Anonym512 Skrevet lørdag kl 20:54 #181 Del Skrevet lørdag kl 20:54 Nowayback skrev (1 minutt siden): Helt tragisk at Europa skal være med å bestemme hvem vi sender til finalen. Enig! Trodde det var Norge som skulle bestemme hvem Norge skulle sende. Ikke Norge og Europa som bestemmer.... huffameg 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet lørdag kl 20:55 #182 Del Skrevet lørdag kl 20:55 Nowayback skrev (Akkurat nå): Helt tragisk at Europa skal være med å bestemme hvem vi sender til finalen. Hvorfor? Det er jo uansett de som skal stemme i den internasjonale finalen. Greit å sende noen som slår an blant de andre landene. Men tror egentlig ikke at noen av disse vil slå an . Er heldig om vi kvalifiserer oss! 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet lørdag kl 20:58 #183 Del Skrevet lørdag kl 20:58 Jeg er ikke helt med på greia med Nataleen eller Kyle Alessandro 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym512 Skrevet lørdag kl 21:00 #184 Del Skrevet lørdag kl 21:00 Uff... Kyle møkklei den sangen. Fy f.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet lørdag kl 21:01 #185 Del Skrevet lørdag kl 21:01 Ja, hurra! Beste sangen vant! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet lørdag kl 21:02 #186 Del Skrevet lørdag kl 21:02 Det blir ikke mye poeng til Norge meg den låta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet lørdag kl 21:03 #187 Del Skrevet lørdag kl 21:03 loffen skrev (1 minutt siden): Ja, hurra! Beste sangen vant! Absolutt. Nå når vi kanskje finalen😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet lørdag kl 21:05 #188 Del Skrevet lørdag kl 21:05 For en kjedelig sang😐 Minner meg om noe som Aserbajdsjan eller Albania kunne ha sendt til Eurovision 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avispapir Skrevet lørdag kl 21:06 #189 Del Skrevet lørdag kl 21:06 LiseTV skrev (1 minutt siden): Det blir ikke mye poeng til Norge meg den låta. Av alle låtene så er det en av de beste imo, men tror ingen av de drar inn førsteplassen i Basel. På den andre siden så er Kyle så sjarmerende og søt at det kan hende det er med på å øke poengsummen. Helt grei låt. Gleder meg til ESC! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet lørdag kl 21:06 #190 Del Skrevet lørdag kl 21:06 tirben skrev (7 minutter siden): Hvorfor? Det er jo uansett de som skal stemme i den internasjonale finalen. Greit å sende noen som slår an blant de andre landene. Men tror egentlig ikke at noen av disse vil slå an . Er heldig om vi kvalifiserer oss! Det trenger ikke bety at den slår an internasjonalt, bare at den var minst ræva av de norske. Det er bedre om vi sender bidrag med særpreg enn middels fjas som slår sånn passe an. Ja til flere låter som har særpreg knyttet til landet og kulturen de har. Det forsvinner når Europa skal være med å bestemme nasjonale finaler. Europa likte tydeligvis Ulveham i fjor uten at det ga nevneverdig suksess. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet lørdag kl 21:06 Forfatter #191 Del Skrevet lørdag kl 21:06 Må innrømme at jeg ikke liker sangen som vant - eller noen av de andre låtene for den saks skyld, men jeg krysser fingrene og ønsker Kyle lykke til i Basel. 🤞🤞🤞 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet lørdag kl 21:08 #192 Del Skrevet lørdag kl 21:08 NordicViking skrev (På 9.1.2025 den 12.58): Hvem skal delta i Melodi Grand Prix 2025? NRK invitere til pressekonferanse på Marienlyst torsdag 16. januar kl. 12.00, og der vil årets artister bli presentert. 10 håpefulle artister og band skal delta. https://www.nrk.no/presse/presseinvitasjon_-lansering-av-mgp-artister-2025-1.17189532 Søppel-tid på statskanal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet lørdag kl 21:08 #193 Del Skrevet lørdag kl 21:08 (endret) Avispapir skrev (2 minutter siden): Av alle låtene så er det en av de beste imo, men tror ingen av de drar inn førsteplassen i Basel. På den andre siden så er Kyle så sjarmerende og søt at det kan hende det er med på å øke poengsummen. Helt grei låt. Gleder meg til ESC! Det tror jeg også. Han kommer til å vinne mye på sjarm. Og jeg tror denne kan slå litt an jeg. Ikke en vinnerlåt i Eurovision, men det beste vi kunne sende når finalistene var som de var. Endret lørdag kl 21:08 av missmcbeal 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet lørdag kl 21:08 #194 Del Skrevet lørdag kl 21:08 Hehe. For en tragisk låt. Men har i det minste en rytme og en stil som faller østblokkland i smak, så mulig vi unngår å havne nederst i ESC. Men likegreit, for da slipper vi å øse ut hundrevis av millioner på å arrangere neste år. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet lørdag kl 21:09 #195 Del Skrevet lørdag kl 21:09 Nowayback skrev (1 minutt siden): Det trenger ikke bety at den slår an internasjonalt, bare at den var minst ræva av de norske. Det er bedre om vi sender bidrag med særpreg enn middels fjas som slår sånn passe an. Ja til flere låter som har særpreg knyttet til landet og kulturen de har. Det forsvinner når Europa skal være med å bestemme nasjonale finaler. Europa likte tydeligvis Ulveham i fjor uten at det ga nevneverdig suksess. Europa hadde Keiino øverst i fjor, det var det norske folket som valgte Ulveham… 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 21:09 #196 Del Skrevet lørdag kl 21:09 Likte ikke låta til Kyle så godt, men var ihvertfall bedre enn Nora og LLL. De var helt jævlige. Håper han klarer å kvalifisere seg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet lørdag kl 21:12 #197 Del Skrevet lørdag kl 21:12 Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Europa hadde Keiino øverst i fjor, det var det norske folket som valgte Ulveham… Europa må ha gitt ulveham mange stemmer, siden de teller 40 %.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet lørdag kl 22:01 #198 Del Skrevet lørdag kl 22:01 Kløvereng skrev (1 time siden): Hadde Bobbysocks glemt å øve? 🫣 Spesielt starten var helt krise. Hva skjedde med Bettan i starten? 🥺 Hun virket helt «borte». Glemte også å begynne å synge. Hun som er så dreven? Boetica skrev (1 time siden): Hvorfor er det internasjonal jury? Det er jo greit å sikre at vi sender noe som Europa liker da, siden det faktisk er de som skal stemme på oss i Eurovision 🙂 Jobbermedbarn skrev (49 minutter siden): Europa hadde Keiino øverst i fjor, det var det norske folket som valgte Ulveham… Og det var en stooor tabbe, det ble jo kjempe-flopp, huff 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet lørdag kl 22:06 #199 Del Skrevet lørdag kl 22:06 Eloise12345 skrev (1 time siden): Jeg stemte på Tone! . Årsaken er at dette er den låten som jeg kommer til å høre mest på av låtene Gøy at man er så forskjellig. Jeg for min den trenger ikke høre den låta flere ganger 😅 Enig med den som skrev at Norge har lite å bidra med om det kun disse som kan representere Norge i MGP 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet lørdag kl 22:10 #200 Del Skrevet lørdag kl 22:10 Måtte høre den vinner sangen. Den er helt grei. Har hvertfall et refreng. Sikkert mange unge jenter som vil like han og. Men jeg syns ofte det er helt umulig å spå hva som faktisk kommer til å slå an. Alltid noen overraskelser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå