Tough cookie Skrevet lørdag kl 19:37 #81 Del Skrevet lørdag kl 19:37 (endret) Jeg liker faktisk sangen til Tone, men hun så nervøs og stiv ut på scenen og det ødela alt. Hun uttalte i et intervju i går at hun ikke liker å danse, men på scenen må man være selvsikker og bevege seg til musikken. Endret lørdag kl 19:58 av Tough cookie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet lørdag kl 19:38 #82 Del Skrevet lørdag kl 19:38 Haha, okei! Denne var litt øst-europa/malta-esk, men den var litt søt da! Likte kostymet og bakgrunnen også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet lørdag kl 19:38 #83 Del Skrevet lørdag kl 19:38 Kyle må vinne. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbene Skrevet lørdag kl 19:39 #84 Del Skrevet lørdag kl 19:39 Er dette favoritt? Den er jo elendig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet lørdag kl 19:39 #85 Del Skrevet lørdag kl 19:39 Nå kom det seg her! Heia Kyle! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet lørdag kl 19:40 #86 Del Skrevet lørdag kl 19:40 Kyle er best hittil, men fy flate det skal ikke mye til🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet lørdag kl 19:40 #87 Del Skrevet lørdag kl 19:40 Jeg liker Tone og Kyle sine låter best. Jeg liker best sangen til Tone. Kyle nr 2. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet lørdag kl 19:40 #88 Del Skrevet lørdag kl 19:40 YES Kyle, første gangen jeg har kjent på noe håp i kveld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet lørdag kl 19:40 #89 Del Skrevet lørdag kl 19:40 (endret) . Endret mandag kl 04:26 av Sicktrip 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet lørdag kl 19:40 #90 Del Skrevet lørdag kl 19:40 Kyle er så skjønn. Fin stemme! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet lørdag kl 19:40 #91 Del Skrevet lørdag kl 19:40 Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Kyle er best hittil, men fy flate det skal ikke mye til🙈 Sier litt om nivået. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet lørdag kl 19:41 #92 Del Skrevet lørdag kl 19:41 Kyle er så søt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet lørdag kl 19:44 #93 Del Skrevet lørdag kl 19:44 Nå lurer jeg på om Bobbysocks får stemmen min i år med sin ekstremt Abba inspirert låt…🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukeDanes Skrevet lørdag kl 19:45 #94 Del Skrevet lørdag kl 19:45 Her var det lite å begeistre seg over, Markus Neby minst av alt. Musikalsk må vel WigWam sies å ha et fortrinn 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet lørdag kl 19:45 #95 Del Skrevet lørdag kl 19:45 Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Nå lurer jeg på om Bobbysocks får stemmen min i år med sin ekstremt Abba inspirert låt…🙈 Er alle låtene allerede sluppet? Jeg har ikke hørt noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet lørdag kl 19:46 #96 Del Skrevet lørdag kl 19:46 (endret) . Endret mandag kl 04:22 av Sicktrip 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet lørdag kl 19:47 #97 Del Skrevet lørdag kl 19:47 FreezeandFawn skrev (1 minutt siden): Er alle låtene allerede sluppet? Jeg har ikke hørt noen av de. Ja, de har vært ute noen uker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet lørdag kl 19:48 #98 Del Skrevet lørdag kl 19:48 Veldig mørke toner på hun her? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet lørdag kl 19:49 #99 Del Skrevet lørdag kl 19:49 Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Nå lurer jeg på om Bobbysocks får stemmen min i år med sin ekstremt Abba inspirert låt…🙈 Dette er vel som å banne i kirka, men jeg har aldri likt Abba. Men blir gøy med Bobbysocks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet lørdag kl 19:50 #100 Del Skrevet lørdag kl 19:50 Nesten alle har metalliske futuristiske kostymer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå