AnonymBruker Skrevet 11. januar #21 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, er nattesvette som er mitt symptom. Gikk til legen pga det og ble veldig overraska over at det var et symptom på kreft. Hadde ikke trodd det da jeg dro til legen akkurat. Får forhåpentligvis svar over helgen. Tusen takk❤️ Anonymkode: 7bb87...713 Kan du fortelle litt mer om hvordan nattesvette ser ut for deg? Hvordan startet det, hvor ofte, hvor mye, har det endret seg med tiden osv? 💜 Anonymkode: a5121...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #22 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du fortelle litt mer om hvordan nattesvette ser ut for deg? Hvordan startet det, hvor ofte, hvor mye, har det endret seg med tiden osv? 💜 Anonymkode: a5121...cfc Begynte brått for ca et halvt år siden. Plutselig bare rant svetten hver natt. Har siden da egentlig bare blitt verre. Sover dårlig nå pga det. Sover med vinduet åpent i -20 i bare laken og helt naken, men blir allikevel gjennomvåt. Svetter overalt, til og med på leggene.. Anonymkode: 7bb87...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #23 Del Skrevet 11. januar Gikk til legen for hadde noen hovne lymfeknuter som vokste og ikke ble borte. Hadde også nattesvette. Seng og dyne kunne vries opp x antall ganger om natta. Tok blodprøver som viste skyhøy crp (uten feber) og en blodprøve til som det kom svar på umiddelbart og den viste unormale nivåer av røde og hvite blodceller. Ble sendt dirkete fra legekontoret til sykehuset i pakkeforløp for lymfom. Overraskelsen, eller gleden da, var stor da biopsiene viste at det ikke var kreft. Hadde "bare" en alvorlig infeksjon i kroppen. Anonymkode: e5510...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #24 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.45): Man tar ikke prøver og mistenker og sender pasienten hjem, eller til kvinneguiden, med en slik diagnose. Da tar man nødvendige blodprøver på legekontoret, ser på svaret og legger pasienten inn, og behandling starter samme dag eller påfølgende dag. Anonymkode: f2a92...4d3 I en fantasiverden kanskje. Man kan fint bli sendt hjem og vente på svar. Anonymkode: 3d48c...c1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #25 Del Skrevet 11. januar Vent til du får svar med å bekymre deg. Anonymkode: a0f4a...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBlaBlaBlaBla1 Skrevet 11. januar #26 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 15.12): Noen som har/har hatt det? Hva var symptomene deres? Hvilken behandling fikk dere og hvordan har det gått? Anonymkode: 7bb87...713 Har hatt. Både hodgkins og non hodgkins. Begge i stadium 1. Ingen symptomer med unntak av en kul på halsen. Blodprøver viste ingenting. Fikk 4 runder med cellegift og 14 behandlinger med stråling. Sliter med fatigue nå, men det er ikke noe du burde tenke på, det skjer ikke med alle. Stol på legen din, men er du bekymret så er det lov å mase på dem. Legen min avviste meg i utgangspunktet og sa rett ut på konsultasjon at dette helt sikkert ikke var kreft, men sendte meg til ultralyd da jeg maste litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 11. januar #27 Del Skrevet 11. januar Kona mi fikk flere små kuler på halsen som viste seg å være en ikke-aggressiv form for lymfekreft. Hun fikk cellegift i et halvt år og ble helt kurert. Dette er seks år siden, og hun har ikke hatt noen plager etterpå. De er blitt utrolig flinke til å finne riktig behandling. Når det er sagt, er det slett ikke sikkert at du har kreft, TS. Jeg ønsker deg uansett lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå