Gå til innhold

MGP 2025

NordicViking

Anbefalte innlegg

Foreløpig har jeg bare likt hetten til hun siste. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Låt nr 3 var slitsom og kjedelig. Var kjedelige greier Tone og Sondrey og. Håper det tar seg opp. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg sitter å tenker på er: «Hvor er Ina Wroldsen når vi trenger a?!» 🎶🎤🪩

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Låt nr 3 var slitsom og kjedelig. Var kjedelige greier Tone og Sondrey og. Håper det tar seg opp. 

Må opp noen hakk, ellers er det ikke håp i Eurovision. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tones låt er grei nok, men sceneshowet var jo helt fraværende, så ut som hun sang en ballade, en sånn sang krever jo dans, fart og morro🎉 Skuffende. Jeg liker Tone D som person, men hun holder alltid igjen og stemmen er så som så dessverre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud! Klarer vi ikke å grave frem bedre bidrag enn det vi har sett så langt, så kan vi vel bare si at Norge ikke deltar i Eurovision i år! Og Markus Neby....han tar jo pute-tv til et helt nytt nivå 😵‍💫

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig topper Wigwam det for min del. Heller sende noe annerledes enn noe dødskjedelig. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wigwam får min stemme så langt, selv om jeg ikke tror de heller har særlig sjans i Sveits. Men det var hvertfall ikke kjedelig, og låta er fengende. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NullHull skrev (Akkurat nå):

Herregud! Klarer vi ikke å grave frem bedre bidrag enn det vi har sett så langt, så kan vi vel bare si at Norge ikke deltar i Eurovision i år! Og Markus Neby....han tar jo pute-tv til et helt nytt nivå 😵‍💫

Han er ikke litt morsom engang. Føler meg svært negativ nå, jeg som elsker MGP, men dette er tamt og kjedelig! Wig Wam er seg selv lik, men uten tvil best så langt!

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 minutt siden):

Han er ikke litt morsom engang. Føler meg svært negativ nå, jeg som elsker MGP, men dette er tamt og kjedelig! Wig Wam er seg selv lik, men uten tvil best så langt!

Tror reglene er at vi kan være negativ til egne bidrag i MGP, så lenge man er patriotisk under ESC. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns alle låtene har så tynnt/kjedelig arrangement/lydbilde. Liksom bare litt trommer og en synth. WigWam gikk jo ann den da

Endret av ltfutt
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FreezeandFawn skrev (2 minutter siden):

Tror reglene er at vi kan være negativ til egne bidrag i MGP, så lenge man er patriotisk under ESC. 

Hehe sant 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene var grusom å høre på . Så masete og jagete 😵‍💫

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...