Eloise12345 Skrevet 15. februar #141 Del Skrevet 15. februar Jeg stemte på Tone! . Årsaken er at dette er den låten som jeg kommer til å høre mest på av låtene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 15. februar #142 Del Skrevet 15. februar Det var så elendig i år, at jeg håper nesten Bobbysocks vinner. Bare for moro skyld 😂. Heier ikke på noen av de 9, og ingen av dem har noe i ESC å gjøre. 7 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 15. februar #143 Del Skrevet 15. februar FreezeandFawn skrev (1 minutt siden): Secret Garden er mitt beste minne, tror jeg. Synes fortsatt den er helt prima. Så enig, for meg er de den beste esc vinneren ever (sammen med Waterloo). Får fortsatt gåsehud av den sangen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 15. februar #144 Del Skrevet 15. februar Stemte på Kyle. Unner ham skolefri på mandag. 7 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukeDanes Skrevet 15. februar #145 Del Skrevet 15. februar Klart folk har forskjellig smak, selv skjønner ikke jeg at Kyle er så godt likt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 15. februar #146 Del Skrevet 15. februar (endret) Viki6 skrev (1 minutt siden): Det var så elendig i år, at jeg håper nesten Bobbysocks vinner. Bare for moro skyld 😂. Heier ikke på noen av de 9, og ingen av dem har noe i ESC å gjøre. Bobbysocks var gøy! . Tone er min favoritt. Kyle er ikke helt min stil,litt Backstreet Boys, men Tone sin får meg i godt humør. Får lyst å danse! Endret 15. februar av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 15. februar #147 Del Skrevet 15. februar Eloise12345 skrev (Akkurat nå): Bobbysocks var gøy! . Tone er min favoritt. Kyle er ikke helt min stil,litt Backstreet Boys, men Tone sin får meg i godt humør Hvis Tone skulle vinne håper jeg at hun skifter ut metallic-bleia før hun drar sørover. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 15. februar #148 Del Skrevet 15. februar Garanterer at Kyle vinner. Oddsen tar jo aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 15. februar #149 Del Skrevet 15. februar Eloise12345 skrev (3 minutter siden): Bobbysocks var gøy! . Tone er min favoritt. Kyle er ikke helt min stil,litt Backstreet Boys, men Tone sin får meg i godt humør. Får lyst å danse! Hadde låta bare fått Tone til å danse også, hun var jo stiv som en pinne og var ikke med i låta i det hele tatt. Men låta i seg selv er ok. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 15. februar #150 Del Skrevet 15. februar Eloise12345 skrev (7 minutter siden): Jeg stemte på Tone! . Årsaken er at dette er den låten som jeg kommer til å høre mest på av låtene Jeg syns den vokser etterhvert som man hører den flere ganger. Mistenker at Kyle vinner fordi tenåringsjenter liker han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 15. februar #151 Del Skrevet 15. februar LukeDanes skrev (2 minutter siden): Klart folk har forskjellig smak, selv skjønner ikke jeg at Kyle er så godt likt Ikke helt i målgruppa jeg heller, men morsinstinktet kicka inn. Dessuten var han flink, i den lett østeuropeiske stilen (jeg liker det). Tenkte først å stemme på Ladybug, likte både sangen og jenta. Så var det noen som sa hun sang surt… hørte ikke det men surt går ikke. Vurderte også Bobbysocks, men… nei Nathaleen hadde jeg ikke sans for i det hele tatt. Hardt, aggressivt og jeg synes også låta gikk litt for lavt for henne? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 15. februar #152 Del Skrevet 15. februar Eloise12345 skrev (8 minutter siden): Jeg stemte på Tone! . Årsaken er at dette er den låten som jeg kommer til å høre mest på av låtene Jeg også stemte på Tone 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 15. februar #153 Del Skrevet 15. februar Så kun recapen av sangene nå- men fy! Nei til alt? Og stive stokker på scenen alle sammen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 15. februar Forfatter #154 Del Skrevet 15. februar LukeDanes skrev (5 minutter siden): Klart folk har forskjellig smak, selv skjønner ikke jeg at Kyle er så godt likt Jeg liker ikke Kyles låt, men oddsmakere rundt om i Europa har ham som vinner i kveld. Så får vi se om de får rett. https://eurovisionworld.com/odds/norway-mgp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 15. februar #155 Del Skrevet 15. februar Burde vært mulig å sende den pausesangen heller, det var kveldens beste sang 🤭 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 15. februar #156 Del Skrevet 15. februar FreezeandFawn skrev (9 minutter siden): Secret Garden er mitt beste minne, tror jeg. Synes fortsatt den er helt prima. Enig. Norge er ikke noen stormakt innen ESC, men vi har fortsatt det beste bidraget noensinne med nocturne. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 15. februar #157 Del Skrevet 15. februar Ginny skrev (1 minutt siden): Burde vært mulig å sende den pausesangen heller, det var kveldens beste sang 🤭 Haha… litt enig der 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 15. februar #158 Del Skrevet 15. februar Jeg likte Duett også, jeg da 🙊 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 15. februar #159 Del Skrevet 15. februar Savner Rolf Løvland!! Synd han ikke leverer bidrag lenger! 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 15. februar #160 Del Skrevet 15. februar (endret) . Endret 17. februar av Sicktrip 12 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå