Tough cookie Skrevet 15. februar #81 Del Skrevet 15. februar (endret) Jeg liker faktisk sangen til Tone, men hun så nervøs og stiv ut på scenen og det ødela alt. Hun uttalte i et intervju i går at hun ikke liker å danse, men på scenen må man være selvsikker og bevege seg til musikken. Endret 15. februar av Tough cookie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 15. februar #82 Del Skrevet 15. februar Haha, okei! Denne var litt øst-europa/malta-esk, men den var litt søt da! Likte kostymet og bakgrunnen også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 15. februar #83 Del Skrevet 15. februar Kyle må vinne. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbene Skrevet 15. februar #84 Del Skrevet 15. februar Er dette favoritt? Den er jo elendig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet 15. februar #85 Del Skrevet 15. februar Nå kom det seg her! Heia Kyle! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 15. februar #86 Del Skrevet 15. februar Kyle er best hittil, men fy flate det skal ikke mye til🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 15. februar #87 Del Skrevet 15. februar Jeg liker Tone og Kyle sine låter best. Jeg liker best sangen til Tone. Kyle nr 2. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 15. februar #88 Del Skrevet 15. februar YES Kyle, første gangen jeg har kjent på noe håp i kveld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 15. februar #89 Del Skrevet 15. februar (endret) . Endret 17. februar av Sicktrip 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 15. februar #90 Del Skrevet 15. februar Kyle er så skjønn. Fin stemme! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 15. februar #91 Del Skrevet 15. februar Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Kyle er best hittil, men fy flate det skal ikke mye til🙈 Sier litt om nivået. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 15. februar #92 Del Skrevet 15. februar Kyle er så søt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 15. februar #93 Del Skrevet 15. februar Nå lurer jeg på om Bobbysocks får stemmen min i år med sin ekstremt Abba inspirert låt…🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukeDanes Skrevet 15. februar #94 Del Skrevet 15. februar Her var det lite å begeistre seg over, Markus Neby minst av alt. Musikalsk må vel WigWam sies å ha et fortrinn 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 15. februar #95 Del Skrevet 15. februar Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Nå lurer jeg på om Bobbysocks får stemmen min i år med sin ekstremt Abba inspirert låt…🙈 Er alle låtene allerede sluppet? Jeg har ikke hørt noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 15. februar #96 Del Skrevet 15. februar (endret) . Endret 17. februar av Sicktrip 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 15. februar #97 Del Skrevet 15. februar FreezeandFawn skrev (1 minutt siden): Er alle låtene allerede sluppet? Jeg har ikke hørt noen av de. Ja, de har vært ute noen uker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 15. februar #98 Del Skrevet 15. februar Veldig mørke toner på hun her? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 15. februar #99 Del Skrevet 15. februar Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Nå lurer jeg på om Bobbysocks får stemmen min i år med sin ekstremt Abba inspirert låt…🙈 Dette er vel som å banne i kirka, men jeg har aldri likt Abba. Men blir gøy med Bobbysocks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. februar #100 Del Skrevet 15. februar Nesten alle har metalliske futuristiske kostymer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå