Gå til innhold

Kan noen legge kort på meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er syk og redd. Jeg er forberedt på negative tilbakemeldinger, men jeg trenger så sårt litt svar 🙏

Anonymkode: 1834f...f91

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ønsker å legge inn en varsel til deg trådstarter, at om man er god på noe, så gjør man det ikke gratis.

Det å stole blindt på anonyme "lesninger" er noe jeg aldri ville gjort, tro eller ei. Du betaler ikke for tjenesten, så hvorfor skal noen bruke sine krefter og lese kort gratis på deg? 

Anonymkode: 9eefe...2c1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ønsker å legge inn en varsel til deg trådstarter, at om man er god på noe, så gjør man det ikke gratis.

Det å stole blindt på anonyme "lesninger" er noe jeg aldri ville gjort, tro eller ei. Du betaler ikke for tjenesten, så hvorfor skal noen bruke sine krefter og lese kort gratis på deg? 

Sant nok. Men, det finnes en del snille folk her som har det som hobby, og derfor gjør det gratis fordi de syntes det er interessant.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke alltid sånn. Både de som er svindlere eller de som ikke er god på det de gjør, kan ta seg kraftig betalt. Noen av de med sterke og gode evner gjør også det, men det er altså ikke prisen som viser om man er god på noe eller ikke. Når det er sagt, hvorfor kan ikke folk få spørre om kortlegg her, hvis de vil? Det er mange som har fått svar på kortlegg, av både klarsynte med gode evner som formidler beskjeder på en veldig fin måte, men også de som mener selv de har god intuisjon, men som ikke treffer i det hele tatt, og som i tillegg formidler beskjeder på en guffen måte. Så det er vel kanskje det man må være obs på da, at svarene som kommer avhenger av hvilken person som svarer, og hvilke kvaliteter og evner den personen har, både som menneske og som klarsynt.

Anonymkode: b15e2...291

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er syk og redd. Jeg er forberedt på negative tilbakemeldinger, men jeg trenger så sårt litt svar 🙏

Ta kontakt med readings by mali, hu er veldig dyktig og empatisk 

Anonymkode: 5efc6...54f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Alle er klar over det når spør i et forum eller gratis , men forum som dette er en fun måte å øve opp egne evner på . Ikke alle føler seg klar eller i stand ennå til jobbe med dette

Anonymkode: cf802...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, det går ikke den veien.

Jeg legger ikke kort, men får ofte bilder og glimt av ting.

Sist jeg tenkte på 2025 i desember, så jeg et øde, brent landskap, bare trær og brun jord. Kan ikke plassere det i tid og sted, men det er et bilde av noe som kommer. Deretter en stum følelse, en følelse jeg fikk rett før siste pandemi...(en hendelse som f.eks brannen i LA etterfulgt av et nytt virus) Jeg tror det er underbevisstheten som har trent seg sinnsykt på å sette sammen små ting etter traume, for å overleve og kunne forutse. 

Hos deg får jeg en vei, den er ikke rett, men svinger mot høyre. Hva det betyr vet jeg ikke, men det er løv på trærne ved veien, mulig sommer/vår? 

Anonymkode: c9be8...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det går ikke den veien.

Jeg legger ikke kort, men får ofte bilder og glimt av ting.

Sist jeg tenkte på 2025 i desember, så jeg et øde, brent landskap, bare trær og brun jord. Kan ikke plassere det i tid og sted, men det er et bilde av noe som kommer. Deretter en stum følelse, en følelse jeg fikk rett før siste pandemi...(en hendelse som f.eks brannen i LA etterfulgt av et nytt virus) Jeg tror det er underbevisstheten som har trent seg sinnsykt på å sette sammen små ting etter traume, for å overleve og kunne forutse. 

Hos deg får jeg en vei, den er ikke rett, men svinger mot høyre. Hva det betyr vet jeg ikke, men det er løv på trærne ved veien, mulig sommer/vår? 

Hei! Veldig interessant at du får inn bilder og glimt! Får du inn noe på meg? Jeg er også redd for hva som er galt med meg, har følt meg syk og utmattet så lenge nå, men alle blodprøver er fine, og legen vet ikke hva det kan være. Får du opp et eller annet på meg? Hva som helst, enten om dette eller andre bilder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei! Veldig interessant at du får inn bilder og glimt! Får du inn noe på meg? Jeg er også redd for hva som er galt med meg, har følt meg syk og utmattet så lenge nå, men alle blodprøver er fine, og legen vet ikke hva det kan være. Får du opp et eller annet på meg? Hva som helst, enten om dette eller andre bilder? 

Vel, første jeg fikk var ikke et bilde, jeg fikk frysninger(gåsehud), og en slags skrekk, fikk et press I brystet og en skikkelig vond følelse..noe som gir mening?

Ved å fokusere på hva du skrev ser jeg en vanndråpe. Kan det være noe med vann? 

Sukkerspinn og sånn rød og hvit dropsstav, sånn man ser i jula, haha, og et tegnet hus, som et tegneseriehus??? Veldig random, vet ikke om det har noe med saken å gjøre(det tror jeg kan være noe som var fra meg, men si ifra om det har noe å si for deg).  

Men den første følelsen var sterk..:o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, første jeg fikk var ikke et bilde, jeg fikk frysninger(gåsehud), og en slags skrekk, fikk et press I brystet og en skikkelig vond følelse..noe som gir mening?

Ved å fokusere på hva du skrev ser jeg en vanndråpe. Kan det være noe med vann? 

Sukkerspinn og sånn rød og hvit dropsstav, sånn man ser i jula, haha, og et tegnet hus, som et tegneseriehus??? Veldig random, vet ikke om det har noe med saken å gjøre(det tror jeg kan være noe som var fra meg, men si ifra om det har noe å si for deg).  

Men den første følelsen var sterk..:o 

Haha, er ikke sikker på om du er ute og fjaser litt i denne tråden, eller om du er seriøs😅 Aner ikke hva sukkerspinn og hvit dropstav skal bety, har ikke spist sånn siden jeg var liten, og t.o.m da svært sjelden😄 Tegneseriehus? 😄 I don’t know. I første avsnittet virker det som du beskriver angst da, men kan ikke si jeg kjenner meg igjen der heller. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du tar feil der. Jeg er god på dette med tarot, men tar ikke betalt fordi det er en evne jeg velger å dele av, ikke tjene på.

Til ts så håper jeg det går bra med deg, en del av min verdi som tarotleser er å ikke spå om død og helse. 

Anonymkode: 3fd0e...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha, er ikke sikker på om du er ute og fjaser litt i denne tråden, eller om du er seriøs😅 Aner ikke hva sukkerspinn og hvit dropstav skal bety, har ikke spist sånn siden jeg var liten, og t.o.m da svært sjelden😄 Tegneseriehus? 😄 I don’t know. I første avsnittet virker det som du beskriver angst da, men kan ikke si jeg kjenner meg igjen der heller. 

Haha, nei ikke alltid det kommer noe fornuftig 😆 men ikke noe åndelig tror jeg, setter jo sammen ting som clues og det danner nok bilder. Så med for lite info blir det bare masse rart 😂 

Sender ny mld om jeg skulle få noe mer brukbart enn dette 😉

Ja, lignet på angst men aner ikke konteksten, kan jo like fort være jeg kjente igjen skrivemåten som lik den noen som nettopp har mistet noen har, hvem vet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha, nei ikke alltid det kommer noe fornuftig 😆 men ikke noe åndelig tror jeg, setter jo sammen ting som clues og det danner nok bilder. Så med for lite info blir det bare masse rart 😂 

Sender ny mld om jeg skulle få noe mer brukbart enn dette 😉

Ja, lignet på angst men aner ikke konteksten, kan jo like fort være jeg kjente igjen skrivemåten som lik den noen som nettopp har mistet noen har, hvem vet 😂

Jeg skjønner det må være vanskelig å lese noen på denne måten, ja☺️ Jeg har ikke mistet noen nylig, håper jo ikke den følelsen du fikk opp skyldes noe som ligger foran meg nå snart, at en stor sorg eller noe veldig vanskelig venter😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner det må være vanskelig å lese noen på denne måten, ja☺️ Jeg har ikke mistet noen nylig, håper jo ikke den følelsen du fikk opp skyldes noe som ligger foran meg nå snart, at en stor sorg eller noe veldig vanskelig venter😯

Nei, får ikke tro det 🫣 får ikke noe av den følelsen på det andre du skriver, så tenker og håper det bare er hjernen som prøver tette huller når jeg forsøker be den om info 😉

Skal prøve finne ut hva det huset og sukkerdillet betyr for meg, kanskje jeg må tyde det fra egne erfaringer, at det har en annen betydning, for de bildene ga jo liten mening 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men, hvor lenge har du følt deg syk/utmattet? Så ingen infeksjon eller utslag på crp mao? Hvilke andre symptomer har du om du evt vil dele? Noen andre prøver enn blodprøver, og hvilke malingering? blodsukker, vitaminer osv?  Kanskje det vannet og sukkeret, betyr at jeg lurer på om du har målt blodsukker også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Men, hvor lenge har du følt deg syk/utmattet? Så ingen infeksjon eller utslag på crp mao? Hvilke andre symptomer har du om du evt vil dele? Noen andre prøver enn blodprøver, og hvilke malingering? blodsukker, vitaminer osv?  Kanskje det vannet og sukkeret, betyr at jeg lurer på om du har målt blodsukker også? 

Alt er sjekket på blodprøver, og ingenting i de svarene som gir legen noe svar. Jeg har diabetes da, men det har jeg hatt i mange år, og det er under fin kontroll. Alt av jern, b12, stoffskifte osv er fint. Ingen infeksjoner nei, det er ikke sånn type utmattelse. Jeg har vært utmattet i lang tid, men det går opp og ned hvor ille det er. Det har vært ille de siste dagene, har vært helt kraftløs og har hatt mye hjertebank. Det var ille en ukes tid rund nov/des også, så bedret det seg litt, og ble ille igjen denne uken. Men jeg er aldri helt bra uansett, står alltid opp og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg i dusjen, hvordan klare dagen, men ofte blir det bedre utover dagen. Er litt redd for at det er noe underliggende alvorlig som legen ikke har funnet ut av enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Okay, så da er faktisk sukker og tørste inne i bildet, sukkersyke 😂

Men okay, jeg tenker litt nå og ser om jeg ser noe utover kvelden. Bare et spørsmål jeg får som jeg lurer på; du har god kontroll på insulinen og det er bra, men har du måttet øke eller senke dosen noe?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det slutter aldri å forundre meg at man fortsatt har troen på dette her

At noen tror kan jeg selvsagt skjønne, men under et anonymt brukernavn virker litt spesielt.

Anonymkode: 37eda...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Okay, så da er faktisk sukker og tørste inne i bildet, sukkersyke 😂

Men okay, jeg tenker litt nå og ser om jeg ser noe utover kvelden. Bare et spørsmål jeg får som jeg lurer på; du har god kontroll på insulinen og det er bra, men har du måttet øke eller senke dosen noe?  

Jeg tar ikke insulin, tar en annen medisin for å holde blodsukkeret fint. Nei, har ikke endret dosen på lenge, og alle prøver er fine😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg tar ikke insulin, tar en annen medisin for å holde blodsukkeret fint. Nei, har ikke endret dosen på lenge, og alle prøver er fine😊 

Okay, da kan vi kanskje utelukke angst, siden det ville utløse adrenalin som igjen ville utløse økt blodsukker. Lact blodsukker utelukkes,da du sikkert også måler når den værste utmattelsen er der. Som du sier er stoffskifte bra, så ikke skjoldbukskjertelen(thyriod).. 

Da regner jeg også med at folat er utelukket, da det gir utslag på lav menge røde bl.(anemi). 

Regner med du har undersøkt bivirkning på evt medisin?

Vil ikke utelukke kardialt(hjerte) og anbefaler deg å spørre etter Ekg og grundigere sjekk, ikke for at jeg tror det er hjertebank, men for at man alltid skal utelukke dette først ;) -uavhengig av om jeg får bilde av noe annet. Med det presset mot brystet jeg kjente først, vil.jeg heller ikke utelukke noe her.

Det med hus, inneklima er bra? Det huset jeg så, tror jeg hører til i et spill men jeg vet ikke hvilket, er et kort/brikke. Men tyder det som at du kanskje finner problemet i hjemmet. Drikker du mer kaffe eller er mer hjemme? Byttet kaffemerke? Hva med søvn!? 

Venter med flere bilder nå, tar innover det jeg vet så langt og prøver når jeg har mer overskudd igjen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...