AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hva slags leder er du? Hvilken utdanning har du? Hva tjener du? Anonymkode: 07293...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva slags leder er du? Hvilken utdanning har du? Hva tjener du? Anonymkode: 07293...8bf Avdelingsleder på sykehjem, personalansvar for 60 ansatte. Er sykepleier og har et årsstudium i organisasjon og ledelse. Tjener 610.000 i året. Anonymkode: 202e6...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Avdelingsleder på sykehjem, personalansvar for 60 ansatte. Er sykepleier og har et årsstudium i organisasjon og ledelse. Tjener 610.000 i året. Anonymkode: 202e6...b22 Det er helt latterlig dårlig betalt med personalansvar for 60 stykker!!! Anonymkode: f2f06...860 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Tjener rundt 1 mill, men skal sies at det er en stilling som ikke innebærer veldig mye personalansvar. Har egentlig ingen fullført utdanning utover vgs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har oppfølgingsspørsmål, tar dere telefonen mellom 16-8 eller 15-7? Det gjør ikke vår leder, og i instrukser står det at ved diverse hendelser skal leder underrettes. Da burde han også svare på telefonen? Vi jobber døgnet rundt, på skift. Anonymkode: 0c6e4...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er helt latterlig dårlig betalt med personalansvar for 60 stykker!!! Anonymkode: f2f06...860 Jepp. Tjente bedre da jeg jobbet tredelt turnus på gulvet. Anonymkode: 202e6...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har oppfølgingsspørsmål, tar dere telefonen mellom 16-8 eller 15-7? Det gjør ikke vår leder, og i instrukser står det at ved diverse hendelser skal leder underrettes. Da burde han også svare på telefonen? Vi jobber døgnet rundt, på skift. Anonymkode: 0c6e4...c5a Er tilgjengelig døgnet rundt Anonymkode: 202e6...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jepp. Tjente bedre da jeg jobbet tredelt turnus på gulvet. Anonymkode: 202e6...b22 Sykt. Jeg master, dagstilling og ingen spes ansvar. Samme lønn. Min lønn er dårlig, men jeg har ingen personalansvar. Du må forhandle. Anonymkode: 9f8ef...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Forøvrig, våre ledere i staten tjener 1 000 000. Direktørene rundt 1,5. Alle har master eller phd og mye erfaring Anonymkode: 9f8ef...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tjener 1.150.000. Personalansvar for ca 20stk, og fagansvar. Fleksibel arbeidstid, men ikke overtidsbetalt. er det mye å gjøre så må jeg også trå mer til siden ingen tar mine oppgaver. Det betyr også at jeg blir kontaktet når jeg er sjuk, etter arbeidstid og om jeg hadde tenkt å gå tidlig. Jeg trives godt, og føler at jeg har grei balanse, og god kontakt med folka mine (kunnskapsbedrift) Anonymkode: 365c2...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Avdelingsleder på sykehjem, personalansvar for 60 ansatte. Er sykepleier og har et årsstudium i organisasjon og ledelse. Tjener 610.000 i året. Anonymkode: 202e6...b22 Jeg sporer dessverre noe av her, men jeg ble så sjokkert over svaret. Det der er helt uhørt. Jeg tjener 100k mer, med ca. samme nivå av utdannelse (bachelorgrad og et par årsstudium, vel å merke også med et par tiår erfaring). Jeg tjener over 100k mer enn deg. Uten noe som helst personalansvar, og jeg jobber som om jeg har en særskilt indv. stilling - noe jeg skal etter hvert få, som igjen vil øke lønnen min. Med andre ord, jeg velger stort sett mine egne arbeidsoppgaver, jeg har null personaloppfølging, jeg velger prosjekter jeg mener trenger min kompetanse og generelt har det særdeles fritt (ingen kjernetid, så om jeg vil ha fri fredag og jobbe inn timene senere så velger jeg det selv, hjemmekontor når jeg ønsker, og mer til). Du har allerede en slik type stilling på flere måter, antar du blir behandlet som andre ledere og ikke får overtid blant annet, og tjener 100,000 mindre enn hva jeg tjener uten ansvar i dag. Uff, jeg skammer meg over dette bortimot "klasseløse" samfunnet vi liksom har. Du skulle tjent flere hundre tusen mer. Anonymkode: 05212...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tjener 1.150.000. Personalansvar for ca 20stk, og fagansvar. Fleksibel arbeidstid, men ikke overtidsbetalt. er det mye å gjøre så må jeg også trå mer til siden ingen tar mine oppgaver. Det betyr også at jeg blir kontaktet når jeg er sjuk, etter arbeidstid og om jeg hadde tenkt å gå tidlig. Jeg trives godt, og føler at jeg har grei balanse, og god kontakt med folka mine (kunnskapsbedrift) Anonymkode: 365c2...70b Glemte å si Har en sammensatt bachelor innen samfunnsvitenskap og noen andre påbyggingsfag i tillegg Anonymkode: 365c2...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Mellomleder med personalansvar for 15-20 stk. Har en relevant Bachelor fra området jeg jobber innen, har i etterkant tatt et årsstudium i administrasjon og ledelse. Tjener ca. 850 000 i året. Jeg er tilgjengelig utenom vanlig dagtid, men da skal det være noe som ikke kan vente til neste arbeidsdag. Jeg vil underrettes om problemer, men hvis det ikke er noe jeg kan ta tak i der og da, vil jeg ha det på en e-post jeg kan lese innenfor ordinær arbeidstid. Håndterer vikar ved sykdom og lignende på kveld og helg. Har folk i turnus. Anonymkode: 5be37...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #14 Del Skrevet 28 minutter siden Har to mastere og mye erfaring. Personalansvar for 250 (men har mange ledere som følger opp). Tjener 1,4 mill. Staten. Jobber 45-50 time per uke, men er mye tilgjengelig ved behov. Anonymkode: b339d...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17 minutter siden #15 Del Skrevet 17 minutter siden (endret) - Lynavleder. - Ukristelige mange timer med Youtube-turtorials som ikke har et fnugg av relevans for stillingen min. - Forsvinnende lite, men har frynsegoder som gratis strøm. Endret 16 minutter siden av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #16 Del Skrevet 12 minutter siden Siv.ing. 10 direkterapporterende, og ca 40 indirekte. Ansvarlig for prosjekter i størrelsesorden 1.5M$. Det siste tynger mer enn personalansvaret. Anonymkode: 53ab1...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ytdhd Skrevet 4 minutter siden #17 Del Skrevet 4 minutter siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Avdelingsleder på sykehjem, personalansvar for 60 ansatte. Er sykepleier og har et årsstudium i organisasjon og ledelse. Tjener 610.000 i året. Anonymkode: 202e6...b22 At det er mulig å lønne så lite. Du burde hatt 800 eller mer spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå