AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hei dere. I sta fikk jeg en reaksjon på noe her hjemme. Jeg var og fikset noe i et gammelt klesskap i stuen nede. Rommet brukes egentlig ikke, så det er sikkert støvete der selv om det selvfølgelig blir støvsugd innimellom. Jeg brukte 15-20 min på det jeg skulle før jeg kjente at jeg klødde i ansiktet. Da jeg så meg i speilet var jeg rød og begynte å få et kviselignende utslett. Vasket ansiktet med en gang og huden føles bedre nå. Det klør fortsatt litt og er litt "stram" 1,5 time senere, men er ikke særlig rød lenger. Klør i hodebunnen også så jeg tenker meg i dusjen straks. Jeg føler meg litt stram i brystet også, men jeg har angstlidelse blir stresset av sånt her.. Jeg har begynt å klø av det rommet før også, da har jeg sittet i sofaen og nå holdt jeg på i skapet. Når jeg har reagert tidligere har jeg bare gått fra rommet og ikke tenkt så mye mer over det.. Har også slitt med slim i halsen i lengre tid. Om morgenen hoster jeg opp en klump med slim hver dag. Har legetime om 2 uker på grunn av halsen, har tenkt det kanskje er bihulebetennelse eller noe men etter reaksjonen nå tenker jeg at det kanskje har en sammenheng. Noen som vet hva det kan være jeg reagerer på? Kan det være støv eller middallergi? Er det i så fall noe lege kan teste? Anonymkode: c98f9...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå