AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Fortell hvis du vil. Jeg prøver å ikke la stygge kommentarer gå inn på meg, men noen ganger så stikker det jo litt. Jeg fikk beskjed en gang om at jeg ikke trengte å gjøre meg dummere en jeg er, da hadde jeg stilt et helt vanlig spørsmål. Også en som klikka en gang da jeg ga klart beskjed om at sånne kommentarer prellet av meg. Jeg fikk jo værsågod ta til meg det h..n skrev 🙄 Anonymkode: f1094...255 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Aner ikke. Jeg husker aldri slikt. Anbefales. Anonymkode: 7bc97...5ad 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Vært på KG i 20+ år og egentlig er det bare en kommentar jeg husker og det var kommentaren om at jeg fortjener å mobbes. Den gjorde vondt siden jeg ble stygt mobbet på barne og ungdomsskole, såpass at det ble skrevet en artikkel om det i avisa og et ukeblad for noen år siden. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden MarianneE skrev (1 minutt siden): Vært på KG i 20+ år og egentlig er det bare en kommentar jeg husker og det var kommentaren om at jeg fortjener å mobbes. Den gjorde vondt siden jeg ble stygt mobbet på barne og ungdomsskole, såpass at det ble skrevet en artikkel om det i avisa og et ukeblad for noen år siden. Der var en veldig stygg kommentar da 😡 Skjønner godt at du ble såret da! Håper det går bra med deg nå♥️ Klem ♥️♥️ Anonymkode: f1094...255 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Der var en veldig stygg kommentar da 😡 Skjønner godt at du ble såret da! Håper det går bra med deg nå♥️ Klem ♥️♥️ Anonymkode: f1094...255 Takk, det var fin respons fra deg! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Ble kalt slem en gang. Har aldri skrevet en tråd her inne, bare svarer på spørsmål for å hjelpe andre, så synes det var ufortjent. Ble vel ikke akkurat såret, men synes det var ille der og da at noen satt igjen med det inntrykket når det jeg prøver på er det motsatte. Anonymkode: 00f33...90b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Ukjente anonyme nettbrukere er ikke viktige nok til å injurierende kraft - men jeg bretter heller ikke ut private problemer som gjør meg sårbar og gir dem ammunisjon. Jeg ble kalt slingrefitte i en tråd en gang, det er det eneste virkelige skjellsordet jeg kan huske å ha blitt kalt her - men det var neppe avsenders intensjon å gi meg den gode latteren jeg fikk av det Endret 14 timer siden av Daria 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Jeg kan ikke si at jeg har blitt såret av noe. Fremmede mennesker som ikke kjenner meg og dermed angriper i blinde klarer ikke true min psyke. Anonymkode: c13a8...33c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Det har nok blitt noen, men som med andre fora på nett så lar jeg det ikke gå inn på meg. KG er "toxic" og det kommer mye galle her uansett hva man skriver, men det samme ser man på mange reddit-subs, og egentlig generelt overalt på nettet ellers. Avsporing, men forsøk å spille LOL og se hvor lang tid det tar før du får så mange stygge kommentarer at hvis det hadde vært i virkeligheten så hadde du ville legge deg ned og bare gi opp. Og det er mye av greia, det er IKKE virkelig. Disse tastaturkrigerne som spyr galle hadde i 99,9% av tilfellene aldri turt å engang se på deg i den virkelige verdenen. Det er nettopp derfor de driver slik de gjør. Anonymkode: 7d00c...371 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden KG-brukere har ingen injurierende kraft. Om man lar seg såre av anonyme kommentarer på et nettforum, bør man logge av permanent. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonaymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Lorieen skrev (4 minutter siden): KG-brukere har ingen injurierende kraft. Om man lar seg såre av anonyme kommentarer på et nettforum, bør man logge av permanent. Litt uenig her, når man deler noe personlig og mulig intimt, så kan man selvfølgelig bli såret. Men det er håpløst å tenke at folk kanskje kan oppføre seg på nett slik de ville gjort i dagliglivet ellers. Trolling/spydighet er deres patetiske utløp for et ellers miserabelt liv, og gud så gøy det er de få gangene man kan konfrontere en slik person. De synker ned i bakken etter de får et livredd blikk i øynene, fordi de skriver ting de aldri kan stå for i person. Endret 14 timer siden av AnonaymBruker Presisering 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden (endret) . Endret 14 timer siden av Nymerïa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden Lå syk på bursdagen min i utlandet alene og var litt lei meg. Fikk et ras av «se til helvete og skjerp deg og slutt og sutre, det er ikke syn på deg, kom deg ut av offerrollen» osv. Ar det går an. 😳 Anonymkode: b2dc9...be7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden Ble beskyldt for å akseptere seksuelle overgrep mot barn, fordi jeg mener det er greit å gå med dameklær selv om man er en mann. Tråden ble slettet etter en times tid, men himmel og hav for en linje å dra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden Lorieen skrev (23 minutter siden): KG-brukere har ingen injurierende kraft. Om man lar seg såre av anonyme kommentarer på et nettforum, bør man logge av permanent. Jeg mener det er omvendt, de som konstant skriver stygge kommentarer kan logge av for godt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har aldri blitt såret, da ville jeg bare logget av. Men husker en gang jeg la ut noe som var litt vondt i juledagene. Fikk da en strøm av "du er jo gift, hva har du å klage over", "du har familie, klapp igjen", "du eier jo hus, kan kjøpe deg hva som helst, hadde jeg hatt penger ville jeg vært lykkelig". Men såret, nei. Bare empati med hvor vond denne tiden er for veldig mange, men samtidig et sjokk over hvor mange som bare ser seg selv der og da, og derfor mulig heller ikke forstår hvorfor de sitter der bitre og ensomme. Anonymkode: 8f6e7...5ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden Jeg husker ikke med meg selv, men den jeg husker aller best var en tråd om markedsverdi av kvinner eller noe (alltid like underholdende), men der var det en dame som skrev noe om hun hadde levd i et jævlig og voldelig forhold eller noe, og en som skrev at det fikk hun skylde seg selv om hun var så dårlig på å velge menn. En jævel av en empatiløs dritt (begynte på K og han elsket alle de trådene), og jeg har ikke sett han på evigheter her, så regner med at han har noe karantene. Det var litt sånn at jeg ikke trodde jeg så riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Del Skrevet 13 timer siden Ikke noe direkte sårende men når folk drar konklusjonen at jeg er på en viss måte bare fordi jeg mener noe om noe så kan jeg tenke «meh va faen, hva er det her for menneske!» som eksempel, jeg skriver «Sverige er et trygt land» og får til svar «jaha så du er en sånn som elsker at barn og kvinner blir voldtektsofre», eller «jeg syns at det burde finnes barnefrie fly» da hater jeg vist barn og «verden er bedre» uten meg. Osv. var bare typer eksempler, ikke virkelige eks. Husker ikke noe mer konkret nå, da jeg bare ler og går videre. Men, der og da syns jeg det er en utrolig barnslig diskusjonsteknikk og fryktelig skadelig for et diskusjonsforum. Anonymkode: be138...457 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 13 timer siden #19 Del Skrevet 13 timer siden Maia70 skrev (43 minutter siden): Jeg mener det er omvendt, de som konstant skriver stygge kommentarer kan logge av for godt. Det er selvfølgelig ikke ok å mobbe folk på nett, men uavhengig av det, skal man ikke ferdes på nettet om man blir liggende søvnløs og grine av noe et anonymt troll lirer ut av seg heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Del Skrevet 13 timer siden Ulike variasjoner om at jeg må skjerpe meg, ta meg sammen, eller at jeg er en hysterisk mor - på problemstillinger jeg nå hvertfall syns har vært krevende Anonymkode: 23398...9ed 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå