ops2 Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Jeg ser de selges for ganske mye på Finn. Et servise fra Villeroy & Boch har store blomster i sterke farger og jeg føler det ikke er så praktisk. På den annen side er jeg nostalgisk, det var det første "fine" servise jeg kjøpte når jeg var i tjueårene og hadde begynt å tjene penger. Juleserviset fra Magnor brukes bare til jul, og jeg er for syk til å arrangere familieselskaper. Men angrer jeg senere, så blir det vanskelig å kjøpe det igjen, så det er noe jeg må være sikker på. Kjøper jeg et helt hvitt servise for pengene jeg tjener å å selge de andre, har jeg noe som kan brukes året rundt, skulle jeg bli bedre. Uff, så vanskelig å bestemme seg. Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Hvis du er sikker på at du ikke vil bruke ting, men at de bare opptar plass, så ville jeg solgt. Hvis du er usikker, og tenker det kan komme en gang senere der du vil kunne bruke tingene igjen, så ville jeg beholdt. Anonymkode: aee33...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Det er en smak sak. Det er jo så fint. Jeg ville ikke kjøpt noe nytt, men brukt det jeg hadde. Selv har jeg mange fine service jeg har arvet, og bruker det til hverdags. Det er vel bedre å bli brukt enn å bare stå i et skap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Juleserviset kan du jo bruke som hverdagsservise hele desember. Anonymkode: 0169e...3eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå