Tvist Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar (endret) Hei, Jeg skal reise til en by i Europa og vil være med på et kurs der jeg trenger en partner. Tenkte kanskje å høre på en datingapp om jeg finner en mann som vil være med meg. Men er det en datingapp hvor man kan legge inn hvor man søker en partner? Er ikke egentlig interessert i kontakter hvor jeg bor, gjelder bare for dette kurset, er ingen fan av datingapper. Endret 9. januar av Tvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gikki Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Hvilket kurs er det? Jeg er alltid åpen for eventyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Legge inn? Det er vel bare å skrive det i profilteksten. Jeg har sett alle slags varianter. Anonymkode: 9f858...d65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 9. januar Forfatter #4 Del Skrevet 9. januar Ja, men jeg vil søke på menn et annet sted enn der jeg bor, er det mulig? Er et dansekurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #5 Del Skrevet 9. januar https://www.turvenn.no/ Anonymkode: 2d908...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar Skal du ha med noen eller finne noen der? Anonymkode: e6f72...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar Kontaktannonser er ikke lov på forumet. Anonymkode: b6090...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 10. januar Forfatter #8 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kontaktannonser er ikke lov på forumet. Anonymkode: b6090...7b9 Jeg prøver ikke å få kontakt med noen her. Jeg vil bli kjent med noen i utlandet, i den byen kurset er. Men i de fleste datingapper kan man bare søke på folk der man er, jeg lurer på om det er noen apper der man kan legge inn at man søker på en annen lokasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar Tvist skrev (3 timer siden): Jeg prøver ikke å få kontakt med noen her. Jeg vil bli kjent med noen i utlandet, i den byen kurset er. Men i de fleste datingapper kan man bare søke på folk der man er, jeg lurer på om det er noen apper der man kan legge inn at man søker på en annen lokasjon. Det gjør du enklest ved å betale for Tinder Gold. Da kan du søke akkurat der du vil. Anonymkode: 9f858...d65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 10. januar Forfatter #10 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det gjør du enklest ved å betale for Tinder Gold. Da kan du søke akkurat der du vil. Anonymkode: 9f858...d65 Tusen takk!! Endelig en som forsto hva jeg spurte om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slarti Skrevet 10. januar #11 Del Skrevet 10. januar Tvist skrev (10 timer siden): Jeg prøver ikke å få kontakt med noen her. Jeg vil bli kjent med noen i utlandet, i den byen kurset er. Men i de fleste datingapper kan man bare søke på folk der man er, jeg lurer på om det er noen apper der man kan legge inn at man søker på en annen lokasjon. Har du android er det bare å laste ned en av dem 1000 gratis GPS-spooferne. Så setter du den til å fortelle telefonen at du er i byen du skal til. Da tror appen at du er der. Helt uten å betale for tinder gold. Alternativt om du har apple kan du bare kjøpe premium en appen du bruker (tinder, happn, bumble eller hva du nå en bruker) Da kan du sette lokasjon i appen. Men gratis med GPS-spoofer i android. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå