AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #21 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Okay, da kan vi kanskje utelukke angst, siden det ville utløse adrenalin som igjen ville utløse økt blodsukker. Lact blodsukker utelukkes,da du sikkert også måler når den værste utmattelsen er der. Som du sier er stoffskifte bra, så ikke skjoldbukskjertelen(thyriod).. Da regner jeg også med at folat er utelukket, da det gir utslag på lav menge røde bl.(anemi). Regner med du har undersøkt bivirkning på evt medisin? Vil ikke utelukke kardialt(hjerte) og anbefaler deg å spørre etter Ekg og grundigere sjekk, ikke for at jeg tror det er hjertebank, men for at man alltid skal utelukke dette først -uavhengig av om jeg får bilde av noe annet. Med det presset mot brystet jeg kjente først, vil.jeg heller ikke utelukke noe her. Det med hus, inneklima er bra? Det huset jeg så, tror jeg hører til i et spill men jeg vet ikke hvilket, er et kort/brikke. Men tyder det som at du kanskje finner problemet i hjemmet. Drikker du mer kaffe eller er mer hjemme? Byttet kaffemerke? Hva med søvn!? Venter med flere bilder nå, tar innover det jeg vet så langt og prøver når jeg har mer overskudd igjen 😉 Anonymkode: c9be8...837 Takk for at du prøver å lese og få opp bilder❤️ Føler jeg har tatt over tråden til ts nå, det var ikke meningen. Unnskyld, ts❤️ Det blir kanskje bare skudd i blinde dette, er nok ikke så lett å lese om andres helse på denne måten😊 Hjertet mitt ble veldig godt utredet for noen år tilbake, kanskje 5 år tilbake? Jeg hadde så mange ekstraslag på hjertet, og ble derfor sendt til hjertespesialist. Alt var i skjønneste orden den gang, erklært 100% hjertefrisk. Så med mindre noe plutselig har endret seg siden den gang, så vil jeg tro at hjertet fortsatt har det bra. Dessuten kommer jo symptomene og går i styrkegrad, og dersom man er hjertesyk, så ville man vel vært like dårlig hele tiden, og blitt jevnt og trutt dårligere. Men jeg liker ikke at du ser et press over brystet mitt, for siden jeg ikke kjenner det selv, er jeg redd for at du forutser noe som kanskje er på vei😯 Jeg drikker ikke kaffe i det hele tatt. Hjemmeklimaet kunne sikkert vært bedre, det er tørt her på vinteren, men det er ikke noe verre her enn i de fleste andre boliger, tror jeg. Anonymkode: b15e2...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå