Duff Skrevet 15. februar #201 Del Skrevet 15. februar Ginny skrev (1 time siden): Hvem har (eller ikke har) hjulpet Marcus og Martinus med kveldens påkledning? 🤔 Hint: fraggelberget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 15. februar #202 Del Skrevet 15. februar (endret) Nowayback skrev (2 timer siden): Jeg syns den vokser etterhvert som man hører den flere ganger. Mistenker at Kyle vinner fordi tenåringsjenter liker han. Enig. Tone var ikke min favoritt tidligere. Men hun fikk min stemme for låta vokste og vokste hos meg. Kyle sin låt er helt ok. Jeg var skuffet da Gåte vant I fjor. Men jeg er ikke skuffet over at Kyle vant. Men jeg synes Tone sin låt var best. Endret 15. februar av Eloise12345 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 16. februar #203 Del Skrevet 16. februar Beste deltaker vant! Han får også gode tilbakemeldinger i utlandet, noe også den internasjonale juryen viste under stemmegivningen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 17. februar #204 Del Skrevet 17. februar Avispapir skrev (På 15.2.2025 den 22.06): Av alle låtene så er det en av de beste imo, men tror ingen av de drar inn førsteplassen i Basel. På den andre siden så er Kyle så sjarmerende og søt at det kan hende det er med på å øke poengsummen. Helt grei låt. Gleder meg til ESC! Skal ikke se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 17. februar #205 Del Skrevet 17. februar (endret) . Endret 17. februar av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 18. februar #206 Del Skrevet 18. februar Det var da en usedvanlig kjedelig MGP-finale i år? Jeg hadde ingen klare favoritter og heller ingen klare sisteplasser. Det morsomme med MGP er jo at det ofte er så stor variasjon i låtene. Man finner som regel alltid en man kan "hate" og noen man håper mer på skal vinne enn andre, men i år hadde jeg ingen slike følelser for noen av låtene. Jeg syns at med unntak av WigWam og Bobbysocks så var alle låtene prikk like, kjedelig sceneshow og ingenting som "satt i øret". Tror ikke jeg ville kjent igjen noen av låtene om de hadde dukket opp på radioen i dag. Vinneren var for så vidt helt grei og en sjarmerende fyr, men det var ikke noe slik YES-følelse da han vant. Vi trenger litt show og noen sånne crazy låter som Gothminister og hun Barbie-dama med roboten i fjor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. februar Forfatter #207 Del Skrevet 19. februar Bidraget fra Aserbajdsjan er klart. Det er Mamagama med sangen 'Run With U'. (Link) ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå