FreezeandFawn Skrevet 15. februar #121 Skrevet 15. februar Jeg var egentlig solgt når jeg så de rosa paljettene, men den hadde litt lite schwung 🙄 2 1
NoaideBiehtar Skrevet 15. februar #123 Skrevet 15. februar Nei dette var jo skikkelig dårlig... 😨😨😨 4
Tough cookie Skrevet 15. februar #124 Skrevet 15. februar 17.11 skrev (24 minutter siden): LLL høres ut som smurfene. Slitsom vokal. Ja minnet om smurfene😆og den ene jenta sang surt også. 3 1
FreezeandFawn Skrevet 15. februar #125 Skrevet 15. februar Sicktrip skrev (1 minutt siden): Hører Bobbysocks nå. Takk for meg. Lykke til andre land i Eurovision 😅 Men vil vi egentlig vinne? Synes det er helt greit så lenge vi havner i topp 15 jeg. 4 2
brainstorm Skrevet 15. februar #126 Skrevet 15. februar Tough cookie skrev (1 minutt siden): Ja minnet om smurfene😆og den ene jenta sang surt også. Ikke diss smurfene. Synd det er for sent med comeback av Geir Børresen. 3
17.11 Skrevet 15. februar #127 Skrevet 15. februar Bobbysocks var absolutt sjarmerende, men de har ikke sjans i ESC. 2
Eloise12345 Skrevet 15. februar #128 Skrevet 15. februar Jeg har 3 klare favoritter. Tone sin er min nr 1. Bobbysocks nr 2 , kyle nr 3 1
FreezeandFawn Skrevet 15. februar #129 Skrevet 15. februar 17.11 skrev (Akkurat nå): Bobbysocks var absolutt sjarmerende, men de har ikke sjans i ESC. Tror ikke noen av disse har sjans, sånn uten å ha hørt noen andre sanger. 5
Boetica Skrevet 15. februar #130 Skrevet 15. februar Likte Bobbysocks, jeg. Enkel og glad etter ABBAs ompa-ompa-formel. Men jeg tviler på at den har noen sjanse. Er nok for gammeldags. 6 1
Fame Skrevet 15. februar #131 Skrevet 15. februar Eneste som var mulig å like i kveld var Wig Wam og Kyle 4
FreezeandFawn Skrevet 15. februar #132 Skrevet 15. februar Eloise12345 skrev (1 minutt siden): Jeg har 3 klare favoritter. Tone sin er min nr 1. Bobbysocks nr 2 , kyle nr 3 Tror min er Wigwam, Kyle, Bobbysocks. 1
FreezeandFawn Skrevet 15. februar #133 Skrevet 15. februar Tenker vi aldri får vite hva LLL står for.. 13
Kløvereng Skrevet 15. februar #134 Skrevet 15. februar Hadde Bobbysocks glemt å øve? 🫣 Spesielt starten var helt krise. 4
Jobbermedbarn Skrevet 15. februar #135 Skrevet 15. februar Kyle fikk min stemme. Synes Natalee også var bra, men ble for likt Alessandra. Bobbysocks, nei ikke bra dessverre… 4
K_mb Skrevet 15. februar #138 Skrevet 15. februar Best i dag etter min mening: Wig Wam, Kyle (favoritten til 10-åringen), og Nataleen (selv om det er litt vel likt Alessandra så kan den slå godt an i Eurovision.) Men det var ikke bra, den ene gode låta som skilte seg ut manglet for min del i dag. 3
Duff Skrevet 15. februar #139 Skrevet 15. februar Ingen jeg likte i år men Wig-wam fikk en stemme kun fordi jeg liker rock. 6
FreezeandFawn Skrevet 15. februar #140 Skrevet 15. februar Secret Garden er mitt beste minne, tror jeg. Synes fortsatt den er helt prima. 2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå