AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Noen som har/har hatt det? Hva var symptomene deres? Hvilken behandling fikk dere og hvordan har det gått? Anonymkode: 7bb87...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har/har hatt det? Hva var symptomene deres? Hvilken behandling fikk dere og hvordan har det gått? Anonymkode: 7bb87...713 Hvorfor spør du om dette? Person med massiv helseangst? Derfor du spør? Anonymkode: f2a92...4d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor spør du om dette? Person med massiv helseangst? Derfor du spør? Anonymkode: f2a92...4d3 Fordi legen min mistenker at jeg kan ha det, har tatt blodprøver og skal henvises til utredning. Anonymkode: 7bb87...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor spør du om dette? Person med massiv helseangst? Derfor du spør? Anonymkode: f2a92...4d3 🤣Hilsen pshychoooo Anonymkode: e02b3...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi legen min mistenker at jeg kan ha det, har tatt blodprøver og skal henvises til utredning. Anonymkode: 7bb87...713 Man tar ikke prøver og mistenker og sender pasienten hjem, eller til kvinneguiden, med en slik diagnose. Da tar man nødvendige blodprøver på legekontoret, ser på svaret og legger pasienten inn, og behandling starter samme dag eller påfølgende dag. Anonymkode: f2a92...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå