AnonymBruker Skrevet 9. januar #21 Del Skrevet 9. januar Kan ikke huske at jeg har blitt såret, men jeg kan bli skikkelig irritert over folk som kverulerer og ikke leser skikkelig det jeg skriver osv 😂 Anonymkode: e9d85...dec 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #22 Del Skrevet 9. januar Har aldri blitt såret på et nettforum. Det er jo totalt fremmede og kommentarer betyr da ingenting for meg. Jeg hadde kanskje følt det anderledes om det var noen jeg hadde en relasjon til. Anonymkode: e49f2...a95 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #23 Del Skrevet 9. januar Jeg har tenkt at jeg selvsagt ikke skal la kommentarer fra anonyme folk på Internett som jeg ikke vet hvem er eller bryr meg om hvem er plage meg. Men så når alt kommer til alt, så kan jeg bli ganske såret likevel. Fikk en gang beskjed om at «det fins en spesiell plass i helvete for sånne som meg». Var faktisk litt satt ut et par dager. Skulle ønske jeg var mer hardhudet, men skjønner at jeg ikke er en sånn som kan skrive hva jeg mener på nettet. Skulle dog ønske at folk pratet til hverandre på samme måte som man skulle prate til noen ansikt til ansikt. Jeg tenker at det du sier som anonym sier mer om hvem du er enn hva du sier og gjør når du måtte stå til ansvar for det. Anonymkode: 2bc77...f8a 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #24 Del Skrevet 9. januar Blir aldri såret. Det er fordi jeg er mye bedre på å såre enn de som prøver å såre. Derfor er det lett for meg å gruse dem. Mister heller mer troen på menneskeheten når jeg ser hvordan folk snakker om og til hverandre. Er jo ikke bra det heller så begrenser meg. Anonymkode: 69d65...dfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #25 Del Skrevet 9. januar Har blitt kalt både verdiløs hore og motbydelig tømmehull på grunn av seksuelle preferanser Anonymkode: cd13d...781 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #26 Del Skrevet 10. januar Ikke her, men må være dra til helvete og kalt mye stygt. Skremmende hva noen lirer av seg til fremmede: Anonymkode: 7a3bd...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #27 Del Skrevet 10. januar Prøver å ikke la det såre, med det gjør det virkelig. Anonymkode: 7a3bd...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet 10. januar #28 Del Skrevet 10. januar Da keg uttrykte min skepsis og frykt til coromavkasinen som høygravid, var det mange som kalte meg en egoistisk idiot fra livets harde skole, og noen av de ønsket barnet mitt og meg en langsom død på fødestuen så jeg kanskje endelig da skjønte alvoret av å være vaksinemotstander. 💁♀️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 10. januar #29 Del Skrevet 10. januar Kunne ikke brydd meg mindre hva folk på et forum med anonymfunksjon mener. På forum hvor man i hvert fall må bruke profilnavn vet man etterhvert hvem som er sånn noenlunde oppegående og verdt å høre på, det er jo ikke tilfelle her. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #30 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 20.34): Har blitt kalt både verdiløs hore og motbydelig tømmehull på grunn av seksuelle preferanser Anonymkode: cd13d...781 Ah, menn og "preferansene" deres, regner jeg med. Anonymkode: 69d65...dfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 10. januar #31 Del Skrevet 10. januar En og annen anonym bruker som mener jeg er dust. Det lever jeg fint med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 10. januar #32 Del Skrevet 10. januar Det var en som hevdet at jeg ikke var noen fullverdig mor, for jeg var "bare en stemor" og derfor telte jeg ikke. En gutt som jeg elsker som mitt eget, et barn med sine spesielle behov, og som jeg er involvert i som mitt eget barn. Med tanke på at jeg er ufrivillig barnløs og har mistet to barn, en i dødfødsel, og en grunnet grov vold, så stakk den mer enn det burde. Jeg innrømmer det, at det var veldig vondt å høre. Husker det også var en bruker for en del år siden som mente at jeg var nok like tjukk i hodet som jeg var tjukk (jeg hadde da gått ned 90 kg på egenhånd) fordi jeg hadde latt meg bli så stor. Samtidig er jeg glad denne personen tydeligvis ikke har opplevd grov vold og tvangsfôring. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #33 Del Skrevet 15. januar Da jeg skrev, anonymt og helt konkret og nøktern uten altfor mange detaljer om grovt misbrukt og vold jeg har opplevd gjennom hele barndommen og symptomer på ptsd og om noen har opplevd samme symptomer i ettertid bare for å dele erfaringer, og blir møtt med buhu "synd" på deg, mye drama med deg da, hvem faen tror du at du er og at det er synd på deg? Alt fra samme anonymkode. Egentlig tenker jeg at nettroll som tar for seg sårbare grupper eller mennesker i en svært vanskelig livssituasjon, rett og slett ikke skrudd helt sammen som de skal. Det er kanskje trøsten, at vi har med folk å gjøre som ikke er helt som de skal og man kan ikke kan forvente bedre av noen som har alvorlig empati brister. Sånn sett er det jo mer synd på dem enn på meg. Anonymkode: aea58...97a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #34 Del Skrevet 15. januar Har lært å ikke ytre meg om en del sårbare emner, men vet at jeg tilhører en gruppe som i en del tråder blir kalt mislykket, søppel osv(det er selvsagt ikke snakk om pedofili eller lignende!). Vet at jeg bør holde meg unna en del tråder for mitt eget velbefinnende. Anonymkode: 0660d...e0c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 15. januar #35 Del Skrevet 15. januar k4ren skrev (På 10.1.2025 den 20.34): Da keg uttrykte min skepsis og frykt til coromavkasinen som høygravid, var det mange som kalte meg en egoistisk idiot fra livets harde skole, og noen av de ønsket barnet mitt og meg en langsom død på fødestuen så jeg kanskje endelig da skjønte alvoret av å være vaksinemotstander. 💁♀️ Dette burde være sjokkerende, men dessverre er det ikke det lenger når jeg har sett hva folk skriver her og også hva som ble skrevet i avisa på den tiden. Det er rett og slett bare trist. Lurer også på om dere rapporterer slike kommentarer, og om de blir fjernet? Jeg har heldigvis dårlig hukommelse når det gjelder hva som har blitt sagt til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 15. januar #36 Del Skrevet 15. januar Absolutt alt som går på ting jeg tenker om meg selv, som andre bekrefter at stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #37 Del Skrevet 15. januar Ingen her vet hvem jeg er så jeg tar det svært sjelden personlig. Var verre her for 5-10 år siden, var noen brukere her jeg fikk langt opp i halsen. De er borte nå og godt er det. Anonymkode: a28ac...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #38 Del Skrevet 15. januar At jeg ikke viste noe som helst om å være mor, og personen trodde ikke på at jeg har barn 🙄 Anonymkode: f1094...255 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. januar #39 Del Skrevet 15. januar Jo det har skjedd. Det er heldigvis lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #40 Del Skrevet 15. januar Ble ikke såret av dette. Men å bli kalt hore, dørmatte og tømmestasjon når jeg var på det lågeste, synes jeg var ufint!… Anonymkode: d8c04...612 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå