NordicViking Skrevet lørdag kl 17:22 Forfatter #41 Del Skrevet lørdag kl 17:22 Norsk Tipping mener det vil stå mellom Kyle Alessandro og Nataleen i kveld. Bak dem kommer Wig Wam, Bobbysocks og Tone Damli. https://www.norsk-tipping.no/sport/oddsen (Scroll ned til 'Underholdning' og klikk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet lørdag kl 17:25 #42 Del Skrevet lørdag kl 17:25 Sendes MGP på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet lørdag kl 17:29 #43 Del Skrevet lørdag kl 17:29 Centimeteren skrev (3 minutter siden): Sendes MGP på tv Nrk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet lørdag kl 18:41 #44 Del Skrevet lørdag kl 18:41 Jeg gleder meg til å høre alle låtene I kveld. Må høre dem i sendingen før jeg klarer å få en favoritt. Men jeg liker best Tone Damli og Kyle forløbig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettMeg Skrevet lørdag kl 19:03 #45 Del Skrevet lørdag kl 19:03 Andre som følger med her?🍿 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet lørdag kl 19:07 #46 Del Skrevet lørdag kl 19:07 Tone sin var daukjedelig. Hun ser halvdau ut selv også, null energi. Beklager, filteret mitt har fri idag. 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet lørdag kl 19:08 #47 Del Skrevet lørdag kl 19:08 Tone virker meget ukomfortabel på scenen. Er det antrekket? Sangen? Showet? Tamt er stikkordet. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettMeg Skrevet lørdag kl 19:08 #48 Del Skrevet lørdag kl 19:08 Første, Tone sin sang syns jeg var skikkelig kjedelig. Kommer aldri til å komme videre i delfinalen i Eurovision med dette👎 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet lørdag kl 19:09 #49 Del Skrevet lørdag kl 19:09 FreezeandFawn skrev (1 minutt siden): Tone sin var daukjedelig. Hun ser halvdau ut selv også, null energi. Beklager, filteret mitt har fri idag. Seconded 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet lørdag kl 19:09 #50 Del Skrevet lørdag kl 19:09 FreezeandFawn skrev (Akkurat nå): Tone sin var daukjedelig. Hun ser halvdau ut selv også, null energi. Beklager, filteret mitt har fri idag. Tenkte akkurat det samme! Hun har jo null utstråling, og er stiv som en stokk på scenen! Boooooring!!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet lørdag kl 19:11 #51 Del Skrevet lørdag kl 19:11 NullHull skrev (Akkurat nå): Tenkte akkurat det samme! Hun har jo null utstråling, og er stiv som en stokk på scenen! Boooooring!!!! Den tanken slo meg også. Svært lite energi. Skuffende, for låta i seg selv er jo ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet lørdag kl 19:11 #52 Del Skrevet lørdag kl 19:11 (endret) Jeg synes Tone var kjempeflink!. Jeg elsker låten hennes, og Tone har full utstråling. Vakker dame! Denne låten er fengende!. Jeg tror denne kan komme til finalen i Eurovision om den går videre Endret lørdag kl 19:12 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alliwill Skrevet lørdag kl 19:11 #53 Del Skrevet lørdag kl 19:11 Tone Damli: Meeh.. uff. Sånn sang som er 15 på dusinet. Vinner denne, er det takk og farvell i semifinalen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet lørdag kl 19:11 #54 Del Skrevet lørdag kl 19:11 Men Marte Stokstad, hun har jeg savnet 🧡 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet lørdag kl 19:13 #55 Del Skrevet lørdag kl 19:13 FreezeandFawn skrev (5 minutter siden): Tone sin var daukjedelig. Hun ser halvdau ut selv også, null energi. Beklager, filteret mitt har fri idag. Helt enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet lørdag kl 19:14 #56 Del Skrevet lørdag kl 19:14 (endret) . Endret mandag kl 04:26 av Sicktrip 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet lørdag kl 19:14 #57 Del Skrevet lørdag kl 19:14 (endret) Låten til Sondrey var okey, men jeg liker best Tone sin. Endret lørdag kl 19:15 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet lørdag kl 19:15 #58 Del Skrevet lørdag kl 19:15 To kjedelige så langt 😴 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet lørdag kl 19:16 #59 Del Skrevet lørdag kl 19:16 (endret) Låt nr 3 høres kjedelig ut. Jeg synes at Tone er best forløbig! Endret lørdag kl 19:17 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet lørdag kl 19:19 #60 Del Skrevet lørdag kl 19:19 Arabisk musikk når ikke hjem hos meg, uansett hvor lite klær jentene har på. 3 kjedelige låter til nå. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå