Gå til innhold

Dere som har hatt fint og udramatisk brudd med tidligere samboer og barnefar, og har et greit forhold i dag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan gikk dette seg til?

Her kommer jeg til å gå, uten at det er noe mer dramatisk enn at vi ikke passer sammen lenger og at jeg er lei av å være ensom i tosomheten.

Jeg ønsker derimot et godt samarbeid og forhold selv om vi ikke er sammen lenger, for barnet sin del. Normalt sett ville jeg kuttet all kontakt med en eks, så jeg tipper dette ikke ville komme helt naturlig. Men jeg ser viktigheten av det, og vet samboer ønsker det samme om det først går mot et brudd.

Han ønsker at vi skal fortsette å være sammen, og derfor er det ekstra sårt å snakke om at vi skal gå fra hverandre. For meg personlig er det jo også en sorg å bryte opp kjernefamilien, og jeg har mye dårlig samvittighet, selv om jeg vet at det er riktig avgjørelse. Vi har det ikke bra sammen slik det er nå (og slik det har vært de siste 4-5 årene).

Derfor lurer på hvordan dere har gjort, og hva deres erfaringer har vært, dere som har hatt et fint brudd og har et greit samarbeid/forhold i dag? Noen tips og råd? Tok det lang tid å komme dit?

Anonymkode: c6b51...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Brukte tid på bruddet, mange samtaler, svelget en del kameler

Anonymkode: 3b236...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...