere av mennesker med mindre kapasitet. Jeg likestiller det med en diagnose og behandler folk deretter. Blir dere såret her så anbefaler jeg dere å involvere dere enda mer i diskusjoner og bli enda hardere i huden. God trening. KG er skånsom i forhold til verden der ute. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #70 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Veldig mye. Det verste er når jeg blir kalt pedo fordi jeg er sammen men en asiat. Anonymkode: 2a99a...240 I hvilken tråd? Du trenger ikke svare om du ikke vil. Anonymkode: 83180...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 24. januar #71 Del Skrevet 24. januar AnonaymBruker skrev (På 9.1.2025 den 18.32): Litt uenig her, når man deler noe personlig og mulig intimt, så kan man selvfølgelig bli såret. Men det er håpløst å tenke at folk kanskje kan oppføre seg på nett slik de ville gjort i dagliglivet ellers. Trolling/spydighet er deres patetiske utløp for et ellers miserabelt liv, og gud så gøy det er de få gangene man kan konfrontere en slik person. De synker ned i bakken etter de får et livredd blikk i øynene, fordi de skriver ting de aldri kan stå for i person. Men da velger man da virkelig ikke Kvinneguiden som plattform, der det knapt finnes annet enn trolling, bedrevitere og mobbere. Omtrent alt som blir skrevet her inne blir møtt med negative og nedlatende kommentarer... 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #72 Del Skrevet 24. januar Det vlle vært bedre for barnet mitt å ikke bli født. Jeg brukte donor. Vet det er egoistisk, men det går an å formulere seg litt annerledes selv om dette ikke er noe man ville gjort selv. Anonymkode: 687be...95f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #73 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 18.12): Fortell hvis du vil. Jeg prøver å ikke la stygge kommentarer gå inn på meg, men noen ganger så stikker det jo litt. Jeg fikk beskjed en gang om at jeg ikke trengte å gjøre meg dummere en jeg er, da hadde jeg stilt et helt vanlig spørsmål. Også en som klikka en gang da jeg ga klart beskjed om at sånne kommentarer prellet av meg. Jeg fikk jo værsågod ta til meg det h..n skrev 🙄 Anonymkode: f1094...255 At min verdi på sjekkemarkedet er null. Anonymkode: a2f58...85a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #74 Del Skrevet 24. januar Jeg ble veldig såret en gang jeg stilte spørsmål om hvordan jeg skulle klare å komme meg videre etter en vanskelig skilsmisse, der jeg hatet tilværelsen min som skilt, og vennene bagatelliserte opplevelsen min. Da fikk jeg klar beskjed av mange, at å plage venner med slikt ikke var greit, jeg fikk bare komme over sorgen og finne meg en ny en. Det var si hjerterått, jeg var fullstendig på randen av hva jeg kunne klare, og så bare bli møtt med at jeg selvsagt ikke er verdt å trøste. 😢 Også mye av hetsen mot uføre går veldig inn på meg, da jeg allerde sliter med selvverder over at jeg ble ufør. Og å da møte så mye misnøye og forakt, bare fordi jeg var uheldig å bli syk..😔 Anonymkode: e92e6...8a4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet 24. januar #75 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Under pandemien var det mange galninger her inne som skrev helt syke ting til andre. Jeg husker en tråd hvor folk i fullt alvor mente at f.eks uvaksinerte skulle nektes helsehjelp generelt og at de fortjente å dø. Det var faktisk skremmende å se. Anonymkode: 92e87...7af Ja ikke sant, selvutnevnte eksperter som konstant viste til norske helsemyndigheter (som heller ikke var ekstperter på dette nye viruset) og ønsket alle uenige en pinefull død Altså hva faen 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #76 Del Skrevet 24. januar I begynnelsen var jeg naiv nok til å ikke forstå at noen misforstår med vilje, og kun er ute etter å kverulere. Jeg leste mine innlegg om igjen, beklaget at jeg hadde formulert meg så utydelig, og skjønte ingenting 😂 Nå svarer jeg stort sett bare ikke dersom det er så tydelig tull. Anonymkode: 9aa52...aba 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #77 Del Skrevet 24. januar Tar alt her inne med en klype salt og ja, jeg har fått kjørt meg innimellom. Men så fort jeg er på en annen nettside, er KG glemt. Men å bli såret av en kommentar på KG, det har jeg aldri opplevd. Anonymkode: 367a7...184 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #78 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 18.12): Fortell hvis du vil. Jeg prøver å ikke la stygge kommentarer gå inn på meg, men noen ganger så stikker det jo litt. Jeg fikk beskjed en gang om at jeg ikke trengte å gjøre meg dummere en jeg er, da hadde jeg stilt et helt vanlig spørsmål. Også en som klikka en gang da jeg ga klart beskjed om at sånne kommentarer prellet av meg. Jeg fikk jo værsågod ta til meg det h..n skrev 🙄 Anonymkode: f1094...255 Det var noen som fulgte etter brukeren min og sa ting som " I dag har du ikke tatt pillen din" og " du skriver bare ting som ikke har mening" Skikkelig ekkel gaslighting. Endte opp med å blokkere personen. Anonymkode: b51d4...122 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 25. januar #79 Del Skrevet 25. januar Jeg har blitt kalt mye rart oppigjennom, men jeg synes egentlig det er verst å bli tillagt meninger og holdninger som jeg ikke har og aldri har hatt. Alt fra å være barnehater fordi jeg ikke har egne barn, til antivaxer fordi jeg støtter folks rett til å nekte å ta vaksine (jeg har tatt tre doser med covidvaksiner og en haug med andre vaksiner selv). FRP'er har jeg blitt kalt flere ganger, til tross for at jeg aldri har stemt FRP (og jeg har ikke noe imot folk som gjør det, alle må få stemme på hva de vil), og jeg har blitt kalt sykepleier-hater fordi jeg mener sykepleiere ikke er underbetalte. Og så er det en merkelig greie som skjer i bolig-debatter, der jeg har sagt mange ganger at det KAN lønne seg å leie fremfor å eie, under visse omstendigheter. Da blir jeg uten unntak pepret med beskyldninger om at jeg prøver å hindre andre i å kjøpe bolig, at jeg mener alle må gjøre som meg (fordi jeg leide på det tidspunktet), at jeg er bitter, uintelligent, lite opplyst og det som verre er. Det har fått meg til å tenke på hvor ekstremt konforme folk er, og hvordan A4-massene behandler mennesker som tråkker en millimeter unna oppleste og vedtatte sannheter. Det gir en slags godfølelse å kunne lukke pc'en og tenke at jeg kan fortsette å være meg, og de som prøver å vri på alt jeg sier for å sverte meg kan fortsette å være idioter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 25. januar #80 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 8.11): Veldig mye. Det verste er når jeg blir kalt pedo fordi jeg er sammen men en asiat. Anonymkode: 2a99a...240 Jeg håper du rapporterte vedkommende...🤯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå