Gå til innhold

Hvor mange puslespill eier dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser ut som det er flere pusleglade folk her inne, så i den forbindelse ble jeg nysgjerrig på hvor mange puslespill dere har?

Pusler dere de samme om igjen noen ganger, eller er det bare 1 gang per stk? Og hva gjør dere i så fall med dem etter de er ferdige?

Anonymkode: d6efc...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pusler kun en gang, bytter med bekjente eller gir bort på finn. Har alt for mange, tipper 50stk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-12 stykker mellom 1000 og 3000 brikker hver. Pusler dem igjen og igjen men kommer ikke igjennom alle på et år 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ser ut som det er flere pusleglade folk her inne, så i den forbindelse ble jeg nysgjerrig på hvor mange puslespill dere har?

Pusler dere de samme om igjen noen ganger, eller er det bare 1 gang per stk? Og hva gjør dere i så fall med dem etter de er ferdige?

Anonymkode: d6efc...b95

Jeg har limt noen av de større og hengt de på veggen - flotte motiver, og jeg liker det, uansett hva interiørfolk måtte mene 🤣

Utover de som er limt eller enda ikke åpnet/puslet (fem-seks stykker som ligger på vent), så har jeg gikk bort alle andre. Jeg har ikke så stor plass, og det blir litt som med de fleste populære/enklere bøker - det er liten glede av å pusle eller lese en gang til, så kan det glede noen andre så er det bare flott.

Anonymkode: 6ab5e...62c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har solgt de fleste 😊

Anonymkode: f4784...92d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vel en 10 stk. Jeg tar dem fra hverandre, så jeg kan pusle dem om og om igjen. Da jeg bodde hjemme pleide vi å lime dem, og henge på veggen, men da blir det jo engangsbruk. 

Jeg kjøper og selger puslespill på finn. Jeg gidder ikke oppbevare så himla mange, så jeg tar vare på de jeg liker best, og roterer resten. 

Anonymkode: 6c4e4...695

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...