Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lagde pinnekjøtt for første gang selv til jul nå som var. Det ble så godt så nå fikk jeg veldig lyst på det. Men får man kjøpt det nå? Var på nærbutikken her, men de hadde bare et veldig dyrt merke nå. Jeg hadde Henriettes så tenkte prøve det igjen. Noen som vet? Vet jeg kan kjøre rundt, men tenkte sjekke her først :)

Anonymkode: 9633f...ec2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spør om det er pinnekjøtt i butikk nær deg istedenfor å reise i butikken selv for å se? 

• Liker 2
Skrevet

Ring rundt i butikkene nær deg å hør. Her har lokale Kiwi både henriettes og Gilde. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er masse pinnekjøtt på tilbud i butikkene på Nordvestlandet iallefall. 
Kiwi f.eks. . Ta kontakt og spør om de kan hjelpe deg med frakt 

Anonymkode: d2173...f57

AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (10 minutter siden):

Du spør om det er pinnekjøtt i butikk nær deg istedenfor å reise i butikken selv for å se? 

Nei, du misforsto. Jeg lurte på om noen vet status på dette. Uavhengig hvor du bor. Kunne jo hende noen visste at det feks sjelden eller aldri er pinnekjøtt å få kjøpt nå i januar, eller at man ofte får kjøpt. Jeg har, som jeg skrev, sjekket nærbutikken.

AnonymBruker
Skrevet
PurpleTuliip skrev (12 minutter siden):

Ring rundt i butikkene nær deg å hør. Her har lokale Kiwi både henriettes og Gilde. 

Takk da sjekker jeg kiwi her:)

Skrevet
PurpleTuliip skrev (12 minutter siden):

Jeg trodde det var coop som solgte Henriettes pinnekjøtt? Men for all del, jeg kan ta feil. 

TS, de fleste selger vel ut det som er til overs av pinnekjøtt nå på nyåret, jeg vil tro du finner flere steder. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er masse pinnekjøtt på tilbud i butikkene på Nordvestlandet iallefall. 
Kiwi f.eks. . Ta kontakt og spør om de kan hjelpe deg med frakt 

Anonymkode: d2173...f57

Takk da tar jeg en runde og sjekker.

AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde det var coop som solgte Henriettes pinnekjøtt? Men for all del, jeg kan ta feil. 

TS, de fleste selger vel ut det som er til overs av pinnekjøtt nå på nyåret, jeg vil tro du finner flere steder. 

Takk, da sjekker jeg.

Skrevet
PurpleTuliip skrev (17 minutter siden):

Henriettes selges hos Coop, ikke Kiwi. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meny her i Oslo selger i alle fall pinnekjøtt fram til det er tomt etter noen mnd. Typisk med mer rabatt jo senere på sesongen.

Anonymkode: 1d34d...5e8

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke med merker, men alle butikker jeg har vært innom i løpet av de siste dagene rundt Lørenskog og Lillestrøm har flere ulike typer pinnekjøtt. Har ikke registrert en eneste butikk som har sluttet selge det. 

Noen meny-butikker selger det omtrent hele året. 

Anonymkode: d1135...97e

Skrevet
Brunhilde skrev (9 minutter siden):

Jeg som tenkte feil, glemte jeg var innom Coop her om dagen. Handler stort sett på Kiwi. Beklager :) 

Skrevet
PurpleTuliip skrev (Akkurat nå):

Jeg som tenkte feil, glemte jeg var innom Coop her om dagen. Handler stort sett på Kiwi. Beklager :) 

Var helst så ts slapp bomtur hvis det var akkurat det merket hun ville ha 😉

Skrevet
Brunhilde skrev (10 minutter siden):

Var helst så ts slapp bomtur hvis det var akkurat det merket hun ville ha 😉

Jepp, godt tenkt men rett skal være rett når jeg sa feil ☺️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lagde pinnekjøtt for første gang selv til jul nå som var. Det ble så godt så nå fikk jeg veldig lyst på det. Men får man kjøpt det nå? Var på nærbutikken her, men de hadde bare et veldig dyrt merke nå. Jeg hadde Henriettes så tenkte prøve det igjen. Noen som vet? Vet jeg kan kjøre rundt, men tenkte sjekke her først :)

MarianneE skrev (2 timer siden):

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, du misforsto. Jeg lurte på om noen vet status på dette. Uavhengig hvor du bor. Kunne jo hende noen visste at det feks sjelden eller aldri er pinnekjøtt å få kjøpt nå i januar, eller at man ofte får kjøpt. Jeg har, som jeg skrev, sjekket nærbutikken.

:sjenert:

Håper du får tak i. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar og kommentarer. Joda det er pinnekjøtt og også Henriettes og få tak i. Så nå blir det pinnekjøtt til lørdag 😋

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nam :) Husk å dampe det i MINST 4 timer. Oppskrifter på nettet sier 2-3. Det er galskap. 

Anonymkode: d1041...3b8

AnonymBruker
Skrevet

Masse pinnekjøt til halv pris f.eks. hos Kiwi i Torggata, Oslo.

Anonymkode: f1e4f...1f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nam :) Husk å dampe det i MINST 4 timer. Oppskrifter på nettet sier 2-3. Det er galskap. 

Anonymkode: d1041...3b8

Tiden avhenger hundre prosent av hva produsenten selv skriver på pakken. 

Anonymkode: 02afd...21d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...